Polećcie jakiś internet do netbooka

Data: 2013-03-19 12:10:06
Autor: Chris
Polećcie jakiś internet do netbooka
Marcin N nabazgrał(a):

Czołem,
Rok temu kilka osób z tej grupy poleciło mi dobry internet do netbooka.
Karta SIM z Orange ważna rok z limitem 5 GB za ok 25 zł.
Rok minął, konto wygasło. Co polecicie mi na dziś?
Najlepiej na podobnych warunkach, ale mile widziane konto bezterminowe.
Te 5 GB wystarczyło na rok z dużym zapasem.

Aero ??

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2013-03-19 12:34:52
Autor: Marcin N
W dniu 2013-03-19 12:10, Chris pisze:
[...]

Słyszałem, że ma kłopoty z zasięgiem. Wolę nie eksperymentować.

--
MN

Data: 2013-03-19 12:47:40
Autor: Liwiusz
W dniu 2013-03-19 12:34, Marcin N pisze:

Aero ??

Słyszałem, że ma kłopoty z zasięgiem. Wolę nie eksperymentować.

A co ryzykujesz?

--
Liwiusz

Data: 2013-03-19 13:06:15
Autor: Chris
Polećcie jakiś internet do netbooka
Liwiusz nabazgrał(a):

W dniu 2013-03-19 12:34, Marcin N pisze:
Aero ??
Słyszałem, że ma kłopoty z zasięgiem. Wolę nie eksperymentować.
A co ryzykujesz?

Zasięg :)

www.automo.pl - SprawdĹş VIN, wyposaĹĽenie, przebieg, historiÄ™ wypadkowÄ….

Data: 2013-03-19 13:58:52
Autor: Budzik
Polećcie jaki¶ internet do netbooka
Osobnik posiadaj±cy mail chris@spam.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Aero ??
Słyszałem, że ma kłopoty z zasięgiem. Wolę nie eksperymentować.
A co ryzykujesz?

Zasięg :)

27 zł i mozesz przeteestowac.

--
Pozdrawia... Budzik
"Prawda cierpi od zbyt wielu analiz."

Data: 2013-03-19 15:12:45
Autor: Chris
Polećcie jaki¶ internet do netbooka
Budzik nabazgrał(a):

[...]

Nie potrzebuję na razie, kolega obok mnie ma w tablecie i nie marudzi na razie że co¶ jest nie tak.

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2013-03-19 17:58:44
Autor: Budzik
[...]

pomimo odpowiedzi bezpo¶rednona twój post, informacja była raczej dla Marcina.

--
Pozdrawia... Budzik
"Człowiek... to jedyne zwierzę, które się rumieni.

Data: 2013-03-19 13:07:05
Autor: Chris
[...]

A ja słyszałem że w Ameryce biją murzynów ....