Polbank - wpłata za pomoc± wpłatomatu w weekend

Data: 2010-08-29 14:55:58
Autor: xbartx
Polbank - wpłata za pomoc± wpłatomatu w weekend
Dnia Sat, 28 Aug 2010 14:36:11 +0000,   napisaĹ‚(a):

Dziś rano (w sobotę), używając polbankowego wpłatomatu wpłaciłem kaskę
na swoje konto w Polbanku. Sprawdzenie salda za pomocÄ… tego samego
banko/wpłatomatu pokazało forsę na koncie, tymczasem w domu, po
zalogowaniu się do ebanku miałem małe zdziwko - pieniędzy na koncie nie
ma. Reklamować?

To tylko niuanse w sposobie księgowania i w ogóle działania ich systemu. W każdym bądź razie może tą kasą już dysponować i np zapłacić karta gdzieś przez www i przejdzie bez problemu.

Polbank - wpłata za pomoc± wpłatomatu w weekend