Polbank - wyciągi KK

Data: 2010-05-05 23:34:34
Autor: schliesky
Polbank - wyciągi KK
Ktoś tu mówił, że wyciągi z KK w Polbanku są już bardzo ładne i na bieżąco. Ja mam ładny wyciąg z zamkniętego okresu rozliczeniowego, ale gdy wybieram wyciąg "Otwarty" dostaję błąd:

"Nie znaleziono szczegółów dla wybranego rachunku"

ktoś miał coś takiego i udało mu się to pokonać?
Nie mam żadnych rachunków oprócz KK, może to dlatego?

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2010-05-06 00:10:42
Autor: Robert Kois
Polbank - wyciągi KK
Dnia Wed, 05 May 2010 23:34:34 +0200, schliesky napisał(a):

[...]

A zrobiłeś jakieś transakcje w nowym okresie? Bo jak nie to to normalne
jest.

--
Kojer

Data: 2010-05-06 00:16:02
Autor: schliesky
Polbank - wyciągi KK
Robert Kois wrote:
Dnia Wed, 05 May 2010 23:34:34 +0200, schliesky napisał(a):

A zrobiłeś jakieś transakcje w nowym okresie? Bo jak nie to to normalne
jest.

Zrobiłem już dzisiaj, choć może ta akurat jeszcze nie wskoczyła. Problem w tym, że w poprzednim okresie cały czas dostawałem ten błąd gdy wyciąg był "Otwarty".

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2010-05-06 08:52:36
Autor: Robert Kois
Polbank - wyciągi KK
Dnia Thu, 06 May 2010 00:16:02 +0200, schliesky napisał(a):

A zrobiłeś jakieś transakcje w nowym okresie? Bo jak nie to to normalne
jest.
Zrobiłem już dzisiaj, choć może ta akurat jeszcze nie wskoczyła.

Wskoczy jutro.

Problem  w tym, że w poprzednim okresie cały czas dostawałem ten błąd gdy wyciąg był "Otwarty".

Poprzedni to był pierwszy okres? To przy pierwszym tak mają ;). Od teraz
powinno być dobrze.

PS. Wiesz, że jeszcze jedne wyciągi są o ile wybrałeś elektroniczne? Tym
razem gotowe pdfy prawie takie jakbyś dostał przy papierowych
https://wyciagi.polbank24.pl/Login.aspx?ReturnUrl=%2fdefault.aspx
 --
Kojer

Data: 2010-05-06 23:44:30
Autor: schliesky
Polbank - wyciągi KK
Robert Kois wrote:
Dnia Thu, 06 May 2010 00:16:02 +0200, schliesky napisał(a):
Poprzedni to był pierwszy okres? To przy pierwszym tak mają ;). Od teraz
powinno być dobrze.

Tak myślałem, że ten bug jest spowodowany pierwszym okresem rozliczeniowym, więc nie panikowałem, ale zaniepokoiłem jak dostałem dokładnie to samo po zamknięciu miesiąca. Ale faktycznie transakcja wskoczyła i wyciąg "Otwarty" działa!

PS. Wiesz, że jeszcze jedne wyciągi są o ile wybrałeś elektroniczne? Tym
razem gotowe pdfy prawie takie jakbyś dostał przy papierowych
https://wyciagi.polbank24.pl/Login.aspx?ReturnUrl=%2fdefault.aspx

Głowy sobie nie dam uciąć, ale kazałem im wysyłać wyciągi na maila, jeszcze nie przysłali. Mają jakieś opóźnienia zazwyczaj?

W sumie starcza mi to co jest w głównym systemie, próbowałem się już rejestrować w tym systemie z wyciągami, ale mnie odrzucało, więc najwyraźniej nie mam ustawionych elektronicznych.

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Data: 2010-05-07 08:34:40
Autor: Robert Kois
Polbank - wyciągi KK
Dnia Thu, 06 May 2010 23:44:30 +0200, schliesky napisał(a):

[...]

A to nie wiem, na maila nie dostaję.

W sumie starcza mi to co jest w głównym systemie, próbowałem się już rejestrować w tym systemie z wyciągami, ale mnie odrzucało, więc najwyraźniej nie mam ustawionych elektronicznych.

Może masz źle wpisany numer telefonu, jak konsultant wpisał bez +48 (albo
z, nie pamiętam) to sms z hasłem nie dochodzi :).

--
Kojer

Polbank - wyciągi KK