Pole śmierci w Overmaxie!

Data: 2014-07-27 19:22:33
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!
Prawy górny róg -- to martwe pole (mniej niż 1 cm kwadratowy)
w Overmaxie, ale nie zawsze. Nie wiem, kiedy umiera, ale wiem,
że do życia przywraca je restart. Po śmierci jest martwe -- nie
reaguje zupełnie na dotyk i ma prostokątny kształt, co widać
wyraźnie po próbie zamalowania palcem tegoż pola.

Może ktoś wie, o co tu chodzi?

Poza tym drobiazgiem nie ma powodu do restartowania
Overmaxa -- można obyć się bez restartowania przez
wiele tygodni, a być może i miesięcy.

Data: 2014-07-28 20:27:53
Autor: K
Pole śmierci w Overmaxie!
[...]

tak ma byc. problem poruszany byl juz na niebezpieczniku. chodzi o to, ze overmax po stuknieciu w 'martwe pole' skanu odcisk palca, strzela fotke i robi skan teczowki. wszystko wysyla na serwer w chinach.

Data: 2014-07-29 10:01:38
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-07-28 20:27, K pisze:

tak ma byc. problem poruszany byl juz na niebezpieczniku. chodzi o to, ze overmax po stuknieciu w 'martwe pole' skanu odcisk palca, strzela fotke i robi skan teczowki. wszystko wysyla na serwer w chinach.

Serwer w USA jest bardziej prawdopodobnym.

Data: 2014-07-29 09:58:13
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!
[...]

Czyli najprawdopodobniej usterka programowa, a nie sprzętowa. Widać jakiś program pracujacy w tle rezerwuje sobie ten fragment pulpitu na własne potrzeby.

Data: 2014-07-29 23:33:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Trybun" 53d75406$0$2157$65785112@news.neostrada.pl

Czyli najprawdopodobniej usterka programowa, a nie sprzętowa. Widać jakiś program pracujacy w tle rezerwuje sobie ten fragment pulpitu na własne potrzeby.

Po obróceniu ekranu pole nie obraca się względem położenia ,,fizycznego''.
Zawsze jest to skrajny prostokąt (może nawet kwadratowy) po tej samej
stronie co kamerka przednia i przyciski boczne.

   .-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -=-.
  '            o          M '   M -- martwe pole
  |                         ]   o -- oczko kamery
  |                         ]   ] -- przyciski boczne
  |                         ]   = -- przycisk górny
  |                         |
  |                         |
  |                         |
  '._______________________.'

Potrafi umrzeć w kilka minut po restarcie i potrafi nie umrzeć przez
kilka dni -- albo umiera i zmartwychwstaje.

Data: 2014-07-30 10:35:23
Autor: Chris
Pole śmierci w Overmaxie!

> [...]

stronie co kamerka przednia i przyciski boczne.

   .-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -=-.
  '            o          M '   M -- martwe pole
  |                         |
  |                         |
  |                         |
  '._______________________.'

Potrafi umrzeć w kilka minut po restarcie i potrafi nie umrzeć przez
kilka dni -- albo umiera i zmartwychwstaje.

Przyrumuniłeś na tablecie i kosztach to teraz masz i cierp :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-07-30 15:12:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Chris" lraaob$373$1@node2.news.atman.pl

Przyrumuniłeś na tablecie i kosztach to teraz masz i cierp :)

Żadne cierpienie. Można nawet powiedzieć, że tablet
udany -- gdyby nie był tak ciemny, byłby bardzo dobry.
Nawet upadek nie zaszkodził.

Monster był zdecydowanie złym nabytkiem.

Data: 2014-07-30 15:20:23
Autor: Chris
Pole śmierci w Overmaxie!

[...]

Co potwierdza regułę że rumunisz kupując sprzęt ...
Zamiast raz zapłacić za porządny sprzęt to co chwila marudzisz jakie to złe itd ...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-07-30 23:10:22
Autor: K
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 30-07-2014 o 15:20, Chris pisze:

Co potwierdza regułę że rumunisz kupując sprzęt ...
Zamiast raz zapłacić za porządny sprzęt to co chwila marudzisz jakie to
złe itd ...

przeciez to jest debil ktory w usenecie rysuje telefon w ascii...
marzy, przebiera, zawaraca dupe, a na koniec kupi za 299 w biedronce, a na kasie go wyjebia na kupon wakacyjny.

Data: 2014-07-31 15:08:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"K" lrbn01$eim$1@portraits.wsisiz.edu.pl

przeciez to jest debil ktory w usenecie rysuje telefon w ascii...
marzy, przebiera, zawaraca dupe, a na koniec kupi za 299 w biedronce, a na kasie go wyjebia na kupon wakacyjny.

Parametrem dla mnie ważnym nie jest indeks pln.
Rozumiem także inne parametry. ;)

Data: 2014-07-31 15:05:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Chris" lraren$k74$1@node2.news.atman.pl

Monster był zdecydowanie złym nabytkiem.

Co potwierdza regułę że rumunisz kupując sprzęt ...
Zamiast raz zapłacić za porządny sprzęt to co chwila marudzisz jakie to złe itd ...

Akurat potrzebuję co najmniej 2 sprzętów -- tabletu i telefonu.

   "Chris" l76tks$4nc$1@node2.news.atman.pl

   > Sprzedaliśmy jako dystrybutor/właściciel marki
   > Pentagram 13.000 tel serii monster a wróciło
   > jako nienaprawialnych 150 sztuk. Nie wydaje
   > mi się żeby było to dużo.

Monster nie był wcale tanim telefonem. Overmax był bardzo
tanim tabletem. I jedynym problemem Overmaxa jest ciemny ekran.

  Overmax                           Monster
   16 GB         ,,dysk''            4 GB
    1 GB           RAM             około 600 MB
   4 rdzenie       CPU               2 rdzenie
 chyba 1.5 GHz                     chyba 1.2 GHz
   2 metry     dokładność GPS        5 metrów

Oba mogą pracować jako telefon komórkowy,
z tym, że w Overmaxie nie ma przedniego głośnika.
Oba mają 2 sloty SIM, ale w Overmaxie są one
takie same, zaś w Monsterze tylko jeden jest
do 3G. W Overmaxie softem przestawia się 3G.
(obie karty nie mogą być w 3G w jednej chwili)

-=-

Moim zdaniem Overmaxa trudno nazwać słabym od strony parametrów
i wyposażenia. Monstrualna bateria starcza na 5 godzin pracy z 3G
i GPSem -- Overmaxa trudno rozładować do końca. Zapewne jest to
także efektem ciemnego świecenia, ale Monster grzeje się mocno
także po wyłączeniu ekranu, zaś Overmax jest zimny. Overmax nie
jest podrapany (mam na myśli ekran) zaś Monster -- jest, choć
raczej nie szanuje Overmaxa. :)

Odbiornik GPS w Monsterze zawiesza się czasami -- warto
go kontrolować. Ponadto Monster lubi zrestartować się.

Oba sprzęty są raczej odporne na upadki.

-=-

Życzyłbym sobie:

 -- szybkiego tabletu rozmiaru 12 cali o bardzo jasnym
    ekranie i braku podziału na ,,pamięć wewnętrzną''
    i ,,nośnik USB''

 -- podobnego telefonu wielkości około 6 cali

To, co mam obecnie, ma starczyć mi na spokojne szukanie dobrego
sprzętu, który kupię, gdy zdarzy się dobra do tego okazja.

Najszybsze procesory mile widziane. 3 GB RAMek -- także.
32 GB ,,dysku'' bez podziału -- podobnie... Dokładny
i niezawodny odbiornik GPS/GLONASS...

Data: 2014-08-01 09:17:13
Autor: Chris
Pole śmierci w Overmaxie!

[...]

A co to ma wspólnego ze rumunisz na sprzęcie bo szkoda ci kasy na coś dobrego ?

   "Chris" l76tks$4nc$1@node2.news.atman.pl

   > Sprzedaliśmy jako dystrybutor/właściciel marki
   > Pentagram 13.000 tel serii monster a wróciło
   > jako nienaprawialnych 150 sztuk. Nie wydaje
   > mi się żeby było to dużo.

No i ???

Monster nie był wcale tanim telefonem. Overmax był bardzo
tanim tabletem. I jedynym problemem Overmaxa jest ciemny ekran.

Był i jest tanim telefonem ...

[...]

Kupuj dalej chińczyki to dalej będziesz trollował na forum że nie dostałeś zniżki na wakacje ...

Odbiornik GPS w Monsterze zawiesza się czasami -- warto
go kontrolować. Ponadto Monster lubi zrestartować się.

Jak to tanie chińczyki ...

Oba sprzęty są raczej odporne na upadki.

Jakoś nie widzę tego :)

[...]

Poszukaj czegoś firmowego, wybór jest dość spory.

To, co mam obecnie, ma starczyć mi na spokojne szukanie dobrego
sprzętu, który kupię, gdy zdarzy się dobra do tego okazja.

Nie kupisz bo nie dają zniżek na wakacje ...

Najszybsze procesory mile widziane. 3 GB RAMek -- także.
32 GB ,,dysku'' bez podziału -- podobnie... Dokładny
i niezawodny odbiornik GPS/GLONASS...

Ty chociaż wiesz jacy producenci produkują szybkie podzespoły i dobre ?

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-01 12:08:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Chris" lrfetq$pr8$1@node1.news.atman.pl

> [...]

   > Sprzedaliśmy jako dystrybutor/właściciel marki
   > Pentagram 13.000 tel serii monster a wróciło
   > jako nienaprawialnych 150 sztuk. Nie wydaje

No i ???

No i wtedy uważałeś, że to dobry sprzęt.

Monster nie był wcale tanim telefonem. Overmax był bardzo
tanim tabletem. I jedynym problemem Overmaxa jest ciemny ekran.

Był i jest tanim telefonem ...

Jest bardzo tanim -- za jego cenę można mieć dziś 2 inne podobne.
Za cenę, jakiej dziś żądają zań sklepy -- nie wiem, czy ktokolwiek
te cenę płaci.

Kupuj dalej chińczyki to dalej będziesz trollował na forum że nie dostałeś zniżki na wakacje ...

Chińczyk dał bony? Coś ci plącze się pod kopułą.
Bon dawał sklep -- polski sklep, nie chiński.

Odbiornik GPS w Monsterze zawiesza się czasami -- warto
go kontrolować. Ponadto Monster lubi zrestartować się.

Jak to tanie chińczyki ...

Porównaj z innymi cenami, a bedzies zwiedział, czy tani.
Aby było jasne -- aż 2 rdzenie i aż 600 MB RAMu i tylko 499 pln.

   http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/pentagram-monster-p-430-1.bhtml?from=pla&gclid=CjwKEAjw9eyeBRCqxc_b-LD8kTESJADsBMxS2OPzZmyRhNthUyVA6EJ1Ly5zZ-y1b1FTFi0jrluW-xoCytTw_wcB&gclsrc=aw.ds

To raczej skrajnie drogi telefon -- biorąc pod
uwagę jego osiągi, możliwości, parametry itd.

Oba sprzęty są raczej odporne na upadki.

Jakoś nie widzę tego :)

To Twój problem. Upadek na beton czy terakotę
i rozjechanie rowerem to dla mnie dowody odporności.

[...]

Poszukam -- firmy Xiaomi .

To, co mam obecnie, ma starczyć mi na spokojne szukanie dobrego
sprzętu, który kupię, gdy zdarzy się dobra do tego okazja.

Nie kupisz bo nie dają zniżek na wakacje ...

Nie są mi potrzebne.

Najszybsze procesory mile widziane. 3 GB RAMek -- także.
32 GB ,,dysku'' bez podziału -- podobnie... Dokładny
i niezawodny odbiornik GPS/GLONASS...

Ty chociaż wiesz jacy producenci produkują szybkie podzespoły i dobre ?

Ja wiem. Ośmiordzeniowe -- MT i S; szybsze od nich, choć czterordzeniowe -- Q i N.

Data: 2014-08-01 12:30:42
Autor: Chris
Pole śmierci w Overmaxie!

> [...]

   > mi się żeby było to dużo.

No i ???

No i wtedy uważałeś, że to dobry sprzęt.

Pokaż mi to bo ja jakoś nie widzę żeby coś takiego napisał.

[...]

Za cenę firmowego możesz mieć takich chińczyków obojętnie jakie są super według ciebie.

Kupuj dalej chińczyki to dalej będziesz trollował na forum że nie
dostałeś zniżki na wakacje ...

Chińczyk dał bony? Coś ci plącze się pod kopułą.
Bon dawał sklep -- polski sklep, nie chiński.

Ale ciągle to produkt chiński.

[...]

Tani chińczyk w porówniu do czegoś firmowego:

http://www.euro.com.pl/telefony-komorkowe/sony-xperia-z2-czarny.bhtml

Oba sprzęty są raczej odporne na upadki.

Jakoś nie widzę tego :)

To Twój problem. Upadek na beton czy terakotę
i rozjechanie rowerem to dla mnie dowody odporności.

Mi mój też spadł nie raz i dalej działa do tego nie mam żadnych uszczerbków na obudowie.
Ciekawe co zrobi twój chińczyk jak padnie do wody ??

[...]

No to zajebałeś mnie śmiechem ..

Xiaomi Redmi Note szpieguje swoich użytkowników
Urządzenie systematycznie łączy się bowiem z jednym z chińskich serwerów, co samo w sobie zbrodnią jeszcze nie jest. Problem w tym, iż jednocześnie przekazywane są na niego prywatne dane użytkowników - wiadomości tekstowe, oraz zdjęcia.

Nie ma to jak chińczyk .. :)

To, co mam obecnie, ma starczyć mi na spokojne szukanie dobrego
sprzętu, który kupię, gdy zdarzy się dobra do tego okazja.

Nie kupisz bo nie dają zniżek na wakacje ...

Nie są mi potrzebne.

To co ich się czepiałeś w co drugim poście do tego zakładając co chwilę nowy temat jak to cię okradli z wycieczki !!

[...]

To że coś ma osiem rdzeni nie znaczy że jest szybsze ... bolidy F1 mają silniki V6, 1600cm pojemności i dają ponad 300km/h w parę sec.
Jakoś amerykańce V8-V12 4000 - 6500cm2 pojemności jakoś ledwo toczą się do 200km/h więc twój argument jest z dupy jak większość co piszesz.
Sorry taki mamy klimat ...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-01 13:00:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Chris" lrfq8i$5nq$1@node1.news.atman.pl

No to zajebałeś mnie śmiechem ..

Śmiech to zdrowie.

[...]

Google te szpiegują.

Nie ma to jak chińczyk .. :)

[...]

Z jakiej wycieczki? Chyba dziś za dużo wypiłeś
alkoholu, bo dziś chyba w każdym poście po
prostu BREDZISZ.

[...]

Sugerujesz, że masa telefonu tez jest ważna?

Jakoś amerykańce V8-V12 4000 - 6500cm2 pojemności jakoś ledwo toczą się do 200km/h więc twój argument jest z dupy jak większość co piszesz.
Sorry taki mamy klimat ...

Z dupy są Twoje rewelacje. Zaś mój argument nie jest nawet argumentem.
Jest stwierdzeniem faktu. Na dodatek nic w tym dziwnego, bo 2 rdzenie
i taktowanie 1 GHz nie da tyle, ile da 1 rdzeń i taktowanie 2 GHz, co
jest oczywiste tak, jak oczywistym jest porównywanie podobnych procesorów.
(nie zaś GPU i z CPU czy CPU i86 i ARM)

Rozmowa z Tobą przypomina dawne (sprzed 30 lat) odkrycia, kiedy to ludzie
dowiadywali się o tym, że obok pojemności dysku jest też szybkość transferu
wewnętrznego i zewnętrznego oraz czas dostępu a procesor może mieć różne
poziomy keszowania i różne algorytmy korzystania z tego keszowania...

Data: 2014-08-01 13:23:21
Autor: Chris
Pole śmierci w Overmaxie!

[...]

Ale google nie wysyła moich danych na serwery w chinach ...

Nie ma to jak chińczyk .. :)

[...]

Poczytaj swoje posty to będziesz wiedział .. ps. ja nie piję :)

[...]

No nie jest bo bredzisz jak zwykle.

[...]

To pokaż to w wynikach a nie "bo marcin powiedział" jak zawsze bredzisz i nie masz pojęcia o czym piszesz.

[...]

I jak zawsze piszesz coś co nie ma wspólnego z tematem ...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-01 15:32:35
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Chris" lrftba$8r0$1@node1.news.atman.pl

Ale google nie wysyła moich danych na serwery w chinach ...

Bredzisz o Biedronce, dlaczego mam Ci wierzyć w te rewelacje?

Z jakiej wycieczki? Chyba dziś za dużo wypiłeś
alkoholu, bo dziś chyba w każdym poście po
prostu BREDZISZ.

Poczytaj swoje posty to będziesz wiedział .. ps. ja nie piję :)

To zacytuj choćby jeden post mego autorstwa, w którym napisałem,
że w Biedronce kupiłem Monstera, czy że Biedronka nie dała mi bonu
wakacyjnego. Bredzisz, mącisz, kłamiesz, nie uznajesz rzeczywistości,
podpierać się chcesz ludźmi bredzącymi jak Ty.

Być może nie pijesz, ale ćpasz, a być może po prostu
jesteś chory umysłowo (w co wątpię) lub uczciwy_inaczej.

Raz zachwalasz Monstera, innym razem (delikatnie ujmując) nie chwalisz.
Dziś obrażasz Rumunów, jutro będziesz żebrał i będziesz
pokazywał obrzydliwość bogaczy naśmiewających się z biedoty.

 __________________________________________________________________________________________
 |  Bronisz Electro.pl, przerzucając winę sklepu (Electr.pl) na producenta lub Biedronkę. |
 -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Mącisz, aby czytelnicy nie mieli jasności co do tego, kto kradnie:

  Electro.pl
  Biedronka
  Chńczyk

Otóż wyjaśniam -- bon obiecał sklep Electro.pl, nie Biedronka i nie tani producent z Chin.

No nie jest bo bredzisz jak zwykle.

Wg ciebie bredzę, zauważając, że ten akurat
czterordzeniowy jest szybszy od tamtego ośmiordzeniowego.

[...]

Poszukaj sobie? Kwestionujesz oczywistości.

[...]

To nie ja odbiegam od tematu jakim jest martwe pole w Overmaxie.

-=-

To moja ostatnia odpowiedź na Twoje posty w tym dniu, a być może roku. :)

Po prostu bredzisz. Niech Ci inni wytłumaczą, dlaczego 4 rdzenie @ 2.5 GHz
dadzą szybkość większą niż 8 rdzeni @ 1.3 GHz. Prawdopodobieństwo tego, że
nie rozumiesz problemu jest IMO równe 0.

I niech inni wyjaśnią, że Electro.pl to nie Biedronka.
(też nie wierzę w to, że warto Ci tłumaczyć)
Albo to, że bon obiecywał polski sklep, nie zaś chiński producent.

Data: 2014-08-07 03:26:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Chris" lrfq8i$5nq$1@node1.news.atman.pl

A co to ma wspólnego ze rumunisz na sprzęcie bo szkoda ci kasy na coś dobrego ?

Poczynię wyjątek i napiszę, że owszem -- kupiłem rumuńską lodówkę. :)

Data: 2014-08-09 13:25:15
Autor: PlaMa
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-08-01 09:17, Chris pisze:

Odbiornik GPS w Monsterze zawiesza się czasami -- warto
go kontrolować. Ponadto Monster lubi zrestartować się.

hmm... mój Sony też tak miał...

Data: 2014-08-10 02:00:40
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"PlaMa" 53e60521$0$2244$65785112@news.neostrada.pl

Odbiornik GPS w Monsterze zawiesza się czasami -- warto
go kontrolować. Ponadto Monster lubi zrestartować się.

hmm... mój Sony też tak miał...

 -- jaki system (numer)
 -- ile RAMek
 -- restartował się cały telefon
 -- czy zawieszał się odbiornik GPS

a najlepiej -- jaki to model Sony.

Data: 2014-08-13 02:59:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"PlaMa" 53e90a07$0$2247$65785112@news.neostrada.pl

-- jaki system (numer)
-- ile RAMek
-- restartował się cały telefon
-- czy zawieszał się odbiornik GPS
a najlepiej -- jaki to model Sony.

Sola na 4.0

Więc może to efekt złej pracy system,u, nie złomu?

Monster -- 4.0.4

Nie mam ochoty na upgrejd, bo nie mam nadmiaru wolnego czasu.

Data: 2014-07-30 18:22:21
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-07-30 10:35, Chris pisze:

Przyrumuniłeś na tablecie i kosztach to teraz masz i cierp :)

Raczej przyszkocił. Ale to nic złego - oszczędność - sprzęt ma być sprawny bez względu na to czy kosztuje 300 czy 1000zł..

Data: 2014-07-31 08:18:34
Autor: Chris
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-07-30 18:22, Trybun pisze:
[...]

Oczywiście tylko pytanie ile razy w tym okresie padnie i trzeba będzie wysyłać do serwisu a to są dodatkowe koszta nie mówiąc o braku sprzętu w tym czasie :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-07-31 14:41:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Chris" lrcn3q$1lm$1@node1.news.atman.pl

[...]

IMO największym kosztem jest brak sprzętu.
Kto mnie zapewni, że z tabletem za 5kpln nie będzie tego (czy innego) problemu?

Problem niedoładowywania jest powszechny i dotyka także bardzo drogie sprzęty.

Obecnie Overmax ładuje do 100% i wytrzymuje kilka razy dłużej niż Monster.

Jedynym problemem poważnym jest ciemny ekran.

Data: 2014-07-31 20:13:20
Autor: Robert Tomasik
Pole śmierci w Overmaxie!
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:lrddsn$3l7$1node2.news.atman.pl...

Kto mnie zapewni, że z tabletem za 5kpln nie będzie tego (czy innego) problemu?

Im wyższa cena urządzenia tym przeważnie wyższa dbałość sprzedającego o klienta. Oczywiście losowo moze się okazać, że sprzęt za 300 zł będzie bardziej bezawaryjny niż ten za 5.000 zł. Czasem warto przekalkulować, czy bardziej opłaca się kupić coś za 300 zł i zmieniać co chwilę albo dopłacać do remontu, czy za 5.000 zł i mieć przez wiele lat. Ale masz rację, ze to jedynie można rozpatrywać w kategoriach prawdopodobieństwa.

Przykładowo jest kilku producentów odbiorników GPS. I rzuć okiem na ALLEGRO. W chwili obecnej na wtórnym rynku można tam kupić odbiorniki firmy GARMIN. Działają. Ludzie je wymieniają, bo reprezentują poziom techniki sprzed 10 lat, a świat poszedł do przodu w standardach, ale działają. Znajdź mi używany odbiornik z tych kupywanych za grosze w Biedronkach. Ręcznego eTrex'a używałem przez 10 lat i wymieniłem na nowszy model, bo był problem z koniecznoscią posiadania portu COM do wymiany danych oraz wgrywania map kawałkami, bo miał pamięć 8 MB. Ale do końca doskonale działał. A mnóstwo jest opisów tych MioMio, czy innych tanich odbiorników, co to im sie oprogramowanie rozsypuje po kilku miesiącach.

Data: 2014-07-31 21:15:11
Autor: J.F.
Pole śmierci w Overmaxie!
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości
[...]

Ale to jednak outdoorowy odbiornik, calkiem inna klasa, nie ma z czy porownywac.
Tym niemniej Navie z Biedronki  za jakies 200zl uzywalem jeszcze niedawno, choc minelo jej jakies 5 lat.
I pewnie nadal nadaje sie do uzytku, tylko niestety zgubilem lub ukradli.

[...]

Mam teraz Larka z tych co to go do neostrady dawali i jakos sie nie rozsypal, mimo ... no juz ze dwa lata.
Za to Navigo kupiona w okolicach 2008, czyli gdzies razem z biedronka, za jakies chore pieniadze (700zl),
w zasadzie nie nadaje sie juz do uzytku.

J.

Data: 2014-08-02 22:06:36
Autor: Jawi
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-07-31 21:15, J.F. pisze:
[...]

he he
dokładnie miałem to samo, kupiłem Navigona za 550 pln i używałem 2,5 roku. skończył żywot ekran dotykowy.
Kupiłem siakiegoś Larka, używałem ze 2 lata, dałem kuzynowi bo dostałem w promocji z neo ;arka z ekranem >4 cale.
Używam go chyba 3-4 rok.
I mam kupować drogi markowy sprzęt? :)

Żona kupiła wagę łazienkową za 100pln, firmowa. Oddałem po 5 miesiącach do sklepu, zwrot kasy i kupiłem siakieś noname za 40pln. Ze dwa lata działa.
Niech mi nikt drogich firmówek nie wciska, bo to jedna wielka ściema, wszyscy produkują tak samo i tak samo byle jak, po kosztach.

Data: 2014-08-02 23:01:03
Autor: J.F.
Pole śmierci w Overmaxie!
Dnia Sat, 02 Aug 2014 22:06:36 +0200, Jawi napisał(a):
[...]

Z tym ze to Navigo Copernicus.
Firma polska, program wtedy chyba polski, sprzet zapewne chinski.
Nie mylic z Navigon.

J.

Data: 2014-07-31 22:28:49
Autor: atm
Pole śmierci w Overmaxie!
On 2014-07-31 20:13, Robert Tomasik wrote:
[...]

Tutaj dziala raczej inna zasada: jesli wydajesz na Garmina 1000-2000zl to po 5 latach bedzie wart pewnie ok polowy ceny, czyli nadal stosunkowo sporo. Lark zas, ktory na dziendobry kosztuje te 200zl po 5 latach bedzie wart zapewne dobrze ponizej 100zl, miedzy innymi za firme.
Wielu osobom pewnie nawet nie chce sie tego sprzetu wystawiac na sprzedaz.

Data: 2014-08-01 09:26:43
Autor: Chris
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-07-31 22:28, atm pisze:

> Wielu osobom pewnie nawet nie chce sie tego sprzetu wystawiac na sprzedaz.

Mam w szufladzie Asus 639A swego czasu wypasiony sprzęt jako PDA jak i NAVI ale zgubiłem rysik i bateria padła więc leży i gnije ale jak by dokupić rysik i baterię to dalej podejrzewam że sprzęt warty był by używania.

A takie coś: http://www.agito.pl/asus-mypal-a639-788-37737.html

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-01 12:36:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"atm" 53daa707$0$2141$65785112@news.neostrada.pl

Tutaj dziala raczej inna zasada: jesli wydajesz na Garmina 1000-2000zl to po 5 latach bedzie wart pewnie ok polowy ceny, czyli nadal stosunkowo sporo.

Dla mnie odbiornik GPS ma pokazać pozycję -- koordynaty.
Im dokładniej to czyni, tym lepiej. Im czulszy, tym lepszy...
Musi komunikować się ze światem -- BT, ekran...
Marka mnie nie interesuje. Oby był dokładny, czuły,
niezawodny i użyteczny.

Odbiornik w Monsterze potrafi zawisnąć, ani w Overmaxie,
ani w Ace -- nie zauważyłem tego problemu.

Każdy z nich pracuje w lesie czy w samochodzie, choć
las+samochód to czasami zbyt duży problem. Każdemu
przeszkadzają chmury...

ZTCczytam nie każdy Garmin radzi sobie w lesie. ;)
Po co mi odbiornik GPS, który nie pracuje poprawnie w lesie?

Data: 2014-08-02 22:19:28
Autor: Jawi
Pole śmierci w Overmaxie!
[...]

A jest Garmin i odpowiednik jego f-my Lark?
Bo wydaje mi się, że porównujesz dwa różne produkty.
W Garminie płacisz za jasny, lepszy wyświetlacz, ich własny system operacyjny, ich własne mapy.

Jakość wykonania samochodowych jest bardzo podobna, poza wymienionymi cechami.
Ręczniaki/turystyczne - to inna klasa sprzętu.
Podaż mniejsza to i droższe. Ale konkurencji też brak w zasadzie.

Data: 2014-08-01 12:28:56
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Robert Tomasik" 53da8834$0$2375$65785112@news.neostrada.pl

Im wyższa cena urządzenia tym przeważnie wyższa dbałość sprzedającego o klienta.

Netbook Acera -- kosztował mało, ale
serwis zadbał o mnie lepiej niż bardzo dobre.

Serwis Fujitsu-Siemensa bardzo dobrze zadbał, choć notebook był tani.

[...]

Nie wiem, jak remontować telefon. Ja remontuje
bezpłatnie -- wgrywając lepsze aplikacje. ;)

[...]

Ludzie ten poziom reprezentują, czy odbiorniki?

[...]

Nie interesują mnie odbiorniki GPS. Wole telefony z odbiornikami GPS.

Data: 2014-08-02 14:02:20
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-07-31 20:13, Robert Tomasik pisze:
[...]

To tylko pobożne życzenie owego klienta, mające bardzo mało z rzeczywistością. To raczej mało znana firma, dopiero zdobywająca klientów, dba o klientów, o jakość swoich wyrobów. Tak jest w każdej branży. Doszło do tego że koreańskie auta biją pod względem jakości wykonanie, na głowę japońskie czy niemieckie.

Data: 2014-08-02 14:31:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Trybun" 53dcd335$0$2223$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Overmax nowy -- za wysyłkę do serwisu płaci klient.
Acer czy Fujitsu-Siemens to stare firmy -- zgłaszasz
problem i kurier przyjeżdża do Ciebie nie na Twój koszt...

Data: 2014-08-02 15:40:23
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!

[...]

Najprościej zareklamować w punkcie zakupu. Po kilku korzystaniach z poczty kurierskiej praktycznie nie mam już opakowania od laptopa firmy Asus. W punkcie sprzedaży, przy odbieraniu sprzętu po naprawie  nie odebrałbym rozdartego opakowania, a zażądał wymiany na nowe.

A co do Overmaxa , nie jest to jakiś nowicjusz na rynku elektroniki użytkowej.

Data: 2014-08-02 16:02:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Trybun" 53dcea14$0$2226$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Mnie odpowiada i kurier, i punkt zakupu.

A co do Overmaxa , nie jest to jakiś
nowicjusz na rynku elektroniki użytkowej.

Wcześniej nie spotkałem jego produktów.

Data: 2014-08-05 15:35:40
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!

[...]

Więcej pewności jest gdy sprawę załatwia się poprzez punkt zakupu.

A co do Overmaxa , nie jest to jakiś
nowicjusz na rynku elektroniki użytkowej.

Wcześniej nie spotkałem jego produktów.

Ale był, nawet na polskim rynku funkcjonuje już od dość dawna.

Data: 2014-08-05 17:24:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Trybun" 53e0dda3$0$2145$65785112@news.neostrada.pl

Mnie odpowiada i kurier, i punkt zakupu.

Więcej pewności jest gdy sprawę załatwia się poprzez punkt zakupu.

Nie jest to prawdą. Kupiłem przetwornicę
w ,,punkcie'' -- była to strata pieniędzy.
Zaś serwis via kurier w wypadku Acera
i Fujitsu-Siemensa sprawił się lepiej
niż doskonale i doskonale.

Wszystko zależy nie od sposobu zgłaszania czy
transportowania, ale od chęci/woli serwisu czy gwaranta.

Budzik pisze o praniu pyska...
Ale jak dać po pysku kobiecie w NFS, mając uszkodzony kręgosłup?
Można co najwyżej poprosić, aby jedna z nich dała w pysk innej,
ale jak znam życie -- sprawa oprze się o pisemne zgłoszenie ;)
rozpatrywane latami... ;)

     "Budzik" XnsA3806B3EFC229budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

     > Idz prywatnie, odzyskaj kase z NFZ.
     > Wiem, wiem, ale ktos musi zacząć!
     > Ja na szczęście nie choruję, ale jakiś czas temu załatwiając dla mamy
     > masaze rehabilitacyjne po wymienieniu kilku maili z NFZ-tem byłem juz
     > bliski wizyty w celu sprania komus pyska.

A co do Overmaxa , nie jest to jakiś
nowicjusz na rynku elektroniki użytkowej.

Wcześniej nie spotkałem jego produktów.

Ale był, nawet na polskim rynku funkcjonuje już od dość dawna.

Być może.

-=-

Z przetwornicami było tak:

  Makro -- zwrot pieniędzy
  ,,punkt'' -- moja strata
  hurt.com -- uznałem, że wina leży po mojej stronie
              (skoro każda przetwornica pada) i nie
              zgłaszałem problemu
  Auchan -- przetwornica pracowała bezproblemowo

Później sprawdziłem, że notebook (palący przetwornice
mające szereg zabezpieczeń) nie chłonie więcej mocy,
niż dawały te przetwornice...

Data: 2014-08-07 14:38:10
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!

[...]

Zgadza się wszystko zależy od czegoś. Moje dotychczasowe przypadki to zero problemów z egzekwowaniem warunków gwarancji po przez punkt zakupu, a sporo rzeczonych problemów via serwis za pomocą kuriera.

> [...]

    > masaze rehabilitacyjne po wymienieniu kilku maili z NFZ-tem byłem juz
    > bliski wizyty w celu sprania komus pyska.

Pan Budzik to powinien się wreszcie obudzić, bo jak na teraz to on żyje jakimś własnym życiem które niewiele ma wspólnego z otaczająca nas rzeczywistością. Jednym słowem - pieprzy jak mały kazio.

-=-

[...]

To że nie zgłaszałeś problemu z niesprawną przetwornicą w "punkcie", to nie znaczy że owemu "punktowi" należy si e za to minus...

Data: 2014-08-08 17:50:57
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Trybun" 53e3732b$0$2165$65785112@news.neostrada.pl

[...]

W sklepie internetowym nie zgłaszałem -- nadal w nim kupuję.

W sklepie tradycyjnym zgłaszałem -- nic nie uzyskałem poza stratą czasu.
Później cała galeria (Kwadrat) zniknęła z powierzchni istnienia razem
z licznymi ,,punktami''.

Data: 2014-08-09 14:15:38
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!

[...]

Bo i nie ma sensu zgłaszać reklamację w sklepie internetowym, i tak wszystko odbędzie się korespondencyjnie.

No skoro sprzedawca zakończył działalność to istotnie pozostaje tylko serwis producenta i kurier.

Data: 2014-08-10 02:10:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Trybun" 53e610dd$0$2375$65785112@news.neostrada.pl

Trybun -- w internetowym sklepie nie zgłaszałem, bo nie miałem na to ochoty,
zaś w sklepie tradycyjnym złożyłem reklamację, która nigdy nie doczekała się
rozpatrzenia; serwis fabryczny na nic -- przetwornica została w sklepie a ja
mam papier mówiący o zdaniu ;) przetwornicy.

W sklepach typu Makro czy Auchan bądź Carrefour i real -- nie ma
problemów. Z malutkimi sklepami różnie bywa -- zwłaszcza wtedy,
gdyż żyją z tego, co ukradną.

Lodówkę rumuńską (Beko CSA 31021) kupiłem w Auchan.
Lodówka przywieziona i postawiona tam, gdzie chciałem
kosztowała około 929 plnów.

Sklepy netowe potrafią doliczyć:

 -- transport
 -- logistykę
 -- wniesienie d mieszkania

co daje w sumie ,,gratisowo'' od 100 pln do 200 pln.

Data: 2014-08-10 08:20:05
Autor: J.F.
Pole śmierci w Overmaxie!
Dnia Sun, 10 Aug 2014 02:10:49 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski

Z tym ze te realne tez potrafia.

J.

Data: 2014-08-11 00:49:26
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"J.F." 1fjr5bz4exqqq.12ywlyc9ggizi.dlg@40tude.net

[...]

Auchan -- przywieźli, wnieśli, rozpakowali, postawili
tam, gdzie chciałem a nawet zaczęli poziomować nóżkami.

Dziś wreszcie kupiłem kilka sztuk [co będę pisał? -- że 10 kilo?]
brzoskwiń i nektarynek. [no i zapełniam mlekiem -- po litry
z garażu, gdzie obecnie mam kilka kartonów zapasu; stale
kontroluję tam (podglądam z mieszkania) temperaturę -- dla
mleka i wilgotność -- dla samochodu]

204 litry chłodziarki i 87 litrów zamrażalnika.

Dziś mierzyłem w sklepie co najmniej 7 lodówek do zabudowy -- każda
miała 54 cm szerokości i 54,5 cm głębokości niezależnie od producenta
i wysokości.

Wracając do tematyki grupy -- żadna nie ma łączności 3G. ;)

Data: 2014-08-12 09:09:28
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!

[...]

No i słusznie że nie nie zgłaszałeś w takim sklepie, bo to nie ma sensu.

No jasne że są i zalety kupowania przez net, ale mnie odstrasza od takich operacji m.in potencjalne problemy z wyegzekwowaniem warunków gwarancji.

Data: 2014-08-12 09:28:28
Autor: John Kołalsky
Pole śmierci w Overmaxie!

Użytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com>

[...]

Gwarancji udziela producent a nie sklep

Data: 2014-08-12 09:53:16
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-08-12 09:28, John Kołalsky pisze:

[...]

Oddaje do fizycznego sklepu sprzęt, i jeżeli zobaczę przy odbiorze że coś z nim jest nie tak to po prostu zażądam zwrotu sprawnego urządzenia. W sklepie netowym taka opcja też jest, ale tylko teoretycznie. Nie jesteś w stanie niczego im udowodnić.

Data: 2014-08-13 03:05:38
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Trybun" 53e9c7e9$0$2361$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Przypomnę może, że Monster przybył do mnie z żółtą plamka na dole ekranu.
W sklepie tradycyjnym po prostu bym nie kupił telefonu z taką wadą.

Netowy sklep Electro.pl nie zgodził się na wymianę wadliwego smartfonu
na nowy. Okleił się przygłupami takimi jak Pszemol (z jego szczerością
okołoprzewodową z innego postu) i robił ze mnie durnia -- tym samym
nieodwołalnie tracąc mnie jako swego klienta na tak zwane zawsze.

W sklepie tradycyjnym takie chamstwo jest niemożliwe do zaobserwowania!!!

Data: 2014-08-13 18:40:18
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!

[...]

Myślę jednak że mógłbyś kupić z taką wadą nawet w normalnym sklepie. Czasem po prostu nie ma możliwości sprawdzenia telefonu bo bateria nie naładowana itp. Ale można na drugi dzień odnieść i powołać się na... cholera, zapomniałem jak to idzie z angielska, jakoś tak "martwy w chwili zakupu", czy podobnie.. Jest taki punkt w prawie handlowym.

Też nie przydarzyła mi się z sytuacja że przy zareklamowaniu wadliwego sprzętu ktoś mi robi wstręty w tradycyjnym sklepie.

Data: 2014-08-14 00:33:41
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Trybun" 53eb94ed$0$2377$65785112@news.neostrada.pl

Myślę jednak że mógłbyś kupić z taką wadą nawet w normalnym sklepie.

Raczej nie.

Czasem po prostu nie ma możliwości sprawdzenia telefonu bo bateria nie naładowana itp.

Poczekałbym -- ileż to razy czekam, aby
naładowano baterię tego, co chcę tylko pooglądać...

[...]

Dobre sklepy należy promować, zaś złe -- likwidować obojętnością.
Po jakimś czasie te złe zrzeszą się i będą pod opieką jakiejś
instytucji charytatywnej głoszącej Równość, Wolność i Braterstwo!

Electro.pl to zdecydowanie zły sklep.

Zaś te dobre będą sprzedawały dobra konsumpcyjne w śmiesznie niskich cenach.

Data: 2014-08-13 21:03:23
Autor: Pszemol
Pole śmierci w Overmaxie!
"Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> wrote:
[...]

W którym to sklepie pozwolą Ci rozpakować i rozbabrać smartfona bez
uiszczenia wcześniej za niego zapłaty?

[...]

Ty sie dobrze czujesz? Czemu mnie mieszasz z tym sklepem?

W sklepie tradycyjnym takie chamstwo jest niemoĹźliwe do zaobserwowania!!!

Masz rację... Zawołanoby ochronę i wyrzucono by Cie ze sklepu...

Data: 2014-08-01 09:19:16
Autor: Chris
Pole śmierci w Overmaxie!

[...]

Statystyki ale ty i tak kupisz taniego chińczyka w biedronce ze zniżką na wakacje.

Problem niedoładowywania jest powszechny i dotyka także bardzo drogie
sprzęty.

Nie zauważyłem tego problemu w żadnym moim, znajomych sprzęcie.

Obecnie Overmax ładuje do 100% i wytrzymuje kilka razy dłużej niż Monster.

Jedynym problemem poważnym jest ciemny ekran.

Ja tam w żadnym sprzęcie nie mam takiego problemu .. aaa może dla tego że nie kupuję chińczyków w biedronce :)

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-01 08:59:40
Autor: Budzik
Pole śmierci w Overmaxie!
Użytkownik Chris actchris@gazeta.pl ...

Ja tam w żadnym sprzęcie nie mam takiego problemu .. aaa może dla tego że nie kupuję chińczyków w biedronce :)

A co to jest ten dobry ale drogi nie chinski smartfon?
Jakies przykłady?
Trzeba sie sugerowac konkretnym modelem, czy raczej firmą?

Data: 2014-08-01 11:19:54
Autor: Chris
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-08-01 10:59, Budzik pisze:
[...]

Sony Xperia Tablet Z/Z2 proszę bardzo.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-01 10:59:45
Autor: Budzik
Pole śmierci w Overmaxie!
[...]

Ok. Czyli tylko najdrozszy nadaje się do czegokolwiek.
Rozumeim. ;-)

Data: 2014-08-01 13:25:02
Autor: Chris
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-08-01 12:59, Budzik pisze:
[...]

Miał być przykład to jest ..

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-01 18:41:37
Autor: Budzik
Pole śmierci w Overmaxie!
[...]

A da się cos dobrego kupić, ale nie w cenie małego samochodu uzywanego? :)

Data: 2014-08-02 14:35:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Budzik" XnsA37CCF7D2F364budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

A da się cos dobrego kupić, ale nie w cenie małego
samochodu uzywanego? :)

Sony Xperia Tablet Z2 to także cena używanego dużego
samochodu osobowego.

   "Chris" lrfm3q$1e3$1@node1.news.atman.pl

Data: 2014-08-04 10:31:12
Autor: Chris
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-08-01 20:41, Budzik pisze:
[...]

Zależy od wymagań ale np. S3 można kupić nowe w cenie poniżej 1000 zł jeśli ktoś nie goni za nowościami, megapixelami to spokojnie jeszcze na troszkę wystarczy.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-04 10:59:59
Autor: Budzik
Pole śmierci w Overmaxie!
[...]

A jednoczesnie w cenie 140 dolarów mozna kupic cos co ma 5,5", 8-rdzeni, 2GB ram, 8ROM... no i dual sim... :)
Ciekawe co bedzie lepsze...

Data: 2014-08-04 13:31:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Budzik" XnsA37F8414C3E2Fbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1

2GB ram, 8ROM... no i dual sim... :)
Ciekawe co bedzie lepsze...

8Paryż. ;) i 8Cygan.

  http://pl.wikipedia.org/wiki/Romowie

Czym jest ROM komputerowy także wie Wikipedia.

Data: 2014-08-04 13:44:55
Autor: Chris
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-08-04 12:59, Budzik pisze:
[...]

Można ale ekran już low-end (to widać), 8-rdzeni dla marketingu bo wydajnościowo to już nie tak wesoło, na 90% brak wsparcia programowego na przyszłość, jakość wykonania dużo odbiega od firmowych, aparat marnej jakości w porównaniu z optyką sprzętu firmowego, dual sim zaleta jak najbardziej, cena też ciekawa ale ja prywatnie bym nie szukał chińczyków.
Dość często widzę tablety renomowane chińskie i jakość tego sprzętu odstaje dużo od czegoś co jest firmowe, kiepskie ekrany, płynność pozostawia wiele do życzenia, jakość takich pierdół jak gniazda USB, zasilania (czemu mają osobny zasilacz nie usb ??) które wpadają do środka obudowy !!! typowa usterka.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-04 15:49:57
Autor: Budzik
Pole śmierci w Overmaxie!
[...]

ekran samsung...

8-rdzeni dla marketingu bo wydajnościowo to już nie tak wesoło,

Bo
25.000 punktów w antutu (mwie z głowy ale chyba cos koło tego)

na 90% brak wsparcia programowego na przyszłość,

W przeciwienstwie do takiego mojego samsunga co to mam obecnie...
I w ktorym od poczatku mam np. problem z skypem (odwrócony obraz, samsung, ze to ms, ms ze to samsung...)

jakość wykonania dużo odbiega od firmowych,

Byc moze od topowych.
Znów mój samsung to plastik..

aparat marnej jakości w porównaniu z optyką sprzętu firmowego,

Bodaj sony...

[...]

Ale przeciez ja nie mówie zeby kupic pierwszy lepszy z takimi parametrami...

Data: 2014-08-05 08:50:25
Autor: Chris
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-08-04 17:49, Budzik pisze:
[...]

Podaj dokładny model bo Samsung to firma produkująca różne modele ekranów.

8-rdzeni dla marketingu bo
wydajnościowo to już nie tak wesoło,

Bo
25.000 punktów w antutu (mwie z głowy ale chyba cos koło tego)

Punkty to nie wszystko, powiedz jak płynnie działają wymagające gry 3D np. Asphalt 8, Real Racing 3, DEAD TRIGGER 2, Call of Dead wtedy można porównać.

[...]

Nie używam więc się nie wypowiem ale o ile pamiętam do MS coś dał dupy ze Skype na Androida.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.skype.raider&hl=pl
Zobacz bo 23 lipca wyszła nowa przepisana od nowa wersja Skype, nie wiem czy pomogło na twoje problemy ale doczytałem właśnie że jest.

[...]

Sony produkuje różne rodzaje matryc, obiektywów więc sama nazwa firmy to nie wszystko.
Taka firma z Indii TATA produkuje malucha TATA jak i Jaguara czy Land Rovera albo FIAT to albo 500 albo Farrari bo wszytko to jedna globalna marka FIAT.

[...]

Też kiedyś myślałem że Chińczyk da radę (głównie patrzyłem na tablety) ale to co widzę to jakiś koszmar, jakość materiałów fatalna, naprawy po 4-5 razy i za każdym razem od nowa jazda z jakością, brak aktualizacji, kiepskie ekrany (tu gównie małe tablety 7"), kiepskie zarządzanie pamięcią gdzie co miesiącu trzeba robić faktory reset żeby to działało.

Przy okazji jak już pisałem wcześniej, nowy fajnie zapowiadający się tel z Chin Xiaomi Redmi Note tylko czemu szpieguje swoich użytkowników ??

Data: 2014-08-01 12:48:18
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Chris" lrff1k$pr8$2@node1.news.atman.pl

Statystyki ale ty i tak kupisz taniego chińczyka w biedronce ze zniżką na wakacje.

W Biedronce nie kupuję niczego.
Bon dał Electro.pl, nie Biedronka.
Monster (chiński) jest i był drogi.

Problem niedoładowywania jest powszechny i dotyka także bardzo drogie sprzęty.

Nie zauważyłem tego problemu w żadnym moim, znajomych sprzęcie.

A zauważyłeś, że bredzisz? :)

   > Statystyki ale ty i tak kupisz taniego
   > chińczyka w biedronce ze zniżką na wakacje.

   W Biedronce nie kupuję niczego.
   Bon dał Electro.pl, nie Biedronka.
   Monster (chiński) jest i był drogi.

Twoje wypowiedzi to brednie oderwane od rzeczywistości.

   Cena Mostera to obecnie 499 pln
   2 rdzenie, 600 MB RAMu 3 GB ,,dysku''
   akumulator starcza na 5 godzin pracy z GPS i 3G
   telefon grzeje się w czasie pracy także z wyłączonym ekranem
   Wg Ciebie to tani telefon

Mylisz Biedronkę z Electro.pl, sympatie ze skrajną antypatią...

Znaczna część Twoich wypowiedzi to brednie.

Co do niedoładowywania -- akurat zapoznałem się z tym problem
i jest on powszechny -- dotyka także urządzeń z najwyższych półek.
Są nawet aplikacje monitorujące napięcie akumulatora i ostrzegające
przed jego zbyt wysokim poziomem.

Ty, nawet jeśli masz niedoładowywanie, nie masz o tym pojęcia.
A gdybyś nawet miał -- kłamałbyś i bredził. :)

  Monster spadł, został rozjechany rowerem po tym jak odpadła
     tylna klapka, a jednak akumulator pracuje poprawnie
  Ty jednak nie zauważasz, że Monster jest odporny.

Takich rewelacji u Ciebie jest cała masa.

[...]

Może. Ja też tam nie kupuję.

Data: 2014-08-01 13:29:05
Autor: Chris
Pole śmierci w Overmaxie!

[...]

N o i ??

Problem niedoładowywania jest powszechny i dotyka także bardzo drogie
sprzęty.

Nie zauważyłem tego problemu w żadnym moim, znajomych sprzęcie.

A zauważyłeś, że bredzisz? :)

Na razie to ty bredzisz w co drugim poście.

> [...]

   Bon dał Electro.pl, nie Biedronka.
   Monster (chiński) jest i był drogi.

Twoje wypowiedzi to brednie oderwane od rzeczywistości.

Udowodnij bo bredzisz ...

[...]

Co z różnica jaki sklep, jakość taka sama.

Znaczna część Twoich wypowiedzi to brednie.

Udowodnij, na razie to 90% twoich postów to brednie i nie tylko ja tak twierdzę.

[...]

Udowodnij bo bredzisz  jak zawsze.

  Monster spadł, został rozjechany rowerem po tym jak odpadła
     tylna klapka, a jednak akumulator pracuje poprawnie
  Ty jednak nie zauważasz, że Monster jest odporny.

Takich rewelacji u Ciebie jest cała masa.

Bredzisz i co dalej ??

[...]

Ale chińczyki kupujesz a potem marudzisz w co drugim poście.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-02 14:01:39
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-07-31 08:18, Chris pisze:
[...]

Gdy nie ma jakiejś wrodzonej wady, to serwis będzie odwiedzał równie często jak sprzęt tzw markowy, czyli drogi. Weźmy choćby tak zachwalaną przez Ciebie  firmę Sony. Co ona poza kosmicznym windowaniem cen swoich produktów daje klientowi?. Kiedyś się szarpnąłem i kupiłem w Pewexie ich telewizor, zapłaciłem koszmarną kasę w stosunku do tych wszystkich Panasoniców Sharpów itd. bo liczyłem że kupuję coś wyjątkowego (oj, nie zawiodłem się - był wyjątkowy, w negatywnym słowie tego znaczeniu). Jak sie okazało na monitorze przy włączonej TV Sat. było przebicie obrazu tv naziemnej. Kilkukrotne wizyty w serwisie nic nie zmieniły w tym względzie - "ten typ tak ma". Uwierzyłem że nie grają ze mną w kulki, dopiero jak zobaczyłem taką samą wadę na sprzęcie znajomego.

Data: 2014-08-02 14:49:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Trybun" 53dcd30d$0$2223$65785112@news.neostrada.pl

Gdy nie ma jakiejś wrodzonej wady, to serwis będzie
odwiedzał równie często jak sprzęt tzw markowy, czyli
drogi. Weźmy choćby tak zachwalaną przez Ciebie
firmę Sony.

4 akumulatorki Sony -- 1 padnięty
akumulator Sony do Acera -- zero zużycia przez niemal 3 lata

Znam wybuchające akumulatory firmy Sony.

Co ona poza kosmicznym windowaniem cen swoich produktów daje klientowi?.

Różnie:

 bezwartościowe słuchawki za 1kpln
 wieżyczkę ze skrzywioną tacką CD
 bezużyteczny diskman, którym podrapałem wiele płyt
 ale też masę dobrego sprzętu

Kiedyś się szarpnąłem i kupiłem w Pewexie ich telewizor,
zapłaciłem koszmarną kasę w stosunku do tych wszystkich
Panasoniców Sharpów itd.

IMO i Panasonic to dobra marka, i Sharp.

[...]

Akumulatory Sanyo uznawano kiedyś za najlepsze.
Montowano je w newralgicznych miejscach,
nierzadko pod innymi markami...

O Sony kiedyś mi mówiono, że produkuje bardzo
dobry sprzęt, ale tylko studyjny, nie domowy...

Data: 2014-08-02 15:42:09
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!

[...]

I co tu można więcej dodać... ;-)

Data: 2014-08-04 10:38:34
Autor: Chris
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-08-02 14:01, Trybun pisze:
[...]

Podałem jeden przykład SONY to już zachwalanie ?? Chesz więcej to poszukaj LG G3, HTC M8, Samsung Galaxy S5 ta sama klasa sprzętu a i ceny podobne.

Powiem więcej, mimo swoich zalet smartfon Z1/Z2 ma swoje wady jak np. wielkość, przegrzewanie się i związane z tym wywalanie się aplikacji aparatu (podobno naprawione w nowym firmware ale nie testowałem jeszcze). Z zalet, jakość wykonania, wygląd, najnowsze podzespoły, dobre zaplecze serwisowe.

Co ona poza kosmicznym windowaniem cen swoich
produktów daje klientowi?. Kiedyś się szarpnąłem i kupiłem w Pewexie ich
telewizor, zapłaciłem koszmarną kasę w stosunku do tych wszystkich

Akurat Swego czasu SONY z Trynitronem to były najlepsze TV na rynku.

Panasoniców Sharpów itd. bo liczyłem że kupuję coś wyjątkowego (oj, nie
zawiodłem się - był wyjątkowy, w negatywnym słowie tego znaczeniu).

Kupiłem TV LCD SHARP ... 2 miesiące po gwarancji padło podświetlenie matrycy, naprawa kosztuje tyle co nowy TV .. i jak potem doczytałem to normalne ale tak wychwalany przez ciebie SHARP ma taką wadę i mimo że wiedzą o tym nic z tym nie zrobili bo lepiej sprzedać drugą sztukę niż naprawiać starą.

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-05 15:38:03
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-08-04 10:38, Chris pisze:
[...]

Pisałeś w samych superlatywach tylko o Sony.. Jasne - z góry zakładasz że konkurencja kosztuje tak samo drogo a więc ze wszystkim musi być tak samo.
  O co chodzi z tym zapleczem serwisowym? Ja akurat sobie bardzo cenię to że serwis nie jest w stanie naprawić telefonu, i proponuje kasę, bądź wymianę na inny. Po jakimś czasie telefon mi się nudzi, a więc mam możliwość wypróbowania innego sprzętu, w razie potrzeby przecież mogę kupić taki sam jaki miałem, i na pewno sporo taniej. Jednym słowem - same korzyści dla klienta z słabego serwisu..;-)

[...]

Tak, ale tylko gdy pod uwagę bierzemy ich cenę..

[...]

Też mam Sharpa LCD. Taki sobie przeciętny sprzęt, gdzieś tak po środku stawki. Dość dobre kolory, ale także słaby procesor. Sporo za niego przepłaciłem, bo wtedy gdy kupowałem akurat wchodziła moda na "FULL LED", tak więc za 46" zabuliłem prawie 5000zł. Dzisiaj odpowiednik, (z wieloma usprawnieniami) nie kosztuje nawet połowy tej sumy.

Data: 2014-08-05 15:58:57
Autor: Chris
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-08-05 15:38, Trybun pisze:
[...]

Pisałem o SONY bo aktualnie mam SONY i wiem jak działa, nie lubię się wypowiadać na temat czego co tylko widziałem w folderach reklamowych.

Przy okazji wcześniej z androidów miałem HTC i Samsunga.

[...]

Trzy czy cztery naprawy i każda po miesiąc w serwisie .. super ale ja tak nie chcę :)

[...]

Znaczy ?? swego czasu jakościowo był oto najlepszy tv/kineskop na rynku.

[...]

Ja za Sharpa swego czasu też przepłaciłem bo niby lepsza marka/jakość ale jak widać myliłem się :) teraz za cenę 32" jaką wydałem wtedy kupiłem 47" full led/smart/robi wszystko ... bla bla bla ...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2014-08-07 14:40:13
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-08-05 15:58, Chris pisze:
[...]

A inne, sprzęt tańszych producentów, tak żeby mieć możliwość różnicowania? A tak w ogóle to szok - Samsung drogim producentem... Przecież jeszcze stosunkowo niedawno posiadacze sprzętu z logo tej firmy byli obiektem żartów.

[...]

Myślałem o sytuacji -  2-3 dni i serwis informuje że nie jest w stanie naprawić i proponuje kasę, albo wymianę sprzętu na inny. ;-)

[...]

To skąd te standardowe przebicia TV naziemnej na ekranie? Czym jak nie ceną on zasłużył na miano dobrego, skoro taka wada go dyskwalifikuje w porównaniu do telewizorów innych producentów?

[...]

Też mam zastrzeżenia do polityki jaką prowadzi firma Sharp. Telewizor, na tle konkurencji kosztował krocie, ale producent poskąpił w dołożeniu zwykłego odtwarzacza video. Do telewizora dołożył przeglądarkę filmów i fotek, ale nie do odtwarzania filmów...

Data: 2014-08-08 19:41:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Trybun" 53e373a8$0$2370$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Jak mówisz -- kapitalizm. Mieli pieniądze, więc kupili cos dobrego.

Data: 2014-08-09 14:15:44
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!

[...]

Akurat nie wiązałbym ściśle powiązań - dobry= obowiązkowo wysoka cena..

Data: 2014-08-10 02:16:10
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Trybun" 53e610e2$0$2375$65785112@news.neostrada.pl

Akurat nie wiązałbym ściśle powiązań - dobry= obowiązkowo wysoka cena..

Gdy nie ma konkurencji -- musi być wysoka.
Ponadto Samsung chwalił się współpracą z Sony.
(mieli przykładowo wspólne fabryki części do monitorów)

Data: 2014-08-12 09:09:45
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!

[...]

Jest bardzo dobra alternatywa, dla kapitalistycznego bandytyzmu cenowego - ceny urzędowe.

Data: 2014-08-12 09:54:26
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-08-12 09:27, John Kołalsky pisze:

[...]

No weźmy za przykład choćby taki pustak - urzędnik oblicza cenę piasku, cementu, wody itd., koszt amortyzacji urządzenia plus zarobek dla wytwórcy. I co, i nie ma miejsca na przymieranie głodem nabywcy, a obrastanie w tłuszcz producenta.

Data: 2014-08-12 09:59:30
Autor: John Kołalsky
Pole śmierci w Overmaxie!

[...]

Myślałem człowiek-pustak

- urzędnik oblicza cenę piasku,
cementu, wody itd., koszt amortyzacji urządzenia plus zarobek dla wytwórcy. I co, i nie ma miejsca na przymieranie głodem nabywcy, a obrastanie w tłuszcz producenta.

Ale skąd tłuszcz ? Pustaków nie produkuje się z tłuszczu

Data: 2014-08-13 18:37:59
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-08-12 09:59, John Kołalsky pisze:

No weźmy za przykład choćby taki pustak

Myślałem człowiek-pustak

Sorry, nie znam określenia.

Data: 2014-08-13 03:07:15
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Trybun" 53e9c831$0$2361$65785112@news.neostrada.pl

[...]

Za to jest miejsca aż nadto na dwór urzędnika
zbudowany za pieniądze nabywcy pustaka.

Data: 2014-08-13 18:38:21
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!

[...]

Niekoniecznie, a  poza tym to i tak lepsze niż bandytyzm cenowy za tandetę jaką nam się sprzedaje. Np. buty z tekturową podeszwą, czy czajnik który nie gwiżdże.

Data: 2014-08-14 00:36:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Trybun" 53eb9478$0$2163$65785112@news.neostrada.pl

Niekoniecznie, a  poza tym to i tak lepsze niż bandytyzm cenowy za tandetę jaką nam się sprzedaje. Np. buty z tekturową podeszwą, czy czajnik który nie gwiżdże.

Czajnik można sprawdzić przed kupnem. Buty? -- chyba tylko Reeboka.
Inne mnie już nie interesują. Reebok proponuje buty tanie, raczej
lekkie, brzydkie (mój gust) i bardzo dobre. Na dodatek te buty są
zwymiarowane -- można je kupować bez mierzenia.

Data: 2014-08-12 19:18:47
Autor: masti
Pole śmierci w Overmaxie!
Dnia pięknego Tue, 12 Aug 2014 09:09:45 +0200 osobnik zwany Trybun
napisał:

Jest bardzo dobra alternatywa, dla kapitalistycznego bandytyzmu cenowego
- ceny urzędowe.

jakbyś nie zauważył to PRL upadł

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-08-13 03:09:37
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"masti" lsdpan$b7k$3@dont-email.me

jakbyś nie zauważył to PRL upadł

Upadła, jeśli już to była ta PRLa. (republika/Rzeczypospolita/Rzeczpospolita)

Ale imo nie upadła, ale przepoczwarzyła się w jeszcze gorsza komunę!

Data: 2014-08-13 18:39:03
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!

[...]

Tą PRL, czy tę PRL? ;-)

Data: 2014-08-14 00:38:14
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Trybun" 53eb94a2$0$2377$65785112@news.neostrada.pl

Tą PRL, czy tę PRL? ;-)

I tak, i tak.

Tą PRLą biłem pianę; tę PRLę przedstawiam.

Data: 2014-08-13 18:38:48
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!
napisał:

Jest bardzo dobra alternatywa, dla kapitalistycznego bandytyzmu cenowego
- ceny urzędowe.
jakbyś nie zauważył to PRL upadł

Jakoś szczególnie za nim nie płaczę, ale choćby te urzędowe ceny powinny zostać. Dla dobra klientów.

Data: 2014-08-13 18:25:22
Autor: masti
Pole śmierci w Overmaxie!

napisał:

[...]

a jakież to dobro robią ceny urzędowe? Że urząd ustala je od czapy? i albo są za niskie i nikt nie będzie produkował. Albo za wysokie i wszyscy się będą cieszyć jak kroją wszystkich na około

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-08-13 22:29:10
Autor: John Kołalsky
Pole śmierci w Overmaxie!

UĹźytkownik "Trybun" <Ilich@jahu.com>

Jakoś szczególnie za nim nie płaczę, ale choćby te urzędowe ceny powinny zostać. Dla dobra klientów.

I kartki

Data: 2014-08-14 00:47:16
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"John Kołalsky" lsgit4$8ei$1@mx1.internetia.pl

Jakoś szczególnie za nim nie płaczę, ale choćby te urzędowe ceny powinny zostać. Dla dobra klientów.

I kartki

I wkładki na kartki. :)

-=-

Mnie spodobały się tegoroczne regulacje cenowe -- dzięki
polityce polskiego rządu mam tanie mleko i tanie owoce
a wkrótce będę miał także tanie mięso!!!

Sawicki może obiecywać gruszki na jarzębinie (eksport
do Chin) ale imo szybciej Sawicki przestanie być
ministrem, niż polskie owoce pojada do Chin. :)

-=-

Sikorski (za swe szczekanie na Putina) ma u mnie wielki plus!!!
[na obozie harcerskim mawiano -- masz wieli plus; jeszcze dwa
i masz w mordę!]

Rosjanie już zapowiedzieli sadzenie sadów -- jabłka
do Rosji z Polski być może już nigdy nie pojadą!!!

Oto dalekosiężna polityka RSikorskiego, dzięki
której wkrótce będziemy mieli tanie jedzenie!

Rocznie do Rosji eksportowaliśmy blisko milion ton jabłek.

   http://www.tvswietokrzyska.pl/kielce/wiadomosci/item/7074-jedz-jablka-na-zlosc-putinowi.html

Data: 2014-08-09 07:25:45
Autor: Pszemol
Pole śmierci w Overmaxie!
"Trybun" <Ilich@jahu.com> wrote in message news:53e373a8$0$2370$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Śmiali się głównie Ci, co nie zauważali że Samsung/Samtron od dawna
było inna, bardziej niezawodną marką z tych koreańskich. W porównaniu
do np. Goldstara różnił się zasadniczo. Sam używałem monitora kolor
marki Samtron (tak, już wtedy Samsung lubiał kopiować, tu np. Trynitron)
jeszcze w latach 80/90. Pamiętam do dziś tą okrągłą bańkę monitora 14" :-)
Nie chciał się popsuć przez jakieś 10 lat. Więc nie ma powodu do śmiechu.

Data: 2014-08-12 09:09:58
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!
W dniu 2014-08-09 14:25, Pszemol pisze:
[...]

Być może tym co się śmiali chodziło o niska cenę wyrobów Samsunga. Tak już się składa że sporo ludzi żyje w irracjonalnym przekonaniu że tanie nie może być dobre i trwałe.

Data: 2014-08-16 08:09:00
Autor: Pszemol
Pole śmierci w Overmaxie!
"Trybun" <Ilich@jahu.com> wrote in message news:53e9bdc2$0$2368$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ci akurat nie są aż w takim błędzie - bo faktycznie zwykle trudno jest coś
zrobić dobrze i tanio. Często jest tak, że co jest tanie to nie jest dobre...
Choć są chlubne wyjątki jak ten mój stary monitor SAMTRON z lat 90-tych.

Moim zdaniem dużo gorzej jest zakładać że jeśli coś jest drogie to musi być
dobre. Dlaczego? Ano dlatego że bardzo łatwo jest podnieść sztucznie cenę!
Wystarczy kilku pośredników i z taniego i złego robi się drogie i złe :-)

Data: 2014-07-30 18:21:33
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!

> [...]

stronie co kamerka przednia i przyciski boczne.

  .-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -=-.
 '            o          M '   M -- martwe pole
 |                         |
 |                         |
 |                         |
 '._______________________.'

Potrafi umrzeć w kilka minut po restarcie i potrafi nie umrzeć przez
kilka dni -- albo umiera i zmartwychwstaje.

Przywrócenie do ustawień fabrycznych wiele nie kosztuje, a będziesz miał pewność, reklamować czy nie.

Data: 2014-07-31 03:38:39
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Pole śmierci w Overmaxie!

"Trybun" 53d91b60$0$2155$65785112@news.neostrada.pl

Przywrócenie do ustawień fabrycznych wiele nie kosztuje,

Czas kosztuje.

a będziesz miał pewność, reklamować czy nie.

Po co mam reklamować coś, co kosztuje 500 pln
i traci stale na wartości?

Marty prostokącik ciekawi, ale nie przeszkadza.

Data: 2014-08-02 15:42:44
Autor: Trybun
Pole śmierci w Overmaxie!

"Trybun" 53d91b60$0$2155$65785112@news.neostrada.pl

Przywrócenie do ustawień fabrycznych wiele nie kosztuje,

Czas kosztuje.

E tam, ja akurat mam go na ogół pod dostatkiem. Praktycznie jedynym problemem przy przywracaniu urzadzeń z Androidem dla mnie jest limitowane łącze internetowe. Natomiast Ty masz łącze bez limitu, a więc nad czym tu sie zastanawiać...

a będziesz miał pewność, reklamować czy nie.

Po co mam reklamować coś, co kosztuje 500 pln
i traci stale na wartości?

Marty prostokącik ciekawi, ale nie przeszkadza.

Bo producent dał gwarancję na swój towar. I nie ważne ile sprzęt kosztował...

Pole śmierci w Overmaxie!