Pole Magnetyczne

Data: 2009-05-09 02:42:26
Autor: Krakers
Pole Magnetyczne
Data: 2009-05-09 08:27:39
Autor: jesuss
Pole Magnetyczne

Użytkownik "Krakers" <krakers@krakers.krakers> napisał w wiadomości news:gu2k34$lp4$1nemesis.news.neostrada.pl...
I tacy ludzie ida potem do urny i glosuja.

http://w472.wrzuta.pl/audio/8m1YYrFqKsO/pole_magnetyczne_-_telefon_autentyk_bialystok
Pewno namiętna słuchaczka RM i o. Rydzyka. Znałem podobną w Brzegu. No cóż, sekty nam produkują masowo godnych uczestników demokratycznego życia politycznego. Jedna z duzych sekt nawet uczy w publicznych szkołach za państwowe pieniądze swej wyznaniowej retoryki i etyki. Wszystko dla tak "wykształconego" człowieka jest mozliwe, bo jest diabeł i anioł, piekło i raj, kara boska... I tak, ze o jakichś nieznanych światu urządzeniach mówi, a nie, że ja diabeł dmucha w krocze! Dobry materiał dla sredniowiecznych inkwizytorów. Pewno nie śmiała władzy o tym szczegółowo opowiadać.

Data: 2009-05-09 08:46:01
Autor: Panslavista
Pole Magnetyczne
Użytkownik "jesuss" <ceraker@vp.pl> napisał w wiadomości

Nie zapominaj o wrogiej Polsce i Polakom sekcie mośków, a ta opanowała
banki, sądy, nie-rząd, organy centralne, Knesejm itd.

Pole Magnetyczne