Polbank rewitalizacja ;-)

Data: 2009-11-22 08:55:32
Autor: kranu
Polbank rewitalizacja ;-)
Olgierd pisze:
Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!

To ja 2 pytanka przy tej okazji:
- jak aktywować Polbank24 posiadając u nich tylko KK Era,
- czy działa obsługa karty (bo z przelewami z tego co wiem jest problem) pod Ubuntu + Opera/Firefox?

Zadałem te pytania konsultantowi od razu po założeniu karty ale usłyszałem "po co panu taki dostęp skoro tam nic nie widać.." i odpuściłem..

--
pozdrawiam,
  Kranu

Data: 2009-11-22 00:05:15
Autor: Jacek Erazmus
Polbank rewitalizacja ;-)
On 22 Lis, 08:55, kranu <kr...@lewymail.pl> wrote:
Olgierd pisze:

> [...]

Zadałem te pytania konsultantowi od razu po założeniu karty ale
usłyszałem "po co panu taki dostęp skoro tam nic nie widać.." i odpuściłem..

Pójść do placówki i poprosić o dostęp - wydają na miejscu.

--
pozdrawiam,
Erazmus

Data: 2009-11-22 09:38:05
Autor: Robert Kois
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Sun, 22 Nov 2009 08:55:32 +0100, kranu napisał(a):

To ja 2 pytanka przy tej okazji:
- jak aktywować Polbank24 posiadając u nich tylko KK Era,

Pójść do placówki (najlepiej jakiejś normalnej nie franczyzowej) i poprosić
o założenie dostępu
- czy działa obsługa karty (bo z przelewami z tego co wiem jest problem) pod Ubuntu + Opera/Firefox?

Działa.

--
Kojer

Polbank rewitalizacja ;-)