Polcard bez CVV

Data: 2011-01-21 22:04:37
Autor: Telesfor
Polcard bez CVV
Ostatnio dokonałem kilku transakcji w Internecie z płatnością KK z przekierowaniem na stronę Polcardu.
Kwoty były niewielkie do 20zl.
Wszystkie zostały zrealizowane bez podania CVV !!!
Także dane adresowe podane Polcardowi były wzięte z czapy.... Poprawne były tylko numer karty i data ważności.

Jak to jest z tym bezpieczeństwem transakcji internetowych.
Jest się czego bać ??? III

--
Telesfor BAUDOT

Data: 2011-01-21 16:17:23
Autor: witek
Polcard bez CVV
On 1/21/2011 3:04 PM, Telesfor wrote:
[...]

no i wystarczy
do zrealizowania transakcji potrzebny jest numer karty i data waznosci

Jak to jest z tym bezpieczeństwem transakcji internetowych.

a to nie twój problem, tylko banku.

Jest się czego bać ??? III

tylko wtedy kiedy bank w jakimkolwiek punkcie zastrzega sobie, ze nie odda ci kasy jak złożysz reklamację.

Data: 2011-01-21 23:51:26
Autor: MarekZ
Polcard bez CVV
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ihd0la$rlu$1@inews.gazeta.pl...

no i wystarczy
do zrealizowania transakcji potrzebny jest numer karty i data waznosci

Imię i nazwisko nie? W sumie adres zawsze podaję losowy, a PESELe generowane jeśli chcą, ale imię i nazwisko zawsze podawałem takie, jakie jest na karcie. Nigdy w sumie nie testowałem podawania innego imienia i nazwiska, tak jakoś głupio wyszło.

Data: 2011-01-22 00:30:21
Autor: quwert
Polcard bez CVV

[...]

Dane można podać dowolne, istnieje jakaś szczątkowa weryfikacja w rodzaju w polu typu numer ma być numer a nie string
i o ile pamiętam nie przepuszcza pustych/zerowych wartości.

Data: 2011-01-21 22:15:31
Autor: Feniks
Polcard bez CVV

Także dane adresowe podane Polcardowi były wzięte z czapy.... Poprawne
były tylko numer karty i data ważności.

a mozesz podac je tutaj ? ;-)

Data: 2011-01-22 11:01:52
Autor: Telesfor
Polcard bez CVV

Użytkownik "Telesfor" <Tele2001@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ihcs8a$cd$1news.onet.pl...
Ostatnio dokonałem kilku transakcji w Internecie z płatnością KK z przekierowaniem na stronę Polcardu.

Kolejny test - tym razem eCard, inna KK, kwota około 300 zł....

Efekt - poszlo bez CVV !!!

To po co jest ten CVV.... ???

--
Telesfor BAUDOT

Data: 2011-01-22 03:55:48
Autor: MK
Polcard bez CVV
On 22 Sty, 11:01, "Telesfor" <Tele2...@poczta.onet.pl> wrote:

Kolejny test - tym razem eCard, inna KK, kwota około 300 zł....

Efekt - poszlo bez CVV !!!

To po co jest ten CVV.... ???

Nie chce sie czepiac, ale cvv to jest chyba do transakcji
elektronicznych, tzn. wykonywanych w POSach :).
Nie wiem co za karte masz, ale u mnie jak kiedys probowalem kilka
nigdy nie przeszlo bez cvv2. Moze to kwestia issuera, a nie
acquirera...

MK

Data: 2011-01-23 11:01:43
Autor: Robert Kois
Polcard bez CVV
Dnia Sat, 22 Jan 2011 03:55:48 -0800 (PST), MK napisał(a):

Nie wiem co za karte masz, ale u mnie jak kiedys probowalem kilka
nigdy nie przeszlo bez cvv2. Moze to kwestia issuera, a nie
acquirera...

Kup coś w Amazonie, nie chcą CVV2.

--
Kojer

Data: 2011-01-22 09:31:19
Autor: witek
Polcard bez CVV
On 1/22/2011 4:01 AM, Telesfor wrote:

To po co jest ten CVV.... ???

dla banku.
wymyslili sobie dodatkowe zabezpieczenie, zeby ewentualnie od razu odrzucic transakcje, zamiast potem płacić.
Ich zabezpieczenie, ich sprawa czy chcą z niego skorzystać.

Data: 2011-01-22 21:50:47
Autor: Michał 'Amra' Macierzyński
Polcard bez CVV
On 11-01-22 16:31, witek wrote:
dla banku.
wymyslili sobie dodatkowe zabezpieczenie, zeby ewentualnie od razu
odrzucic transakcje, zamiast potem płacić.
Ich zabezpieczenie, ich sprawa czy chcą z niego skorzystać.

Bank moze po BINie ustawic rozne scenariusze dla roznych kart. Np. inne dla kart internetowych (takich jak ma BZ WBK), inne dla pre-paid, inne dla IPE, etc.

--
http://macierzynski.blip.pl/

Data: 2011-01-22 11:20:01
Autor: Jacek Politowski
Polcard bez CVV
In article <ihea44$8be$1@news.onet.pl>
Telesfor <Tele2001@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Po to, żeby ktoś, kto weryfikuje podpis na karcie mógł go zapamiętać i
aby w przypadku jego użycia (przy nieuprawnionej transakcji)
uprawniony właściciel miał większe trudności w reklamacji transakcji.

Do tego - jeśli teraz sam chwalisz się swoimi transakcjami bez CVV, to
w przyszłości będzie Ci się trudniej obronić, gdy kolejna będzie "nie
twoja".

;->

--
Jacek Politowski

Data: 2011-01-22 09:31:37
Autor: witek
Polcard bez CVV
On 1/22/2011 5:20 AM, Jacek Politowski wrote:
Po to, żeby ktoś, kto weryfikuje podpis na karcie mógł go zapamiętać i
aby w przypadku jego użycia (przy nieuprawnionej transakcji)
uprawniony właściciel miał większe trudności w reklamacji transakcji.

to też :)

Data: 2011-01-22 21:25:42
Autor: Olgierd
Polcard bez CVV
On Sat, 22 Jan 2011 11:01:52 +0100, Telesfor wrote:

Ostatnio dokonałem kilku transakcji w Internecie z płatnością KK z
przekierowaniem na stronę Polcardu.

Kolejny test - tym razem eCard, inna KK, kwota około 300 zł....

Nie wiem jakie masz karty, ale właśnie próbowałem Aliorem -- i nie poszło.

--
pozdrawiam, Olgierd
|| Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

Data: 2011-01-24 12:48:57
Autor: MattS
Polcard bez CVV
On Sat, 22 Jan 2011 22:25:42 +0100, Olgierd <no.email.no.spam@no.problem>  wrote:

[...]

KK Polbank Gold, płacę z allegro, na stronie Polcardu:
bez CVV (puste pole) - transakcja nie przeszła, od razu anulowana,
ze złym CVV - transakcja nie przeszła, od razu anulowana,
z dobrym CVV ale ze zmienionym nazwiskiem - transakcja rozpoczęta i długo  się procesuje, ciekawe czy przejdzie.

Pozdrawiam,
Matt

Polcard bez CVV