Polbank - rotfl :-)

Data: 2009-07-31 15:01:00
Polbank - rotfl :-)
Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> napisał(a):
Czy tylko mi się wydaje, że analitycy Polbanku to idioci? :-)

Nie tylko wydaje, to już pewne! Zrezygnowałem u nich z karty, poprawnie obsługiwana, bez przeterminowanych zadłużeń, etc. Następnie się rozmyśliłem i złożyłem wniosek o powtórne wydanie. 3 odmowy później (odmawiali wydania nawet o połowę mniejszego limitu) zamiast wnioskować o nową postanowiłem przenieść kartę z inneg banku do Polbanku. I przenieść oczywiście mógłbym, gdyby nie... brak zdolności kredytowej.

Pozdr,
R.

--

Polbank - rotfl :-)