Polbank - wygasl certyfikat

Data: 2009-02-21 20:08:25
Autor: radekp@konto.pl
Polbank - wygasl certyfikat
Wygasnął mi certyfikat w tej chorej bankowości elektronicznej.

Próbuję więc sobie wydać nowy. Wpisuję swoje cyferki loginu w pole Użytkownik,
w Hasło 2 drugie hasło z tej ich listy. Wymyślam sobie hasło odwołania
certyfikatu, klikam Submit i... Digital ID cannot be Issued
The information provided with your request does not meet our authentication
requirements. If you continue to get this error, contact the administrator.
Status Code: A001 Co robię źle?

Data: 2009-02-21 20:25:02
Autor: radekp@konto.pl
Polbank - wygasl certyfikat
Sat, 21 Feb 2009 20:08:25 +0100, w
<j4k0q49mv6bdihltp3tvkriqmjf8p853j5@4ax.com>, "radekp@konto.pl"
<radekp@konto.pl> napisał(-a):

Co robię źle?

OK, nic nie robię, muszę wysłać do niech wiadomość by sami go usunęli. Ech, a
myślałem że bardziej upierdliwy ten ich system być już nie może...

Data: 2009-02-21 23:25:17
Autor: Radek Wroclawski
Polbank - wygasl certyfikat
radekp@konto.pl pisze:
[...]

nie wymyślaj hasła tylko podaj prawidłowe jakie zdefiniowałeś przy wydawaniu certyfikatu...

Data: 2009-02-23 20:49:59
Autor: radekp@konto.pl
Polbank - wygasl certyfikat
Sat, 21 Feb 2009 23:25:17 +0100, w <49a07f50$1@news.home.net.pl>, Radek
Wroclawski <radek@nielubiespamu.pl> napisał(-a):

radekp@konto.pl pisze:
> [...]
> Co robię źle?
nie wymyślaj hasła tylko podaj prawidłowe jakie zdefiniowałeś przy wydawaniu certyfikatu...

Hmm, o ile pamiętam to hasło, to je też próbowałem wpisywać. I lipa.

Data: 2009-02-22 12:53:09
Autor: Artur O.
Polbank - wygasl certyfikat

<radekp@konto.pl> wrote in message news:j4k0q49mv6bdihltp3tvkriqmjf8p853j54ax.com...
[...]

Robisz żle ze nie zmieniasz banku hehehehe

Data: 2009-02-23 01:27:29
Autor: b.s.
Polbank - wygasl certyfikat
[...]

A wzięcie nowej koperty z hasłami odznacza, że certyfikat zostanie automatycznie odwołany? Wziąłem już 2 nowe kopert i za każdą próbą instalacji certyfikatu, pojawia mi się błąd jw. Napisałem emaila do banku, ale nie odpisują od ponad tygodnia...

Data: 2009-02-23 08:20:26
Autor: Radek Wroclawski
Polbank - wygasl certyfikat
b.s. pisze:
A wzięcie nowej koperty z hasłami odznacza, że certyfikat zostanie automatycznie odwołany?
nie
Wziąłem już 2 nowe kopert i za każdą próbą instalacji certyfikatu, pojawia mi się błąd jw. Napisałem emaila do banku, ale nie odpisują od ponad tygodnia...
trzeba było napisać przez komunikację wewnętrzną...

Data: 2009-02-23 10:46:24
Autor: b.s.
Polbank - wygasl certyfikat

"Radek Wroclawski" <radek@nielubiespamu.pl> wrote in message news:49a24e3e$1news.home.net.pl...
b.s. pisze:
[...]
Tak też napisałem i czekam na odpowiedź ponad tydzień.

Polbank - wygasl certyfikat