Polbank rewitalizacja ;-)

Data: 2009-11-22 10:25:59
Autor: Krzysiek
Polbank rewitalizacja ;-)
On 21 Lis, 23:19, Olgierd <no.email.no.s...@no.problem> wrote:
Uprzejmie informuję, że po dzisiejszych pracach system Polbank24.pl
zmienił się. Jest podgląd transakcji karcianych; szok!
Mam jakieś dziwne waluty DR i CR zamiast PLN.
Może to skrót cos oznaczający?

Opis transakcji faktycznie bogaty, niezłe.
Jest tak:
Imię i nazwisko posiadacza karty
Nazwa banku
Kwota oryginalna
Kwota w PLN
Nazwa punktu handlowego
Identyfikator punktu handlowego
Miasto punktu handlowego  <tu pojawia się ewentualnie. adres strony
www>
Kraj punktu handlowego
Numer transakcji
Data
Data transakcji

Data: 2009-11-22 22:17:07
Autor: Olgierd
Polbank rewitalizacja ;-)
Dnia Sun, 22 Nov 2009 10:25:59 -0800, Krzysiek napisał(a):

[...]

Waluta jest po przeciwnej stronie liczby ;-) CR i DR to symbole rozróżniające "obciążenie" i "uznanie" rachunku. Ale też pierwszy raz widzę takie symbole.

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

Polbank rewitalizacja ;-)