Polbank - wniosek o kk i wymagane dokumenty

Data: 2009-07-21 11:01:32
Autor: Wojciech Bancer
Polbank - wniosek o kk i wymagane dokumenty
Składam Ci ja sobie wniosek o kartę kredytową
Polbank-Era z limitem 5000 (słownie pięć tysięcy).
Działalność mam prawie 2 lata, bardzo dochodową.

Co już złożyłem:
 - PIT za poprzedni rok
 - umowa z Erą
 - zwyczajowe dane typu DO, NIP, REGON etc.

Myslę sobie, że to wystarczy, bo przecież limit jakiś rewelacyjny
nie jest (mam 10 razy większe), a napisali "do 8 tyś. na oświadczenie". Dzisiaj telefon, w którym proszą mnie o:

 - wyciąg z widniejącą wpłatą z Urzędu Skarbowego (PIT)
   lub zaświadczenie z US o dochodach
 - umowę na drugi numer komórkowy (bo podałem jako kontaktowy)
 - umowę na numer stacjonarny
 - 3 ostatnie faktury za telefon komórkowy
 - 3 ostatnie faktury za telefon stacjonarny

A wy na Alior/Multibank narzekacie?! O.o
Może coś przegapiłem i IT trafiło do branży ryzykownej, czy jak?

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-21 19:50:08
Autor: Kamil Jońca
Polbank - wniosek o kk i wymagane dokumenty
Wojciech Bancer <proteus@post.pl> writes:

[...]

[...]

Ode mnie też chcieli 'dokument dochodowy'. Zrezygnowałem.

KJ

--
kondensator - kondensatorych - kondensatoremu
   (odmiana słowa "kondensator" według MS Word 6.0)

Data: 2009-07-21 18:01:43
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-07-21, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ode mnie też chcieli 'dokument dochodowy'. Zrezygnowałem.

Też zrezygnowałem. :)
Skoro nie chcą na mnie zarabiać, to przecież się prosił nie będę. :) Ale kogoś tam w centrali ostro przygrzało,
że im się wydaje że przedsiębiorcy mają czas z takimi
papierami latać dla byle kawałka plastiku z marnym limitem. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-21 20:15:05
Autor: MarekZ
On 2009-07-21, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

Ode mnie też chcieli 'dokument dochodowy'. Zrezygnowałem.

Też zrezygnowałem. :)

No co wy, trzeba być twardym w tej branży. :-)

Data: 2009-07-21 20:15:56
Autor: Pete
W dniu 21.07.09 13:01, Wojciech Bancer pisze:
[...]

OMG!
U mnie - kopia wpisu do ewidencji, REGON, NIP
Po 5 dniach - karta do odbioru.

--
Pete

Data: 2009-07-22 20:43:43
Autor: Jacek Osiecki
Dnia 21 Jul 2009 13:01:32 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

[...]

Nie wiem co zrobiłeś że tyle chcą... chyba że do mnie mają dopiero zadzwonić
:) Ale póki co cisza - tylko czepiali się że dałem im wydruk z mBanku z
potwierdzeniem wpłaty do US... Kazali przyjechać do oddziału i wydrukować to
przy ich pracowniku - dla świętego spokoju to załatwiłem :)

A co do Aliora - proszę bardzo. Zażądali ode mnie (mam DG, spółka cywilna z
dwoma wspólnikami):
 - zaświadczenie z US o niezaleganiu z podatkami
 - zaświadczenia z ZUS o niezaleganiu ze składkami
 - umowę spółki
 - regon
 - wpisy do DG wszystkich wspólników
 - najlepsze: zgoda wszystkich wspólników oraz ich żon na to bym założył
   sobie KK w Aliorze.

Pani jeszcze chciała wymieniać, ale powiedziałem że są niepoważni i dziękuję
za rozmowę...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-07-23 08:20:16
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-07-22, Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl> wrote:

[...]

[...]

U Ciebie się wydruk zgadzał pewnie z PITem. A ja miałem wydruk z kwotą
o 2 zł wyższą (zwrotu więcej niż w PIT), bo mi dodatkowo oddali "2 zł" z roku poprzedniego. Aczkolwiek Pani powiedziała, że oni wszystkich na DG tak sprawdzają niezależnie od kwoty, cyt. "bo takie mamy procedury".

Może jeszcze dostaniesz telefon żeby donieść papierki ;)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-23 13:22:55
Autor: Jacek Osiecki
Polbank - wniosek o kk i wymagane dokumenty
Dnia 23 Jul 2009 10:20:16 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):
[...]
[...]

Lepsze to niż idioci z Citi którzy stwierdzili że z DG oni teraz nie
rozmawiają "bo jest kryzys" :)

Może jeszcze dostaniesz telefon żeby donieść papierki ;)

Zobaczymy, z tydzień temu kurier wziął ode mnie papierki...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-07-23 13:58:14
Autor: Wojciech Bancer
On 2009-07-23, Jacek Osiecki <joshua@ceti.pl> wrote:

[...]

Może jeszcze dostaniesz telefon żeby donieść papierki ;)
Zobaczymy, z tydzień temu kurier wziął ode mnie papierki...

Ah, bo Ty online. No ja zrobiłem ten błąd, że poszedłem do oddziału...
W sumie tamten wniosek anulowałem, więc może za miesiąc, czy dwa spróbuję
znowu. :) Mi się w sumie z tym nie spieszy. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2009-07-23 16:00:51
Autor: Imka
Polbank - wniosek o kk i wymagane dokumenty
In <news:slrnh6gp1f.ukb.joshuatau.ceti.pl> Jacek Osiecki typed:

Lepsze to niż idioci z Citi którzy stwierdzili że z DG oni teraz nie
rozmawiają "bo jest kryzys" :)

Co im nie przeszkadza podnosić innym limity nie wiadomo na jakiej
podstawie. (Znowu podnieśli. Naprawdę nie chciałam!)

A Polbank na pierwszym wyciągu mi napisał, że jeszcze tylko 26 operacji
i jestem zwolniona z opłaty rocznej... ;) --
Imka

Polbank - wniosek o kk i wymagane dokumenty