Data: 2013-01-21 16:34:44 | |
Autor: liliputek | |
Polcard - święta krowa | |
Witam
Dzisiaj próbowałem zakupić pewną wirtualną usługę w jednym w polskich serwisów internetowych. W serwisie można między innymi zapłacić kartą. Niestety serwis ten korzysta z centrum autoryzacyjnego polcard. Firma polcard zakłada poprawną blokadę na karcie (sprawdzone w banku - alior sync) i jednocześnie wysyła do sprzedawcy informację o odmowie autoryzacji z powodu dużego ryzyka oszustwa. Czy jakiś bank to wreszcie wyprostuje. Poniżej reklamacja jaką wysłałem przed chwilą do synca: ​Witam Niniejszym składam reklamację dotyczącą blokad na karcie nr xxxxxxxxxxxxx jakie zostały założone w następstwie moich płatności za zakupy na stronie xxxxx.xx poprzez centrum autoryzacyjne firmy polcard - dwie transakcje w kwocie xxzł każda z dnia 21 stycznia 2013. Pomimo poprawnego założenia blokad przez polcard (potwierdzone przez konsultanta aliorsync w czasie rozmowy poprzez chat), firma polcard wysłała do sklepu informację o odmowie autoryzacji. Jednocześnie w rozmowie z konsultantem otrzymałem dwie kluczowe dla mnie informacje: 1. jeśli centrum autoryzacyjne nie wystąpi z żądaniem ściągnięcia zablokowanej kwoty to autoryzacja zostanie automatycznie zdjęta po 7 dniach 2. z uwagi że blokada po autoryzacji w polcardzie jest prawidłowa to polcard w każdej chwili może zażądać ściągnięcia zablokowanej kwoty. Z uwagi na specyfikę zakupów w internecie. Często kupuje się produkty wirtualne, które są potrzebne "tu i teraz" nie do przyjęcia jest czekanie 7 dni co się stanie. Jako klient wymagam jednoznacznych odpowiedzi co się dzieje z moimi pieniędzmi. Niedopuszczalne jest dla mnie oczekiwanie 7 dni czy zakup dojdzie do skutku czy też nie. Z uwagi, że produkt jest mi potrzebny zaraz po zapłaceniu nie do przyjęcia jest dla mnie oczekiwanie 7 dni i dopiero po 7 dniach składanie kolejnego zamówienia. Tak więc oczekuję że blokady, które zostały założone przez polcard nie zostaną ściągnięte ponieważ po napisaniu tej reklamacji zamierzam wykonać płatność w inny sposób niż płatność kartą aliorsync poprzez polcard. Pozdrawiam liliputek |
|
Data: 2013-01-21 17:32:18 | |
Autor: dwr | |
Polcard - święta krowa | |
On 21/01/2013 15:34, liliputek wrote:
Jesli napisales jak wyzej to Twoja prosba zostanie spelniona ;) Oczekujesz, ze blokady NIE ZOSTANA sciagniete. Tak wiec zgodnie z prosba poczekasz 7 dni. Popraw to bo racje masz. |
|