Poldebilna corka Wassermana ?

Data: 2010-09-18 18:26:21
Autor: konieczko
Poldebilna corka Wassermana ?
http://www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-nie-zyje-2/kaczynski-fakty/news-komunikat-po-rosyjsku-w-komorce-zbigniewa-wassermanna,nId,297938

Niech ktos madry wytlumaczy temu tlumokowi ze komunikaty podawane sa w jezyku operatora gdzie komorka byla ostatnio zalogowana.

Data: 2010-09-18 18:31:03
Autor: u2
W dniu 2010-09-18 18:26, konieczko pisze:
Niech ktos madry wytlumaczy temu tlumokowi ze komunikaty podawane sa w
jezyku operatora gdzie komorka byla ostatnio zalogowana.

Jak śmiesz sądzić innych po sobie, debilu !

Data: 2010-09-18 18:33:22
Autor: Grzegorz Z.
[...]

"Niestety, nie wiemy dlaczego"

Ciekawe skąd "operator" miałby to wiedzieć.

--
"Zostawcie kżyża mjastu"

Data: 2010-09-18 20:03:31
Autor: awe

Użytkownik "konieczko" <troll@ops.pl> napisał w wiadomości news:i72p7e$ejm$1news.onet.pl...
[...]

-- -- -- -- -
te pewnie komuniakty ktore odbiera Tusk i Bronek.
awe

Data: 2010-09-18 20:24:00
Autor: Marek Czaplicki
konieczko w sob wrzesień 18 2010 18:26 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

[...]

,-- -- [  ]
| W rozmowie z naszymi dziennikarzami podkreśla, że jej ojciec wyłączał
telefon, kiedy tylko wchodził na pokład samolotu. To była żelazna reguła -
zaznacza.  Mój ojciec latał samolotami kilka razy w tygodniu przez przeszło
dziesięć lat i nigdy nie zdarzyło mu się zapomnieć wyłączyć telefonu w
samolocie  - stwierdza. | Nasz reporter rozmawiał z ekspertem telefonii komórkowej. Janusz Kamiński,
były redaktor naczelny miesięcznika "Mobile Internet" nie pozostawia
złudzeń, telefon loguje się do sieci tylko i wyłącznie gdy jest włączony.
Gdy wyruszamy za granicę i mamy wyłączony telefon operator zapamiętuje
ostatnie miejsce logowania, czyli w tym przypadku nasz kraj. Z chwilą
zalogowania się do innego operatora, czyli włączenia telefonu, usłyszymy
komunikat w innym języku  - dodaje. `-- --
należy czytać artykuły, na które się powołuje.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-18 22:48:52
Autor: pluton
> [...]
ostatnie miejsce logowania, czyli w tym przypadku nasz kraj. Z chwilą
zalogowania się do innego operatora, czyli włączenia telefonu, usłyszymy

Czyli jednak zestrzeleni, a potem dobici strzalem w tyl glowy...

Nullification

Data: 2010-09-19 14:46:44
Autor: Marek Czaplicki
pluton dnia sob wrzesień 18 2010 22:48 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Czyli jednak zestrzeleni, a potem dobici strzalem w tyl glowy...
poczekajmy na ustalenia prokuratury i orzeczenie sądu.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-19 14:51:23
Autor: u2
[...]

Sądy sądami, a sprawiedliwość musi być po naszej stronie.

Data: 2010-09-19 15:44:20
Autor: pluton
Poldebilna corka Wassermana ?
> Czyli jednak zestrzeleni, a potem dobici strzalem w tyl glowy...
poczekajmy na ustalenia prokuratury i orzeczenie sądu.

A po co ? Przeciez to oczywista oczywistosc.

Nullification

Data: 2010-09-19 06:49:16
Autor: DJ MC Donald Musk
On 18 Wrz, 18:26, konieczko <tr...@ops.pl> wrote:
http://www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-nie-zyje-2/kaczynski-fakty/...

Niech ktos madry wytlumaczy temu tlumokowi ze komunikaty podawane sa w
jezyku operatora gdzie komorka byla ostatnio zalogowana.

:-)
no kolejny debil z PO :-)
========================================Małgorzata Wassermann wie, że wiele osób próbowało dodzwonić się do
ojca tuż po katastrofie. Komórka była wyłączona, jednak komunikat o
tym podawany był w języku rosyjskim.
panie debilu z PO!
Jesli komorka byla WYLACZONA to skad ruska siec komorkowa miala
wiedziec, ze ten akurat telefon jest w jej zasiegu?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
To wrecz jak przypadek tej tramwajarki, ktorej wylaczono prad w
tramwaju a ona twierdzi, ze zatrzymala tramwaj..................
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Bosz, zlituj sie i nie kaz mi tlumaczyc malpom!

Data: 2010-09-19 20:15:41
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-09-19 15:49, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

   Zauważ jak wysokie trzeba mieć mniemanie o sobie samym
aby nazywa córkę Wassermana, dobrze wykształconą prawniczkę
DEBILEM.
   Pytanie retoryczne: Kto tutaj jest debilem?

Tomy M.

Data: 2010-09-19 13:54:30
Autor: Kaczysta
[...]

Czytaj ze zrozumieniem - istota problemu tkwi w tych zdaniach:
"Nie tylko mój ojciec miał włączony telefon na terenie państwa rosyjskiego. To mogłoby wskazywać na to, że w samolocie nastąpiła taka sytuacja, coś takiego się wydarzyło, że kilkanaście osób postanowiło natychmiast włączyć telefony. Niestety, nie wiemy dlaczego - dodaje córka Zbigniewa Wassermanna."
AZ

Data: 2010-09-19 15:25:57
Autor: cyc

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4c95f9f9$0$22797$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Pewnie zauwarzyli pendzoncy w kierunku ich samolotu jakis laser i magnetyzm ..Zauwarzyli tesz pewnie sztucznom mgle wydobywajoncom a sie z hmur , czy cus .. Wlonczyli telefony aby powiadomic o zamachu rodziny w tym corke Wasermana i nie zdazyli . A moze to nie byl laser tylko te , jak sie nazywajom , no , aha ! ,  atomy ? , one wszystko mogom
To  dowod na zamach Tuska i Komorowskiego bendacych w zmowie z Putinem .
I jak tu nasz umilowany  pan Jaroslaw Kaczynski nie ma doprowadzic do puczu i przejencia wladzy ? .
Nie ?

cyc

Data: 2010-09-19 18:02:18
Autor: Kaczysta

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i7531d$sj7$1news.onet.pl...

[...]

Nie.
Mnie osobiście ciekawi informacja, o ktorej godzie włączono te telofony. Jeśli przed 8:41 - to co było tego przyczyną (oczywiście może się okazać, że chodziło tylko o infomację, że zaraz lądujemy).
Jeśli zaś w logach operatora jest zapisane, że to było po 8:41 - to zaczyna być ciekaiwe: jak nieboszcyzk włączył telefon?
AZ

Data: 2010-09-19 18:23:11
Autor: cyc

Użytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisał w wiadomości news:4c96340d$0$21004$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jesli chcesz powaznie to , choc bedzie trudne , postaram sie !.
Telefony mogly byc wlaczone o tyle wczesniej o ile sluzby specjalne Rosji chcialy zdobyc informacje , jakie mogly pozyskac z  rozow waznych polskich osobistosci w tym prezydenta .
Dziwic sie temu to tak , jakby dziwic sie , ze na swiecie istnieja szpiedzy , podsluchy , sluzby specjalne i cala armia ludzi , ktorych jedynym zadaniem jest inwigilacja , nagrywanie i podgladanie tych , ktorzy sa w zaintertesowaniu rzadow .
To nie jest domena Rosji , to jest tylko nieudolnym nasladownictwem amerykanskiej  " domokracji " .
Jesli wiec telefon satelitarny prezydenta byl podsluchiwany a za nim telefon Wasermana i innych waznych ludzi polskiej polityki to znacy , ze Rosja stala sie krajem na wskros nowoczesnym i wykorzystujacym wszystkie najnowoczesniejsze metody rowadzenia polityki w tym  inwigilacji i szpiegostwa . Dziwic sie temu , znaczy byc conajmnien infantylnym , jesli nie idiota ! .
Obciazanie wina za ten stan rzeczy rzad Rosji , jest takim samym idiotyzmem jak obciazanie jego tym , ze stara sie kraj swoj bronic , chronic i zabezpieczac .
Corka Wasermana , sprowadza Polske do roli narzedzia umozliwiajacego wejscie jej do parlamanetu a czyni to wykorzystujac  prochy wlasnego ojca !.
Jaki jest moralny wydzwiek tego faktu ? . Pozostawiam do oceny grupowiczom w tym pisolubcom .

cyc

Data: 2010-09-19 20:14:05
Autor: Tomy M.
W dniu 2010-09-19 18:23, cyc pisze:

[...]

Cucu, chuja wiesz o GSM to nie stawiaj swoich durnych tez
w oparciu o tą wiejską wiedzę.
Nie da się podsłuchiwać telefonów komórkowych w lecącym
samolocie, GSM po prostu wypierdala się na takim zadaniu
ze względu na prędkość samolotu i czas zmiany BTS'ów.

Tomy M.

Data: 2010-09-20 21:05:20
Autor: Kaczysta
Poldebilna corka Wassermana ?
Jeśli przykładowo o 8:45 pośród szczątków samolotu i jego pasażerów buszowało stado służb specjalnych Rosji, wyciągając jeszcze ciepłym zwłokom zakrwawione telefony komórkowe, aby pozyskać jakieś informacje- to nie jest to normalne. Utwierdza to tezę, że ta katastrofa nie była przypadkowa - taka błyskawiczna akcja służb specjalnych na tym badziewnym lotnisku daje do myślenia.
AZ

Data: 2010-09-20 09:10:37
Autor: cirrus
[...]

Sam się też wyłączył po uderzeniu o ziemie.

--
stevep

Data: 2010-09-20 21:06:50
Autor: Kaczysta

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:i771dk$ghi$1news.vectranet.pl...
[...]

Ale przecież rzecz w tym, ze telefon został włączony a nie wyłączony.
AZ

Poldebilna corka Wassermana ?