Polećcie trwałą baterię wannową naścienną.

Data: 2014-12-06 22:37:14
Autor: Poldek
Polećcie trwałą baterię wannową naścienną.

Przymierzam się do wymiany baterii wannowej naściennej.
Mieszkanie jest wynajmowane, więc nikt specjalnie nie szanuje, a ja nie chcę przeinwestowywać w cuda, a przede wszystkim jeździć tam co 2 lata i wymieniać całą baterię. Na razie rozważam armaturę krakowską model Symmetric. Zaletą są osobne kurki dla ciepłej i zimnej wody, bo można przez kolejne dziesięciolecia wymieniać głowice i bateria musi działać. Nie wiem tylko jak z przełącznikiem na prysznic - czy też jest wymienna wkładka. Lub polećcie coś lepszego - tańszego i trwalszego, prostszego w konserwacji na przestrzeni kolejnych kilkunastu lat.

Data: 2014-12-07 18:57:58
Autor: Frez
Polećcie trwałą baterię wannową naścienną.
W dniu 2014-12-06 22:37, Poldek pisze:
Hansgrohe.
I nie widzę ma alternatywy.
Bateria ścienna z przełącznikiem eksploatowana bez wymiany uszczelek przez ok 15 lat w Niemczech.potem Trafiła do mnie na kolejne 10.Ja już niestety musiałem wymienić uszczelki- woda podła.
Chińczyk kupiony w Obi padł mi z chwilą podłączenia- przecieki i wycieki.Cóz, kosztował 100zeta.
Deante, ok, działa już 4 rok bez awarii, ale szumi i wajcha jakby skokowo się porusza.
I tak to z tym już jest...

Data: 2014-12-07 19:52:57
Autor: XL
Dnia Sun, 07 Dec 2014 18:57:58 +0100, Frez napisał(a):

Hansgrohe.
I nie widzę ma alternatywy.
Bateria ścienna z przełącznikiem

Czy ona ma ruchomą wylewkę? - szukam baterii wannowej z przełącznikiem i
koniecznie ruchomą wylewką... Te nieruchome wylewki przyprawiają mnie o
wściekłość, wystając nad wanną podczas kąpieli.

Data: 2014-12-07 20:53:42
Autor: Frez
W dniu 2014-12-07 19:52, XL pisze:
[...]

Sprawdź w jakimś katalogu. Zamontuj baterię w takim miejscu,żebyś wstając nie dziurawił sobie nerek.

Data: 2014-12-08 00:01:06
Autor: XL
Dnia Sun, 07 Dec 2014 20:53:42 +0100, Frez napisał(a):

[...]

Też mi rada! Rurę mam dokładnie w połowie długości wanny - mam rury w
ścianie przestawiać z powodu durnej baterii? No śmieszny jesteś. Jeszcze za komunizmu miałam baterię z ruchomą wylewką, ale się z latami
zużyła. Od tej pory mam z nieruchomą, no i szlag mnie trafia, bo nie można
już nigdzie kupić takiej, jak miałam. Nie wiem, co za problem zrobić coś
tak prostego w TAK nowoczesnym rzekomo świecie, a tyle lat temu ruchoma
wylewka baterii wannowej w sklepie to było coś banalnego po prostu :->

Data: 2014-12-07 23:07:14
Autor: masti
XL wrote:

wylewka baterii wannowej w sklepie to było coś banalnego po prostu :->

uzycie googla lub innej wyszukiwarki dałoby Ci odpowiedź szybciej niż
napisałaś to marudzenie

http://lmgtfy.com/?q=bateria+wannowa+ruchoma+wylewka

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-12-08 16:40:15
Autor: XL
Dnia Sun, 7 Dec 2014 23:07:14 +0000 (UTC), masti napisał(a):

XL wrote:

[...]

Chcę kupić w sklepie stacjonarnym - takie rzeczy to ja kupuję tylko
pomacawszy.

Data: 2014-12-08 16:18:47
Autor: masti

XL wrote:

[...]

to pójdź do sklepu i pomacaj. takie trudne?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-12-08 19:20:53
Autor: XL

XL wrote:

[...]

No i patrz punkt pierwszy :->

Data: 2014-12-08 17:46:09
Autor: Frez
Polećcie trwałą baterię wannową naścienną.
W dniu 2014-12-08 00:01, XL pisze:

Też mi rada!

  Było iść do GSu i kupić to co tam maja z wylewkami i nie zawracać dupy.

Data: 2014-12-08 19:22:46
Autor: XL
Dnia Mon, 08 Dec 2014 17:46:09 +0100, Frez napisał(a):

W dniu 2014-12-08 00:01, XL pisze:

Też mi rada!

  Było iść do GSu i kupić to co tam maja z wylewkami i nie zawracać dupy.

Ruchomymi - po pierwsze. Po drugie - nie mają. Ani w moim, ani w twoim gieesie.

Data: 2014-12-08 10:15:12
Autor: Poldek
Frez wrote:
[...]

Ze w NRFie działał 10 lat, to jeszcze nie świadczy, bo tam woda inna. Podobno na polskiej wodzie te grohy się wykładają szybciutko.
No i do krakowskiej w każdym sklepie kupię głowicę za 6 zł (zwykłą) lub 11 zł (jeśli ceramiczna) i samodzielnie w razie potrzeby wymienię w 10 min. Czy w grohu to jest też tak łatwe i tanie?

Data: 2014-12-08 16:14:21
Autor: Ghost

Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:54856c21$0$2155$65785112@news.neostrada.pl...

Podobno na polskiej wodzie te grohy się wykładają szybciutko.

Dobrze, ze moje nie umieją czytać.

Data: 2014-12-08 16:42:21
Autor: Poldek
Ghost wrote:

Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup

Podobno na polskiej wodzie te grohy się wykładają szybciutko.

Dobrze, ze moje nie umieją czytać.

Lepiej  napisz jak się w tym grohu wymienia głowice i czy można je kupić u nas w kraju bez problemów i po ile - ?

Data: 2014-12-08 16:18:23
Autor: masti
Poldek wrote:

Ghost wrote:

[...]

ale po co? po 20 latach i tak wymieniam na nową bo mi się stara znudziła

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-12-08 17:23:34
Autor: Ghost

Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5485c6de$0$2658$65785112@news.neostrada.pl...

Ghost wrote:

[...]

Spod lady kupowałem, owinięte w gazetę, skąd się tacy biorą?

Data: 2014-12-08 17:43:20
Autor: Frez
W dniu 2014-12-08 16:42, Poldek pisze:

Lepiej  napisz jak się w tym grohu wymienia głowice i czy można je kupić
u nas w kraju bez problemów i po ile - ?

Nie wiem, jeszcze nie wymieniałem żadnej.

Data: 2014-12-08 16:23:33
Autor: XL
Dnia Mon, 08 Dec 2014 10:15:12 +0100, Poldek napisał(a):

Ze w NRFie działał 10 lat, to jeszcze nie świadczy, bo tam woda inna.

:-D
:-D
:-D

Data: 2014-12-08 17:22:48
Autor: Ghost

Użytkownik "XL"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1n34xp4b7fyk5$.g8upmcawanir.dlg@40tude.net...

[...]

Co się śmiejesz tamta woda nie pamięta Mickiewicza, Cudu nad Wisłą, ani nawet Smoka Wawelskiego, phi...

Data: 2014-12-08 17:44:49
Autor: Frez
W dniu 2014-12-08 10:15, Poldek pisze:

[...]
Inność polega na tym,że trzeba było co jakiś czas pakować dziob wylewki do kwasku cytrynowego/octu żeby wapienie rozpuszczać.

Data: 2014-12-11 07:26:23
Autor: Marek
On 06.12.2014 22:37, Poldek wrote:

[...]

Ja jestem zadowolony z firmy KFA Armatura Krakow.
Ladna i zarazem solidna.

--
Marek
echo qavio.dsbvycom@kqamp.csq | tr  a-di-rs-ze-h a-z

Polećcie trwałą baterię wannową naścienną.