Polbank - zmiany

Data: 2010-07-24 08:37:33
Autor: Damian Niusy
Polbank - zmiany
Szanowni Państwo,
Chcielibyśmy z przyjemnością poinformować, że w dniu 24.07.2010 udostępnione zostały następujące
nowe funkcjonalności w systemie
e banking
..
Pełne sprawdzanie poprawności rachunków docelowych na formularzach przelewów
Prezentowanie w systemie pełnego numeru rachunków w formacie NRB
Możliwość nadawania rachunkom własnych nazw definiowanych przez użytkownika
Lista odbiorców dostępna w zakładce Przelewy i lokaty

Data: 2010-07-24 07:44:49
Autor: Sinus
Polbank - zmiany
Damian Niusy <bezznaczenia@poczta.onet.pl> napisał(a):
Prezentowanie w systemie pełnego numeru rachunków w formacie NRB

Fajnie, tylko np. całość (RACHUNEK MOCNO OSZCZĘDZAJĄCY) nie mieści mi się w
oknie i tekst jest połamany. Wystarczyłoby samo MOCNO OSZCZĘDZAJĄCY /
GOTÓWKOWY / OSZCZĘDZAJĄCY.

Nadal nie dodali też istotnej rzeczy jak szczegółów płatności kartą debetową.
Dla KK to jest, dla debetówki nie ma. Nawet oryginalnej kwoty w walucie.

KK znowu magicznie zniknęły.

--
Sinus

Data: 2010-07-24 01:36:30
Autor: Krzysiek
Polbank - zmiany
On 24 Lip, 09:44, "Sinus" <sin...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Fajnie, tylko np. całość (RACHUNEK MOCNO OSZCZĘDZAJĄCY) nie mieści mi się w
oknie i tekst jest połamany. Wystarczyłoby samo MOCNO OSZCZĘDZAJĄCY /
GOTÓWKOWY / OSZCZĘDZAJĄCY.
Jak sobie rozciągnę okno to się wszystko mieści w jednej linijce.
Ale to nie jest problem nawet jak potnie, dziwniej wygląda złamanie na
dwie linijki numeru rachunku;)

KK znowu magicznie zniknęły.
a kart faktycznie w tym momencie nie ma.

Data: 2010-07-24 08:54:03
Autor: xbartx
Polbank - zmiany
Dnia Sat, 24 Jul 2010 07:44:49 +0000, Sinus napisał(a):

Nadal nie dodali też istotnej rzeczy jak szczegółów płatności kartą
debetową. Dla KK to jest, dla debetówki nie ma. Nawet oryginalnej kwoty
w walucie.

A tutaj czasem dokładniej nie ma podane?

https://wyciagi.polbank24.pl

KK znowu magicznie zniknęły.

Coś pisali, że dzisiaj kk nie będą działać, więc może przy nich też coś dłubią.

Data: 2010-07-24 09:23:36
Autor: Sinus
Polbank - zmiany
xbartx <bart@hashzero.net> napisał(a):
> Nadal nie dodali teĹź istotnej rzeczy jak szczegĂłĹ&#65533;Ăłw pĹ&#65533;atnoĹ&#65533;ci kartÄ&#65533;
> debetowÄ&#65533;. Dla KK to jest, dla debetĂłwki nie ma. Nawet oryginalnej kwoty
> w walucie.

A tutaj czasem dokĹ&#65533;adniej nie ma podane?

https://wyciagi.polbank24.pl

Nie. Tylko opis: TRANSAKCJA ZAKUPU ZA GRANICĄ i kwota w PLN.

--
Sinus

Data: 2010-07-24 11:10:36
Autor: Robert Kois
Polbank - zmiany
Dnia Sat, 24 Jul 2010 08:54:03 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

KK znowu magicznie zniknęły.
Coś pisali, że dzisiaj kk nie będą działać, więc może przy nich też coś dłubią.

U mnie są.

--
Kojer

Data: 2010-07-24 09:12:11
Autor: xbartx
Polbank - zmiany
Dnia Sat, 24 Jul 2010 11:10:36 +0200, Robert Kois napisał(a):

U mnie są.

No wiem, ale jeszcze tak z 30 minut temu (powiedzmy do 10.30 w sobotę) jeszcze nie było.

Data: 2010-07-24 11:13:45
Autor: Robert Kois
Polbank - zmiany
Dnia Sat, 24 Jul 2010 09:12:11 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

U mnie są.
No wiem, ale jeszcze tak z 30 minut temu (powiedzmy do 10.30 w sobotę) jeszcze nie było.

No i niestety bez zmian.

--
Kojer

Data: 2010-07-24 08:57:31
Autor: xbartx
Polbank - zmiany
Dnia Sat, 24 Jul 2010 07:44:49 +0000, Sinus napisał(a):

KK znowu magicznie zniknęły.

Ja już widzę.

Data: 2010-07-24 09:02:25
Autor: xbartx
Polbank - zmiany
Dnia Sat, 24 Jul 2010 08:37:33 +0200, Damian Niusy napisał(a):

Możliwość nadawania rachunkom własnych nazw definiowanych przez
uĹźytkownika

Kiedyś do nich napisałem w tej sprawie i widać coś tam słuchają co klienci marudzą ;)
Sprawdziłem nazwy działają i w końcu się łatwiej idzie połapać. Także Polbankowi znowu należy się plusik ;)

Data: 2010-07-24 21:41:28
Autor: astro
Polbank - zmiany
Niestety nadal bankowosc online nie jest poprawnie obslugiwana przez Google
Chrome.
Moze ktos dolaczy sie do utyskiwan na adres kontakt (na serwerze)
polbankefg.pl ? Przy wielu zgloszeniach problemu moze cos poprawia...
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

Polbank - zmiany