Polbank - wygasl certyfikat

Data: 2009-02-21 23:25:17
Autor: Radek Wroclawski
Polbank - wygasl certyfikat
radekp@konto.pl pisze:
Wygasnął mi certyfikat w tej chorej bankowości elektronicznej.

Próbuję więc sobie wydać nowy. Wpisuję swoje cyferki loginu w pole Użytkownik,
w Hasło 2 drugie hasło z tej ich listy. Wymyślam sobie hasło odwołania
certyfikatu
Co robię źle?
nie wymyślaj hasła tylko podaj prawidłowe jakie zdefiniowałeś przy wydawaniu certyfikatu...

Data: 2009-02-23 20:49:59
Autor: radekp@konto.pl
Polbank - wygasl certyfikat
Sat, 21 Feb 2009 23:25:17 +0100, w <49a07f50$1@news.home.net.pl>, Radek
Wroclawski <radek@nielubiespamu.pl> napisał(-a):

radekp@konto.pl pisze:
> [...]
> Co robię źle?
nie wymyślaj hasła tylko podaj prawidłowe jakie zdefiniowałeś przy wydawaniu certyfikatu...

Hmm, o ile pamiętam to hasło, to je też próbowałem wpisywać. I lipa.

Polbank - wygasl certyfikat