Polcard & VE mBanku w internecie

Data: 2009-12-07 16:23:59
Autor: Valdi
Polcard & VE mBanku w internecie
Czy szanowne grono posługujące się delfinem z mBanku również napotyka
problemy z płatnością ww. plastikiem w pewnym miejscach w necie, w których
transakcje rozlicza Polcard?

Pozdraviam.

Data: 2009-12-08 10:46:18
Autor: Valdi
Polcard & VE mBanku w internecie
"Camis" news:e23dfd366baaf2c4a082bc326badd072news.home.net.pl

> Czy szanowne grono posługujące się delfinem z mBanku również napotyka
> problemy z płatnością ww. plastikiem w pewnym miejscach w necie, w
> [...]

No to spoko. Na blue.pl zasilę sobie konto za pomocą karty, ale np. kupno
dziennika polskiego kończy się niepowodzeniem... może dlatego, że dotpay.pl
jest pośrednikiem...

Data: 2009-12-11 09:20:59
Autor: J.F.
On Tue, 8 Dec 2009 10:46:18 +0100,  Valdi wrote:
> [...]
dziennika polskiego kończy się niepowodzeniem... może dlatego, że dotpay.pl

A ja wlasnie testuje doladowania.era.pl [ przez polcard].
Delfinek nie idzie. VE z lukasa tez nie idzie.

Kredytowka z mbanku przechodzi .. tylko cos dojsc nie moze.

A przelewy24.pl sie zawiesily, ech do d* to wszystko.

J.

Data: 2009-12-11 12:26:30
Autor: Valdi
Polcard & VE mBanku w internecie
"J.F." news:ehe3i5172c5d575c2s39i6mklrlhek5anu4ax.com

A ja wlasnie testuje doladowania.era.pl [ przez polcard].
Delfinek nie idzie. VE z lukasa tez nie idzie.
Kredytowka z mbanku przechodzi .. tylko cos dojsc nie moze.

A testowałeś zasilenia telefonu ery za pomocą karty w serwisie blue.pl? Tam
też transakcja nie dochodzi do skutku?

Polcard & VE mBanku w internecie