Data: 2010-05-05 23:34:34 | |
Autor: schliesky | |
Polbank - wyciągi KK | |
Ktoś tu mówił, że wyciągi z KK w Polbanku są już bardzo ładne i na bieżąco. Ja mam ładny wyciąg z zamkniętego okresu rozliczeniowego, ale gdy wybieram wyciąg "Otwarty" dostaję błąd:
"Nie znaleziono szczegółów dla wybranego rachunku" ktoś miał coś takiego i udało mu się to pokonać? Nie mam żadnych rachunków oprócz KK, może to dlatego? -- Pozdrawiam, *Schliesky* email: schliesky at gmail |
|
Data: 2010-05-06 00:10:42 | |
Autor: Robert Kois | |
Polbank - wyciągi KK | |
Dnia Wed, 05 May 2010 23:34:34 +0200, schliesky napisał(a):
Ktoś tu mówił, że wyciągi z KK w Polbanku są już bardzo ładne i na bieżąco. Ja mam ładny wyciąg z zamkniętego okresu rozliczeniowego, ale gdy wybieram wyciąg "Otwarty" dostaję błąd: A zrobiłeś jakieś transakcje w nowym okresie? Bo jak nie to to normalne jest. -- Kojer |
|
Data: 2010-05-06 00:16:02 | |
Autor: schliesky | |
Polbank - wyciągi KK | |
Robert Kois wrote:
Dnia Wed, 05 May 2010 23:34:34 +0200, schliesky napisał(a): Zrobiłem już dzisiaj, choć może ta akurat jeszcze nie wskoczyła. Problem w tym, że w poprzednim okresie cały czas dostawałem ten błąd gdy wyciąg był "Otwarty". -- Pozdrawiam, *Schliesky* email: schliesky at gmail |
|
Data: 2010-05-06 08:52:36 | |
Autor: Robert Kois | |
Polbank - wyciągi KK | |
Dnia Thu, 06 May 2010 00:16:02 +0200, schliesky napisał(a):
A zrobiłeś jakieś transakcje w nowym okresie? Bo jak nie to to normalneZrobiłem już dzisiaj, choć może ta akurat jeszcze nie wskoczyła. Wskoczy jutro. Problem w tym, że w poprzednim okresie cały czas dostawałem ten błąd gdy wyciąg był "Otwarty". Poprzedni to był pierwszy okres? To przy pierwszym tak mają ;). Od teraz powinno być dobrze. PS. Wiesz, że jeszcze jedne wyciągi są o ile wybrałeś elektroniczne? Tym razem gotowe pdfy prawie takie jakbyś dostał przy papierowych https://wyciagi.polbank24.pl/Login.aspx?ReturnUrl=%2fdefault.aspx -- Kojer |
|
Data: 2010-05-06 23:44:30 | |
Autor: schliesky | |
Polbank - wyciągi KK | |
Robert Kois wrote:
Dnia Thu, 06 May 2010 00:16:02 +0200, schliesky napisał(a): Tak myślałem, że ten bug jest spowodowany pierwszym okresem rozliczeniowym, więc nie panikowałem, ale zaniepokoiłem jak dostałem dokładnie to samo po zamknięciu miesiąca. Ale faktycznie transakcja wskoczyła i wyciąg "Otwarty" działa! PS. Wiesz, że jeszcze jedne wyciągi są o ile wybrałeś elektroniczne? Tym Głowy sobie nie dam uciąć, ale kazałem im wysyłać wyciągi na maila, jeszcze nie przysłali. Mają jakieś opóźnienia zazwyczaj? W sumie starcza mi to co jest w głównym systemie, próbowałem się już rejestrować w tym systemie z wyciągami, ale mnie odrzucało, więc najwyraźniej nie mam ustawionych elektronicznych. -- Pozdrawiam, *Schliesky* email: schliesky at gmail |
|
Data: 2010-05-07 08:34:40 | |
Autor: Robert Kois | |
Polbank - wyciągi KK | |
Dnia Thu, 06 May 2010 23:44:30 +0200, schliesky napisał(a):
PS. Wiesz, że jeszcze jedne wyciągi są o ile wybrałeś elektroniczne? TymGłowy sobie nie dam uciąć, ale kazałem im wysyłać wyciągi na maila, jeszcze nie przysłali. Mają jakieś opóźnienia zazwyczaj? A to nie wiem, na maila nie dostaję. W sumie starcza mi to co jest w głównym systemie, próbowałem się już rejestrować w tym systemie z wyciągami, ale mnie odrzucało, więc najwyraźniej nie mam ustawionych elektronicznych. Może masz źle wpisany numer telefonu, jak konsultant wpisał bez +48 (albo z, nie pamiętam) to sms z hasłem nie dochodzi :). -- Kojer |
|