Polbank ubezpieczenia Assistance przy KK

Data: 2011-01-21 12:35:20
Autor: Rafal M
Polbank ubezpieczenia Assistance przy KK
Hej

Czy ktos z Was moze sprawdal w praktyce ubezpieczenie Assistance przy
prestizowej KK w Polbanku?

Bo tak sobie wlasnie porownalem OWU ubezpieczen assistance gold (przy
prestizowej kk) oraz zwykle assistance (przy komfortowej kk) i warunki
tego pierwszego sa zdecydowanie GORSZE, wrecz tragiczne (porownujac do
innych).

Sprawdzal to moze juz ktos z Was? Bo ja wlasnie wyslalem pytanie do
banku (przez serwis transakcyjny) i pewnie poczekam kilka dni na
odpowiedz.

W tym OWU pakietu Assistance GOLD nie ma ani sum ubezpieczenia (po za
Assistance domowym - ktore i tak jest znacznie gorsze od podstawowego
assistance), ani wykluczen. Nie ma definicji co to jest np: pojazd (w
sensie wiek auta czy jest ograniczony) itd
Wrecz np przy car assistance pisze, ze ubezpieczenie pokrywa tylko
ORGANIZACJE uslugi (np holowania), a za sama usluge (np holowanie)
placi klient. Natomiast przy zwyklym assistance mam np zapewnione
holowanie dwa razy do roku z limitem 400 zl na jedno zdarzenie.

Ktos sie juz moze o to Polbanku pytal (czy pakiet gold jest znacznie
gorszy od zwyklego)?

A skad moje pytanie: zmienialem dzisiaj rachunek zwykly na pomagajacy
w Polbanku (ten bezplatny) i zaproponowano mi zmiane z KK Komfortowej
na Prestizowa - na co sie zgodzilem. A tutaj teraz znalazlem taki
piekny kwiatek w OWU Assistance :(
I bede musial chyba w poniedzialek ten wniosek o zmiane KK odkrecac :(

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-01-21 22:41:21
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-21 21:35, Rafal M pisze:

Czy ktos z Was moze sprawdal w praktyce ubezpieczenie Assistance przy
prestizowej KK w Polbanku?

W praktyce - nie. Teoretycznie - częściowo. Zauważyłem, że np. holowanie auta w assistance dla kart komfortowych i praktycznych jest darmowe, a dla kart gold - płatne. Na odpowiedź na pytanie czekałem ok. miesiąca, przypominając się kilkukrotnie:

<cytat>
Uprzejmie informuje, ĹĽe ubezpieczenia dla kart praktycznej i komfortowej pokrywa koszty
holowania, a ubezpieczenie do kart "prestiĹĽowych" (Gold) nie pokrywa kosztĂłw holowania.

Na dzień dzisiejszy nie ma możliwości skorzystania przez posiadacza kart prestiżowych z ubezpieczenia assistance dedykowanego dla karty praktycznej i komfortowej.
Obecnie trwają prace nad zmianą zakresu ubezpieczeń i w ciągu kilku tygodni, zaproponujemy Klientom kart prestiżowych alternatywne rozwiązanie problemu.
</cytat>

Tyle dobrze, ĹĽe widzÄ…, ĹĽe "problem" jest...

Data: 2011-01-21 14:40:40
Autor: Rafal M
Polbank ubezpieczenia Assistance przy KK
On 21 Sty, 22:41, Wojciech Nawara <use...@nawara.info> wrote:

Tyle dobrze, że widz±, że "problem" jest...

Czyli dobrze ze zauwazylem... Przesada, zeby pakiet Gold byl
zdecydowanie gorszy od normalnego.

No nic, w poniedzialek odkrecam ta zmiane karty z komfortowej na
prestizowa.

Swoja droga, Assistance przy KK komfortowej jest chyba jednym z
lepszych na rynku.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-01-22 06:59:11
Autor: brum
Polbank ubezpieczenia Assistance przy KK
Czy ktos z Was moze sprawdal w praktyce ubezpieczenie Assistance przy
prestizowej KK w Polbanku?

prestiz w pólbanku ? niezly oksymoron...

Data: 2011-01-22 09:11:51
Autor: Olgierd
On Sat, 22 Jan 2011 06:59:11 +0100, brum wrote:

Czy ktos z Was moze sprawdal w praktyce ubezpieczenie Assistance przy
prestizowej KK w Polbanku?

prestiz w pĂłlbanku ? niezly oksymoron...

Ta karta siÄ™ tak (dla niepoznaki) nazywa. --
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-22 15:44:04
Autor: kranu
W dniu 21.01.2011 21:35, Rafal M pisze:
[...]

A zmiana rodzaju KK w Polbanku odbywa się w miarę sprawnie czy wiąże się z całą procedurą typu: wniosek, zaświadczenia itp.?

Data: 2011-01-22 08:29:47
Autor: Rafal M
Polbank ubezpieczenia Assistance przy KK
On 22 Sty, 15:44, kranu <kr...@lewymail.pl> wrote:

A zmiana rodzaju KK w Polbanku odbywa się w miarę sprawnie czy wi±że się
z cał± procedur± typu: wniosek, za¶wiadczenia itp.?

Mi sami zaproponowali zmiane (pewnie planow sprzedazowych w oddziale
nie wyrabiaja) i ma sie to odbyc bez zadnych zaswiadczen (bo mam w
Polbanku depozyty na oszczedzajacych).
Ale i tak w poniedzialek to odkrecam, moze tylko limit na komfortowej
KK zwieksze.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-01-24 08:32:31
Autor: xbartx
Dnia Sat, 22 Jan 2011 08:29:47 -0800, Rafal M napisał(a):

[...]

No i zostaniesz bez aktywnej karty na cholera wie jaki czas. Ja już czekam chyba 3 albo 4 tydzień na ichni "duplikat" karty.

--
xbartx

Data: 2011-01-24 09:07:56
Autor: Rafal M
On 24 Sty, 09:32, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

No i zostaniesz bez aktywnej karty na cholera wie jaki czas. Ja już
czekam chyba 3 albo 4 tydzień na ichni "duplikat" karty.

Czytalem, dlatego sie upewnialem ze moja aktualna KK Komfortowa,
bedzie aktywna az do odbioru VG - zapewniali mnie, ze tak.

Sprawdzic tego nie sprawdze, bo dzisiaj zrezygnowalem z transferu z VC
na VG - przez te ¶mieszne warunki ubezpieczenia Assistance przy tej
drugiej.

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-01-24 19:51:31
Autor: Robert Kois
Dnia Mon, 24 Jan 2011 09:07:56 -0800 (PST), Rafal M napisał(a):

[...]

Jak znam Polbank to miałby¶ działaj±ce obie :).

--
Kojer

Data: 2011-01-25 08:31:20
Autor: xbartx
Polbank ubezpieczenia Assistance przy KK
Dnia Mon, 24 Jan 2011 19:51:31 +0100, Robert Kois napisał(a):

Jak znam Polbank to miałbyś działające obie :).

Albo niedziałającą żadną. Innego rozwiązania raczej się u nich nie uświadczy.

--
xbartx

Data: 2011-01-25 09:52:06
Autor: Robert Kois
Dnia Tue, 25 Jan 2011 08:31:20 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

Jak znam Polbank to miałby¶ działaj±ce obie :).
Albo niedziałaj±c± żadn±. Innego rozwi±zania raczej się u nich nie u¶wiadczy.

Jak chciałem zamienić visa gold na tak± z promocj± "Zwrot kwot" to
najpro¶ciej było zamówić nowego mastercarda (bo twierdzili, że nie da się
mieć 2 takich samych kart jednocze¶nie a ja nie chciałem zostać bez karty),
teoretycznie potem miałem zamkn±ć star± ale j± też wymieniłem na now± ;).
Nie robili problemów.

--
Kojer

Data: 2011-01-22 17:40:51
Autor: Ra
[...]

wszyscy tu zjechali golda ale żeby być uczciwym trzeba chyba też wspomnieć że
- gold to nie tylko assistance jeśli chodzi o ubezpieczenia
- ubezpieczenie w gold jest za free, komfort to chyba 2zł

Data: 2011-01-22 09:58:09
Autor: Rafal M
On 22 Sty, 17:40, Ra <tikiriki.wytini...@poczta.onet.pl> wrote:

- ubezpieczenie w gold jest za free, komfort to chyba 2zł

Tylko ze przy komforcie masz faktyczne ubezpieczenie assistance, a
przy goldzie tylko organizacje pomocy (za sama pomoc placisz).

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-01-22 19:01:07
Autor: Wojciech Nawara
W dniu 2011-01-22 18:58, Rafal M pisze:
[...]

Czyli w zasadzie nic nie masz (dla Golda). Zadzwonić do pomocy drogowej albo innego specjalisty to potrafię sam, łaska Półbanku mi do tego nie jest potrzebna. ;-)

Data: 2011-01-22 12:28:57
Autor: Rafal M
On 22 Sty, 19:01, Wojciech Nawara <use...@nawara.info> wrote:

Czyli w zasadzie nic nie masz (dla Golda). Zadzwonić do pomocy drogowej
albo innego specjalisty to potrafię sam, łaska Półbanku mi do tego nie
jest potrzebna. ;-)

Dokladnie ;-)

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2011-01-23 19:15:08
Autor: Ra
W dniu 2011-01-22 21:28, Rafal M pisze:
[...]

no faktycznie, teraz dopiero się wczytałem bo akurat assistance mnie najmniej interesuje, za to zwrot kosztów leczenia za granic± już bardziej. Każdy dobiera karty pod swoje potrzeby

Polbank ubezpieczenia Assistance przy KK