Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla

Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla

Data: 2010-03-06 15:41:17
Autor: Brzezi
Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
sob, 06 mar 2010 o 15:35 GMT, Rafal M napisał(a):

Hej

5 tygodni temu skladalem w Polcardzie reklamacie w sprawie problemow z
platnosciami w sklepach Lidl (te ich dziwne ograniczenia platnosci
kartowych typu "powyzej 20 pln").

Dostalem na ta reklamacje odpowiedz:
"LiDL Polska Sklepy Spozywcze jako pierwszy w kraju rozpoczął przed
laty akceptację kart płatniczych w swoim sektorze.
Był to przełom na rynku kart płatniczych.

LiDL podjął decyzję o takim ograniczeniu z jakim spotkał się Pan w
Szczecinie.
 Jest to decyzja kontrahenta, od której staramy się odwołać.
Bardzo przepraszamy za tę niedogodność. "


Czyli co, wyglada na to ze Polcard NIE zawarl w umowach z Lidlem
informacji ze sklep ma obowiazek akceptowac kazda platnosc karta, czy
moze Lidl jest za duzy - i boja sie mu podskoczyc?


Jak myslicie, warto jeszcze skladac reklamacje w banku (wystawcy
karty)?

Ja tez juz z 5 tygodni temu wyslalem taki "donos" do polcardu, kilka razy
sie upominalem jak sie toczy sprawa i dostawalem odpowiedz: "jak sie
wyjasni damy Panu znac", no i czekam i czekam i nie dostalem jeszcze
odpowiedzi :)

Pozdrawiam
Brzezi

Data: 2010-03-06 17:41:16
Autor: Valdi
Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla
"Brzezi" news:slrn.pl.hp4qcd.2uk.brzezibrzezi.chello.pl

Ja tez juz z 5 tygodni temu wyslalem taki "donos" do polcardu, kilka razy
sie upominalem jak sie toczy sprawa i dostawalem odpowiedz: "jak sie
wyjasni damy Panu znac", no i czekam i czekam i nie dostalem jeszcze
odpowiedzi :)

czyli tradycyjne pierd... o Chopinie.
Ta sama śpiewka w kilku wersja, jaką polcard/firstdata serwuje mi od pewnego
czasu.

Polcard - reakcja na reklamacje w sprawie Lidla

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona