Polbank zmiany

Data: 2009-09-19 10:12:53
Autor: MichalL
Polbank zmiany
Patrzę i widzę że od 21.09:

rachunek gotówkowy - 0%
oszczędzający - 4,25%
Mocno oszczędzający - do 5000 6,5%, powyżej 5000 5,%

przelewy wew z mocno - 0 zł.

Po co komu Polbank?

Michall

Data: 2009-09-19 08:34:53
Autor: jureq
Polbank zmiany
Dnia Sat, 19 Sep 2009 10:12:53 +0200, MichalL napisał(a):

PatrzĂŞ i widzĂŞ Âże od 21.09:

rachunek gotĂłwkowy - 0%
oszczĂŞdzajÂący - 4,25%
Mocno oszczĂŞdzajÂący - do 5000 6,5%, powyÂżej 5000 5,%

To jest juĹź od 14.09

przelewy wew z mocno - 0 zÂł.

A to rewelacja. Z tabeli wynika, że wszystkie, nie tylko pierwszy w miesiącu. Czy ktoś może to potwierdzić?

Po co komu Polbank?

Nie rozumiem pytania.

Data: 2009-09-19 10:44:22
Autor: Wojciech Nawara
Polbank zmiany
jureq pisze:

Mocno oszczĂŞdzajÂący - do 5000 6,5%, powyÂżej 5000 5,%

To jest juĹź od 14.09

Od 14 września 6,5% na Mocno Oszczędzającym jest tylko do kwoty 5000 PLN ???

BTW Amrowy kalkulator jest do przeróbki. Jaka teraz wychodzi kwota graniczna, żeby nie była pobierana belka?

Data: 2009-09-19 09:00:07
Autor: jureq
Polbank zmiany
Dnia Sat, 19 Sep 2009 10:44:22 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

Mocno oszczĂŞdzajÂący - do 5000 6,5%, powyÂżej 5000 5,%

To jest juĹź od 14.09

Od 14 września 6,5% na Mocno Oszczędzającym jest tylko do kwoty 5000 PLN
???

Zmiany granicy po prostu nie zauważyłem.

Data: 2009-09-19 17:54:51
Autor: zlotowinfo
Polbank zmiany
Użytkownik "Wojciech Nawara" <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości news:h925l0$ku9$2kushnir.sileman...
jureq pisze:

[...]

pare klikĂłw w kalkulator ze stopki i masz

kwoty nie da się jednoznacznie określić,
bo zależy ile czasu chcesz trzymać kasę
takĹźe nie wiadomo kiedy procent poleci

--
http://zbanki.prv.pl - darmowe bankowanie
http://zlokaty.prv.pl - kalkulator lokat

Data: 2009-09-19 10:34:11
Autor: Wojciech Nawara
Polbank zmiany
MichalL pisze:
Patrzę i widzę że od 21.09:

[...]

przelewy wew z mocno - 0 zł.

Rzeczywiście. Ichni system chyba faktycznie nie potrafi rozróżnić który w kolejności jest to przelew w miesiącu, bo wszystkie są gratis. Ale nadal tylko pierwsza wypłata gotówki z kasy pozostała bezpłatna. Widzi ktoś w tym jakąś logikę? ;-)

Data: 2009-09-19 13:21:29
Autor: Damian_niusy
Polbank zmiany

[...]

Może już maja dość klientów którzy przychodzą po 100 zł aby nie wejść w belkę co 40 dni :)
Z tym że teraz to raczej już takich klientów nie będzie zacznie się odchudzanie kont do 4950 zł a reszta do Eurobanku jak na razie.

Mam pytanie w takim razie nowa TOiP będzie obowiązywać od poniedziałku, to czy mogę już dzisiaj poustawiać sobie przelewy z mocnych na zwykłe na poniedziałek i nie pobiorą opłaty ?

Damian

Data: 2009-09-19 13:36:51
Autor: Ya
Polbank zmiany
Użytkownik "Damian_niusy" <nisuonetpl@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h92f05$ct2$1atlantis.news.neostrada.pl...
Mam pytanie w takim razie nowa TOiP będzie obowiązywać od poniedziałku, to czy mogę już dzisiaj poustawiać sobie przelewy z mocnych na zwykłe na poniedziałek i nie pobiorą opłaty ?

Ważna jest data realizacji zlecenia a nie jego złożenie.
Niemniej pamiętać należy, że jest to Polbank, więc pewności nie masz.

Data: 2009-09-19 19:28:08
Autor: Damian_niusy
Polbank zmiany

Ważna jest data realizacji zlecenia a nie jego złożenie.
Niemniej pamiętać należy, że jest to Polbank, więc pewności nie masz.

A więc zleciłem 1 przelew na 21 i już się nawet wykonał z data 21 zobaczymy co z tego będzie

Damian

Data: 2009-09-19 10:48:49
Autor: Valdi.Pavlack
Polbank zmiany
"MichalL" news:h923qt$c6b$1achot.icm.edu.pl

Po co komu Polbank?

Nie do mnie to pytanie :) Ale odnoszę dziwne wrażenie, że eurobank znowu
górą :)

Data: 2009-09-19 11:48:13
Autor: Damian_niusy
Polbank zmiany
[...]

A na stronie głównej coś takiego:
zarabiasz jak na lokacie, bo konto jest wyjątkowo wysoko oprocentowane
- 6,5% dla kwot do 5 tys. zł
 i 5% dla kwot powyżej 20 tys. zł;

A co  od 5 tyś do 20 tyś ?

Data: 2009-09-19 11:56:10
Autor: Damian_niusy
Polbank zmiany

Użytkownik "MichalL" <michall1111@NOSPAM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h923qt$c6b$1achot.icm.edu.pl...
[...]

I mała zmiana jeszcze tutaj:
jest

 9.5. Maksymalna liczba Rachunków Mocno Oszczędzających, które mogą być dołączone do Rachunku Gotówkowego

lub Rachunku Bankowości Osobistej - 3

będzie od 21:

9.5. Maksymalna liczba Rachunków Mocno Oszczędzających, które mogą być otwarte dla jednego Klienta

(do Rachunku Gotówkowego lub Rachunku Bankowości Osobistej) - 3

Czy ta zmiana cos wnosi to otwierania tych rachunków

Data: 2009-09-19 13:07:09
Autor: argothiel
Polbank zmiany
Damian_niusy pisze:
[...]

Z tego co rozumiem do tej pory można było mieć 6 kont - 3 do Rachunku
Gotówkowego i 3 do Rachunku Bankowości Osobistej.

Pozdrawiam, argothiel

Data: 2009-09-19 13:12:24
Autor: glaukonWYTNIJTO
Polbank zmiany

> rachunek gotówkowy - 0%
> oszczędzający - 4,25%
> Mocno oszczędzający - do 5000 6,5%, powyżej 5000 5,%

EB po czterech miesiącach obniżył o 0,3 punkta, a tutaj 1,5 punkta po miesiącu???
Co za dynamiczna oferta. Ech ci gorący południowcy ;)

> przelewy wew z mocno - 0 zł.

Bo inaczej już od poniedziałku potrzebowaliby DUZO gotówki.

Data: 2009-09-19 13:10:44
Autor: argothiel
Polbank zmiany
MichalL pisze:
Po co komu Polbank?

A to nie jest tak, że 15000 lepiej trzymać w Polbanku na trzech kontach,
a resztę w np. Eurobanku?

Michall

Pozdrawiam, argothiel

Data: 2009-09-19 18:08:22
Autor: zlotowinfo
Polbank zmiany
Użytkownik "argothiel" <argothiel@interia.niechce.spamu.pl> napisał w wiadomości news:h92e7k$u3h$2news.onet.pl...
MichalL pisze:
Po co komu Polbank?

A to nie jest tak, że 15000 lepiej trzymać w Polbanku na trzech kontach,
a resztę w np. Eurobanku?

dokładnie jak mówisz, ja właśnie reaktywowałem kilka dni temu polbank, i zakładałem od razu mocne, nie chciałem aż 3 mocnych, ale myślę co mi szkodzi, a tu taka niespodziewanka

Data: 2009-09-20 13:41:49
Autor: Karolek2x
Polbank zmiany

[...]

    Polbank potrzebny jest po to, aby mieć tam
 Mocno Oszczędzające, na każdym lekko poniżej 5k
i mieć przelewy wewnętrzne za zero zł.
Być może są jeszcze jakieś inne plusy ?

Data: 2009-09-20 13:42:25
Autor: zlotowinfo
Polbank zmiany
Użytkownik "Karolek2x" <nieobecny@nieobecny.pl> napisał w wiadomości news:h94p5m$f90$1node1.news.atman.pl...
[...]
Po co komu Polbank?

   Polbank potrzebny jest po to, aby mieć tam
Mocno Oszczędzające, na każdym lekko poniżej 5k
i mieć przelewy wewnętrzne za zero zł.
Być może są jeszcze jakieś inne plusy ?

kk polbank era 1%

Data: 2009-09-21 00:06:30
Autor: Krzysiek
Polbank zmiany
On 20 Wrz, 13:42, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:

kk polbank era 1%
w tym najtańsze przeliczniki a także bezpłątna karta do wypłat duzych
kwot za granicą

Data: 2009-09-21 01:02:10
Autor: ls
Polbank zmiany
On 19 Wrz, 10:12, "MichalL" <michall1...@NOSPAM.poczta.onet.pl> wrote:
Patrzę i widzę że od 21.09:

rachunek gotówkowy - 0%
oszczędzający - 4,25%
Mocno oszczędzający - do 5000 6,5%, powyżej 5000 5,%
przelewy wew z mocno - 0 zł.

Uff, dzięki za info!
Przelew do EB poszedł - zawsze to parę grosiaków więcej :)

Po co komu Polbank?

Nie bój nic - jeść nie woła, a zawsze do czegos sie moze przydać

--
pozdr.
ls

Data: 2009-09-21 10:59:58
Autor: WitKo
Polbank zmiany

Użytkownik "ls" <lswp@wp.pl> napisał w wiadomości

Uff, dzięki za info!
Przelew do EB poszedł - zawsze to parę grosiaków więcej :)

    2 przelewy z Polbanku do Eurobanku poszły.
Jutro będą nastepne (ach, te limity).
Ciekawe jak długo Eurobank to wytrzyma ?
Dokąd bedziemy przenosić się nastepnie ?

Data: 2009-09-21 02:43:20
Autor: luc
Polbank zmiany
On 21 Wrz, 10:59, "WitKo" <x...@xxx.pl> wrote:
Jutro będą nastepne (ach, te limity).
Ciekawe jak długo Eurobank to wytrzyma ?
Dokąd bedziemy przenosić się nastepnie ?

Limity operacji w Polbanku możesz podnieść - nie pamiętam do ilu
złotych max - chyba 100k pln, ale udało mi się to załatwić przez
telefon. Tak samo wypłaty z karty debetowej też można ograniczyć/
podwyższyć. Tylko dla kredytówki, mimo wielokrotnego nagabywania, nie
udało się nic uzyskać... w razie czego będę testował ich obsługę
reklamacji karcianych ;-)

pzdrwm
luc

Data: 2009-09-21 18:06:09
Autor: Damian_niusy
Polbank zmiany
Cześć

[...]

Jak to jest z tymi limitami dokladnie.
Właśnie wracam z placówki i chciałem zwiększyć limit na przelewy do 20k pln ale mogłem tylko do max 10k bo to górny limit.
Karte debetową chciałem natomiast ograniczyć do 1k i też się nie da musi zostać 5k
Jest ktoś tutaj kto się w tym wszystkim orientuje i mnie oświeci.
A co do KK to na wniosku była taka pozycja do zmiany.

Pozdrawiam
Damian

Data: 2009-09-21 19:33:06
Autor: MS
Polbank zmiany
Damian_niusy wrote:

[...]

Byłem dzisiaj w Polbanku otworzyć 3 mocne. Pan z oddziału mówi mi, że od dzisiaj są zmiany w toip i można mieć tylko jedno, po czym wskazał na ścianę, gdzie wisiała obowiązująca od dzisiaj toip. To mu wskazałem w tabeli, że można mieć trzy i wyjaśniłem, że jedna to jest miesięcznie bezpłatna wypłata gotówki w kasie z mocnego.
Tak więc nie dziw się, że w oddziale udowodnią Ci, że nie znają własnej toip. Pokaż im punkt 8.1.2 w tabeli: przelewy zewnętrzne do innego banku w kraju, standardowo 5k, maksymalnie na życzenie klienta 100k.

MS

Data: 2009-09-21 19:56:46
Autor: Damian_niusy
Polbank zmiany

[...]

Dzięki.
Widzisz akurat nie miałem przed sobą regulaminu żeby od razu interweniować.
Czytałem na grupie o tych 100k ale nie byłem pewny wieć się nie kłuciłem.
Teraz patrzę w taryfę i widać kobitka wzieła te standartowe 10k za maksymalne.

Chyba starają się jak mogą blokować wypływ gotówki z banku.
Mi to chyba nie zrealizowali przelewu do Eurobanku strasznie jestem na nich wkurzony.
Zastanawiam sie teraz po co się tam pchałem.

Damian

Data: 2009-09-21 23:49:46
Autor: MichalL
Polbank zmiany

"MS" <ms@ms.ms> wrote in message news:4ab7b8d4$1news.home.net.pl...
Damian_niusy wrote:

Byłem dzisiaj w Polbanku otworzyć 3 mocne. Pan z oddziału mówi mi, że od dzisiaj są zmiany w toip i można mieć tylko jedno,

Chciałem otworzyć 3 mocne w Krakowie, powiedziano mi że zarządzeniem dyrektora okręgu można tylko jedno, a trzy pod dodatkowymi warunkami - trzeba mieć kartę kredytową lub przelewać pensję.
W tym samym dniu w Warszawie otworzyłem dodatkowe mocne, ale też pani marudziła że kierownik oddziału musi wydać zgodę.
Dziwny to bank, którego dyrektorzy nie stosują włąsnych regulaminów.

MichalL

Data: 2009-09-22 21:40:09
Autor: Damian_niusy
Polbank zmiany
Limity operacji w Polbanku możesz podnieść - nie pamiętam do ilu
złotych max - chyba 100k pln, ale udało mi się to załatwić przez
telefon.

Mam pytanie do Ciebie jak to załatwiłeś przez telefon ?, bo ja się dzisiaj dowiadywałem w 2 źródłach telefonicznie i przez kontakt polbank24 i stwierdzili że do karty debetowej to i owszem można zmienić telefoniczne ale do przelewów tylko osobiście w placówce. A najlepsze że jeśli placówka jest partnerska to mogą to wprowadzać 3 dni :D

Damian

Data: 2009-09-21 18:37:47
Autor: Damian_niusy
Polbank zmiany
   2 przelewy z Polbanku do Eurobanku poszły.
Jutro będą nastepne (ach, te limity).
Ciekawe jak długo Eurobank to wytrzyma ?
Dokąd bedziemy przenosić się nastepnie ?

U mnie też poszedł 1 przelew o 6:30 rano jest 18:40 i jeszcze go nie ma w Eurobanku. Co jest grane ? Czy u Ciebie przelewy dotarły ?

Damian

Data: 2009-09-22 05:35:19
Autor: WitKo
Polbank zmiany

U mnie też poszedł 1 przelew o 6:30 rano jest 18:40 i jeszcze go nie ma w
Eurobanku. Co jest grane ? Czy u Ciebie przelewy dotarły ?

Damian

    Dotarły. Po 24 h od wyslania sprawdziłem i są w Eurobanku.

Data: 2009-09-22 18:29:45
Autor: Damian_niusy
Polbank zmiany

   Dotarły. Po 24 h od wyslania sprawdziłem i są w Eurobanku.

U mnie dzisiaj przelew dopiero dotarł .
Czy datę ksiegowania masz dzisiejszą czy normalnie wczorajszą.

Damian

Data: 2009-09-22 21:51:04
Autor: WitKo
Polbank zmiany

Czy datę ksiegowania masz dzisiejszą czy normalnie wczorajszą.

Damian

    W Eurobanku zaksiegowali mi w tym samym dniu - 21 wrz.,
ale z Polbanku przelałem wcześnie rano.

Polbank zmiany