Polbank rewitalizacja ;-)

Data: 2009-11-21 23:21:51
Autor: Tomasz Opalski
Polbank rewitalizacja ;-)
Olgierd <no.email.no.spam@no.problem> napisał(a):
Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!

Pełni szczęścia nie ma. Są tylko wyciągi, ale transakcji z bieżącego, po ichniemu "Otwartego" wyciągu nie widać.

Data: 2009-11-22 00:58:33
Autor: spammtrapp
Polbank rewitalizacja ;-)
Tomasz Opalski pisze:
Pełni szczęścia nie ma. Są tylko wyciągi, ale transakcji z bieżącego, po ichniemu "Otwartego" wyciągu nie widać.

Widać.

Data: 2009-11-22 09:36:19
Autor: Robert Kois
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Sun, 22 Nov 2009 00:58:33 +0100, spammtrapp napisał(a):

Pełni szczęścia nie ma. Są tylko wyciągi, ale transakcji z bieżącego, po ichniemu "Otwartego" wyciągu nie widać.
Widać.

U mnie na MC jest a VISA nie ma.

--
Kojer

Data: 2009-11-22 10:31:17
Autor: wefe
Polbank rewitalizacja ;-)

Pełni szczęścia nie ma. Są tylko wyciągi, ale transakcji z bieżącego, po
ichniemu "Otwartego" wyciągu nie widać.
Widać.

U mnie na MC jest a VISA nie ma.

a u mnie jest jakaś obca MC

Data: 2009-11-22 11:57:04
Autor: Robert Kois
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Sun, 22 Nov 2009 10:31:17 +0100, wefe napisał(a):

[...]

A to nie jest twoja jakaś stara karta? Bo ja zamknięte też widzę.

--
Kojer

Data: 2009-11-22 10:44:19
Autor: spammtrapp
Polbank rewitalizacja ;-)
Robert Kois pisze:
U mnie na MC jest a VISA nie ma.

Mam tylko VISA i wszystkie transakcje do piatku wlacznie są.

Data: 2009-11-22 13:26:59
Autor: Tomasz Opalski
Polbank rewitalizacja ;-)
spammtrapp <gdziestam@w.necie> napisał(a):
Tomasz Opalski pisze:
> Pełni szczęścia nie ma. Są tylko wyciągi, ale transakcji z bieżącego, po > ichniemu "Otwartego" wyciągu nie widać.

Widać.

Być może, ale nie u mnie. Komunikat: Nie znaleziono szczegółów dla wybranego rachunku.

Data: 2009-11-22 14:30:22
Autor: Olgierd
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Sun, 22 Nov 2009 00:58:33 +0100, spammtrapp napisał(a):

Pełni szczęścia nie ma. Są tylko wyciągi, ale transakcji z bieżącego,
po ichniemu "Otwartego" wyciągu nie widać.

Widać.

Ja mam wszystkie zestawienia od czerwca, na każdym zestawieniu każdą transakcję mogę podejrzeć z osobna, włącznie z takimi informacjami jak "Nazwa punktu handlowego", "Identyfikator punktu handlowego", "Numer transakcj", "Data" i "Data transakcji".

Widzę obie moje MC (P. Dzieciom oraz Szczerozłotą), do Dzieciom widzę także kartę dodatkową. Żadnego PDF pociągnąć znikąd nie mogę, ale może wyciągi jako takie będą generowane na bieżąco (za 3 dni się przekonam, chyba że musiałby to być pełen okres rozliczeniowy).

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-11-23 08:15:45
Autor: Robert Kois
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Sun, 22 Nov 2009 14:30:22 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

Ja mam wszystkie zestawienia od czerwca,

Ja na zamkniętej mam od kwietniowego wyciągu. Wygląda, że pół roku jest.

Widzę obie moje MC (P. Dzieciom oraz Szczerozłotą), do Dzieciom widzę także kartę dodatkową.

Ja widze swoje obie ale nowa VISA która jeszcze nie miała generowanego
wyciągu nie ma transakcji na "Otwartym". Saldo w informacjach o karcie jest
ok.

Żadnego PDF pociągnąć znikąd nie mogę, ale może wyciągi jako takie będą generowane na bieżąco (za 3 dni się przekonam, chyba że musiałby to być pełen okres rozliczeniowy).

Z tego co usłyszałem kiedyś w oddziale to pdfy miały być wysyłane na maila
_zamiast_ papierowych wyciągów i miało się nie dać i jednych i drugich
mieć. Ale ludzie w oddziale nie dokońca byli poinformowani jak to będzie
wygladać (i się do tego grzecznie przyznali).

No to teraz czekamy na podgląd blokad ;).

--
Kojer

Polbank rewitalizacja ;-)