Polbank - rotfl :-)

Data: 2009-07-31 19:38:32
Autor: Cavallino
Polbank - rotfl :-)
Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <micha@micha.waw.pl> napisał w wiadomości news:

Czy tylko mi się wydaje, że analitycy Polbanku to idioci? :-)

Nie tylko w Polbanku.
A mBanku wyglądało to dokładnie tak samo.
No to zrezygnowałem.
Millenium dał mi Golda bez zbędnych pytań i weryfikacji czegokolwiek poza dowodem osobistym.

Data: 2009-08-03 13:19:39
Autor: Borys Pogoreło
Polbank - rotfl :-)
Dnia Fri, 31 Jul 2009 19:38:32 +0200, Cavallino napisał(a):

Czy tylko mi się wydaje, że analitycy Polbanku to idioci? :-)

Nie tylko w Polbanku.
A mBanku wyglądało to dokładnie tak samo.

 Mnie właśnie mBank zaproponował KK z limitem... 0.00 PLN :)

 Muszę to przemyśleć, taka karta to byłby ciekawy unikat ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2009-08-04 13:15:03