Polbankowe roszady

Data: 2010-12-07 02:20:41
Autor: ls
Polbankowe roszady
Pisze, bo chce sie wybrac do PB w zwiazku z przejsciem z konta
Mistrzowskiego na Pomagajace.
Obecnie mam karte debetowa, na ktorej mam mozliwosc wplat/wyplat z
konta "mistrzowskiego" i "oszczedzajacego" - wybieram konto w
bankomacie.
Co sie stanie z karta, jesli zlikwiduje "mistrzowskie"?
Mozna ja przepiac do "oszczedzajacego" i nadal miec wsjo za darmo?
Czy raczej trzeba sie bedzie z nia calkiem pozegnac?
--
pozdr.
ls

Data: 2010-12-07 02:55:14
Autor: luc
Polbankowe roszady
On 7 Gru, 11:20, ls <l...@wp.pl> wrote:
[...]

Kartę przepnij tylko do oszczędzającego. Założ pomagające, a z
mistrzowskiego zrezygnuj. Powinno byc ok.

pzdrwm
luc

http://skocz.pl/earphorny - co mi w uchu siedzi...

pozdr.
ls

Data: 2010-12-07 14:54:22
Autor: Damian Niusy
Polbankowe roszady

Użytkownik "luc" <bananek@gmx.net> napisał w wiadomości news:8454aeb2-8395-4eea-b063-c7f9391854e0j25g2000yqa.googlegroups.com...
On 7 Gru, 11:20, ls <l...@wp.pl> wrote:
[...]

Trzeba tylko pamietać aby te oszczędzające ustawili jako główne konto do karty tak mi przynajmniej powiedzieli w banku.

Damian

Data: 2010-12-07 06:10:57
Autor: luc
Polbankowe roszady
On 7 Gru, 14:54, "Damian Niusy" <a...@wp.pl> wrote:
U ytkownik "luc" <bana...@gmx.net> napisa w wiadomo cinews:8454aeb2-8395-4eea-b063-c7f9391854e0j25g2000yqa.googlegroups.com...
On 7 Gru, 11:20, ls <l...@wp.pl> wrote:

> [...]
> Mozna ja przepiac do "oszczedzajacego" i nadal miec wsjo za darmo?
> Czy raczej trzeba sie bedzie z nia calkiem pozegnac?

Kart przepnij tylko do oszcz dzaj cego. Za o pomagaj ce, a z
mistrzowskiego zrezygnuj. Powinno byc ok.

Trzeba tylko pamieta aby te oszcz dzaj ce ustawili jako g wne konto do
karty tak mi przynajmniej powiedzieli w banku.

Dobra myśl - zawsze miałem kartę podpiętą jedynie do konta
oszczędzającego.

Damian