Polbank - wpłata za pomocą wpłatomatu w weekend

Data: 2010-08-28 16:42:58
Autor: Jan Werbiński
Polbank - wpłata za pomocą wpłatomatu w weekend
Użytkownik <assembea.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i5b6sr$ob3$1inews.gazeta.pl...
Dziś rano (w sobotę), używając polbankowego wpłatomatu wpłaciłem kaskę na
swoje konto w Polbanku. Sprawdzenie salda za pomocą tego samego
banko/wpłatomatu pokazało forsę na koncie, tymczasem w domu, po zalogowaniu
się do ebanku miałem małe zdziwko - pieniędzy na koncie nie ma. Reklamować?

Nie pojawiły się na Twoim koncie greckie obligacje?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Polbank - wpłata za pomocą wpłatomatu w weekend