Polbank - zmiana TOiP

Data: 2013-11-28 02:56:57
Autor: i.tomasz.i
Polbank - zmiana TOiP
W dniu czwartek, 28 listopada 2013 10:13:44 UTC+1 użytkownik rad...@konto..pl napisał:

Coś się zmieniło? Bo przesłane zmiany to kabaret -- są tak napisane aby nic nie
było wiadome.

http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/30444758/Tabela+Oplat+i+Prowizji+wa%c5%bcna+od+01.02.2014.pdf

Szykują się do zmuszenia ludzi aby zamknęli stare rachunki polbankowe..
Ja mam konto oszczędzające + pomagające (dla przelewów wychodzących) i teraz widzę, że od 1.2.2014:
- Zwiększa się opłata za karte z 4zł do 6zł i limit transakcji jaki trzeba wyrobić aby opłatę zwrócili do 6.
- Przelewy wewnętrzne do tej pory miałem za darmo z oszczędzającego.. Od 1.2.2014
'Spośród wszystkich
Przelewów Wewnętrznych
w danym miesiącu kalendarzowym:
pierwszy: 0,00
zł, drugi i kolejny: 8,00zł'
- Bankomaty poza PL 3% minimum 8zł (do tej pory stała opłata 10zł)

Czyli ostatecznie rafi ubija ofertę polbanku. 8zł za przelew płacić nie będę a karty pod rachunek pomagający nie podepnę.

Data: 2013-11-28 03:40:27
Autor: luc
Polbank - zmiana TOiP
W dniu czwartek, 28 listopada 2013 11:56:57 UTC+1 użytkownik i.tom...@gmail.com napisał:
> [...]

Czyli ostatecznie rafi ubija ofertę polbanku. 8zł za przelew płacić nie będę a karty pod rachunek pomagający nie podepnę.

RIP Półbank. I czym ja teraz będę wypłacał egzotyczną walutę na wakacjach? Dularowym kantoroaliorem?

pzdrwm
luc

Data: 2013-11-28 12:54:21
Autor: osa
Polbank - zmiana TOiP
W dniu 2013-11-28 12:40, luc pisze:
I czym ja teraz będę wypłacał egzotyczną walutę na wakacjach?

Ciężkie czasy nadeszły... Allianz i Polbank ukatrupione. Co z nami będzie? ;)

Data: 2013-11-28 06:20:54
Autor: i.tomasz.i
Polbank - zmiana TOiP
W dniu czwartek, 28 listopada 2013 11:56:57 UTC+1 użytkownik i.tom...@gmail.com napisał:

Czyli ostatecznie rafi ubija ofertę polbanku. 8zł za przelew płacić nie będę a karty pod rachunek pomagający nie podepnę.

Konto zamknięte. W placówce radzę od razu powiedzieć pracownikowi aby nie dzwonił na utrzymanie klienta lub ew. telefon niech wykona a wy odłóżcie słuchawkę.

Ja straciłem 15min na telefonie. Usłyszałem jaki to raiffeisen jest prestiżowy, jak nagradza klientów i mogę liczyć na super warunki. Zapytałem jakie to warunki? To niestety niczego poza papą marketingową mi nie przekazano więc odłożyłem słuchawkę na stół i czekałem na wydrukowanie papierków do zamknięcia konta.

Polbank - zmiana TOiP