Polećcie mysz.

Data: 2015-01-08 10:43:53
Autor: Tasiorsa
Polećcie mysz.
W dniu 2015-01-07 o 21:42, JD pisze:
W tej chwili używam Logitecha Performance MX,
Proszę o polecenie czegoś co ma takie kółko bezwładnościowe,
i żeby po roku _klik_lewym_klawiszem_nie_owocował_dwuklikiem_.
MyszkÄ™ masz fajnÄ…. Kup sobie taki mikrostyk http://goo.gl/HD3SR3 przelutuj i zapomnij na 2 lata o problemie. Sam juz wymienialem w Razer Respawn 2x i w Logitechu LX7 :)

Krzysiek aka Tasiorsa

Data: 2015-01-08 16:55:46
Autor: JD
Polećcie mysz.
W dniu 2015-01-08 o 10:43, Tasiorsa pisze:
[...]

Dzięki za odpowiedzi, popróbuję z tym microstykiem,
choć lutowniczy ze mnie marny :)

JD

Data: 2015-01-08 18:55:22
Autor: the_foe
Polećcie mysz.
[...]

2 lata? co wy z tymi myszami robicie. Mi microstyk tylko raz poszedł bo myszkę używałem juz 7 lat.
Pierwszego blaszaka kupiłem w 95 i od tego czasu miałem tylko 5 myszek! 3 zmieniałem kiedy były zupełnie sprawne.

--
@foe_pl

Data: 2015-01-08 19:03:07
Autor: z
Poleæcie mysz.
W dniu 2015-01-08 o 18:55, the_foe pisze:
2 lata? co wy z tymi myszami robicie. Mi microstyk tylko raz poszed³ bo
myszkê u¿ywa³em juz 7 lat.
Pierwszego blaszaka kupi³em w 95 i od tego czasu mia³em tylko 5 myszek!
3 zmienia³em kiedy by³y zupe³nie sprawne.

Ile godzin dziennie mêczysz myszkê :-) i w jaki sposób?
Ja jakie¶ 10-12 i myszka (jej jako¶æ, kszta³t...) jest dla mnie wa¿ne choæby z powodów zdrowotnych.

PS. Za dawnych czasów wlutowanie mikrostyku by³o banalnie proste.
Teraz rozebraæ myszkê i j± poprawnie z³o¿yæ to ju¿ osi±gniêcie :-)

Data: 2015-01-08 19:38:41
Autor: JD
Polećcie mysz.
[...]

Ja nie wiem co robię, ale tylko te logitechy mi tak padły oba.
W pracy klikam dużo więcej, bo na autocadzie pracuję 8 godz. dziennie
i od pięciu lat ta sama kablowa zwykła HP,
więc to raczej jakaś wada konstrukcyjna tych myszy, że tak zużywaja te mikrostyki.
Tak sądzę. Ale wygoda kółka i dopasowanie do ręki przemawia za taką myszką a nie inną.

JD

Data: 2015-01-12 08:41:57
Autor: Chris
Polećcie mysz.
W dniu 2015-01-08 o 19:38, JD pisze:

więc to raczej jakaś wada konstrukcyjna tych myszy, że tak zużywaja te
mikrostyki.
Tak sądzę. Ale wygoda kółka i dopasowanie do ręki przemawia za taką
myszkÄ… a nie innÄ….

Jak ci pasuję logi do ręki to bierz nową i się nie zastanawiaj. Myszki każdego producenta padają na microstyki obojętnie czy to razer/a4tech/steelseries czy inne chińskie gówna ...

www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

Data: 2015-01-12 19:45:38
Autor: JD
Polećcie mysz.
W dniu 2015-01-12 o 08:41, Chris pisze:> W dniu 2015-01-08 o 19:38, JD pisze:

> Jak ci pasuję logi do ręki to bierz nową i się nie zastanawiaj. Myszki
> każdego producenta padają na microstyki obojętnie czy to
> razer/a4tech/steelseries czy inne chińskie gówna ...

W sobotę wyjęta z paczkomatu :)

Choć najwygodniejsza była zupełnie innego kształtu,
symetryczna (lewo-prawo) wąska i długa,
dłoń po uchwyceniu była wyprostowana.
Teraz podobnej nie majÄ… w ofercie,
wszystkie albo wyprofilowane albo krótkie i pękate.

JD

Polećcie mysz.