Polbank - wpłata za pomoc± wpłatomatu w weekend

Data: 2010-08-28 14:36:11
Autor:
Polbank - wpłata za pomoc± wpłatomatu w weekend
Dzi¶ rano (w sobotę), używaj±c polbankowego wpłatomatu wpłaciłem kaskę na
swoje konto w Polbanku. Sprawdzenie salda za pomoc± tego samego
banko/wpłatomatu pokazało forsę na koncie, tymczasem w domu, po zalogowaniu
się do ebanku miałem małe zdziwko - pieniędzy na koncie nie ma. Reklamować?

Data: 2010-08-28 14:08:51
Autor: Homzik
Polbank - wpłata za pomoc± wpłatomatu w weekend
A tak w ogóle to w jakim¶ regulaminie było chyba, że wpłaty z
wpłatomatu s± księgowane do 3 dni roboczych :)

Data: 2010-08-28 16:42:58
Autor: Jan Werbiński
Polbank - wpłata za pomoc± wpłatomatu w weekend
Użytkownik <assembea.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i5b6sr$ob3$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie pojawiły się na Twoim koncie greckie obligacje?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-28 20:25:56
Autor: Damian Niusy
[...]

Kasa pojawi się z dat± poniedziałkow±.
Tak samo jak przy wypłacie kasa z konta schodzi z data poniedziałkow± ale od razu znika z salda dostępnego.

Damian

Data: 2010-08-29 11:15:21
Autor: jureq
Polbank - wpłata za pomoc± wpłatomatu w weekend
Dnia Sat, 28 Aug 2010 14:36:11 +0000,   napisaĹ‚(a):

Dziś rano (w sobotę), używając polbankowego wpłatomatu wpłaciłem kaskę
na swoje konto w Polbanku. Sprawdzenie salda za pomocÄ… tego samego
banko/wpłatomatu pokazało forsę na koncie, tymczasem w domu, po
zalogowaniu się do ebanku miałem małe zdziwko - pieniędzy na koncie nie
ma. Reklamować?

Nie. Zgodnie z regulaminem będzie na rachunku w poniedziałek. W praktyce zdarza się nawet, że dopiero na koniec dnia - w trakcie przetwarzania po poniedziałku.

Data: 2010-08-29 12:07:54
Autor: Damian Niusy
[...]

Zrobiłem dzisiaj mały te¶cik i też wpłaciłem do Polbanku i kasa jest na koncie:

RACHUNEK OSZCZĘDZAJˇCY W ZŁOTYCH
Data ostatniej zmiany: 30/08/2010
Bież±ce saldo: PLN 100,00

Data: 2010-08-29 14:55:58
Autor: xbartx
[...]

To tylko niuanse w sposobie księgowania i w ogóle działania ich systemu. W każdym bądź razie może tą kasą już dysponować i np zapłacić karta gdzieś przez www i przejdzie bez problemu.

Polbank - wpłata za pomoc± wpłatomatu w weekend