Poldebilna corka Wassermana ?

Data: 2010-09-18 20:24:00
Autor: Marek Czaplicki
Poldebilna corka Wassermana ?
konieczko w sob wrzesień 18 2010 18:26 pisze, na grupie pl.soc.polityka:

http://www.rmf24.pl/raport-lech-kaczynski-nie-zyje-2/kaczynski-fakty/news-komunikat-po-rosyjsku-w-komorce-zbigniewa-wassermanna,nId,297938

Niech ktos madry wytlumaczy temu tlumokowi ze komunikaty podawane sa w
jezyku operatora gdzie komorka byla ostatnio zalogowana.
,-- -- [  ]
| W rozmowie z naszymi dziennikarzami podkreśla, że jej ojciec wyłączał
telefon, kiedy tylko wchodził na pokład samolotu. To była żelazna reguła -
zaznacza.  Mój ojciec latał samolotami kilka razy w tygodniu przez przeszło
dziesięć lat i nigdy nie zdarzyło mu się zapomnieć wyłączyć telefonu w
samolocie  - stwierdza. | Nasz reporter rozmawiał z ekspertem telefonii komórkowej. Janusz Kamiński,
były redaktor naczelny miesięcznika "Mobile Internet" nie pozostawia
złudzeń, telefon loguje się do sieci tylko i wyłącznie gdy jest włączony.
Gdy wyruszamy za granicę i mamy wyłączony telefon operator zapamiętuje
ostatnie miejsce logowania, czyli w tym przypadku nasz kraj. Z chwilą
zalogowania się do innego operatora, czyli włączenia telefonu, usłyszymy
komunikat w innym języku  - dodaje. `-- --
należy czytać artykuły, na które się powołuje.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-18 22:48:52
Autor: pluton
> [...]
ostatnie miejsce logowania, czyli w tym przypadku nasz kraj. Z chwilą
zalogowania się do innego operatora, czyli włączenia telefonu, usłyszymy

Czyli jednak zestrzeleni, a potem dobici strzalem w tyl glowy...

Nullification

Data: 2010-09-19 14:46:44
Autor: Marek Czaplicki
pluton dnia sob wrzesień 18 2010 22:48 pisze, na grupie pl.soc.polityka:
Czyli jednak zestrzeleni, a potem dobici strzalem w tyl glowy...
poczekajmy na ustalenia prokuratury i orzeczenie sądu.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-09-19 14:51:23
Autor: u2
[...]

Sądy sądami, a sprawiedliwość musi być po naszej stronie.

Data: 2010-09-19 15:44:20
Autor: pluton
Poldebilna corka Wassermana ?
> Czyli jednak zestrzeleni, a potem dobici strzalem w tyl glowy...
poczekajmy na ustalenia prokuratury i orzeczenie sądu.

A po co ? Przeciez to oczywista oczywistosc.

Nullification

Poldebilna corka Wassermana ?