Poleasingowe z Allegro. Pytanie o doświadczenia ?

Data: 2010-10-26 11:13:17
Autor: PesTYcyD
Poleasingowe z Allegro. Pytanie o doświadczenia ?
W dniu 2010-10-26 10:30, PL(N)umber_One pisze:
Czy firmy sprzedające taki sprzęt na Allego pojawiają się regularnie na
Warszawskiej Giełdzie Komputerowej ?

Nie wiem jak w Warszawie, ale ja we Wro kupowałem kilka (8 szt.) komputerów po leasingowych do firmy i nigdy nie miałem żadnego problemu z nimi. Kompy jak kompy ważne żeby hdd i zasilacz były ok reszta jak działa to raczej nie ma powodu żeby nagle paść.

Data: 2010-10-26 11:44:01
Autor: Norbert
Dnia Tue, 26 Oct 2010 11:13:17 +0200, PesTYcyD napisał(a):

z nimi. Kompy jak kompy ważne żeby hdd i zasilacz były ok reszta jak działa to raczej nie ma powodu żeby nagle paść.

Z tego co czytalem, to bywaja problemy z polisingowymi Dell GX280 (jesli nie
pomylilem numerka), warto pogooglowac przed zakupem tego modelu.

Norbert

Data: 2010-10-26 10:56:18
Autor: kamil

"Norbert" <noreply@reply.no> wrote in message news:ia67t1$2ek$1news.onet.pl...
[...]

GX 280 P4 z przelomu 2004/2005 roku radze omijac z daleka.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-26 13:13:11
Autor: W.P.
Użytkownik kamil napisał:

[...]

A co im dolega (bo parę "jakichś" GXów do znajomych poszło, ale chyba 260)?

W.P.

Data: 2010-10-26 12:15:27
Autor: kamil

"W.P." <laurentp@wp.pl> wrote in message news:ia6d48$iks$1news.onet.pl...
Użytkownik kamil napisał:

[...]

Zaczynalo sie od wyjacego co jakis czas wentylatora, az w koncu pracowal na maksymalnych obrotach caly czas, a komputer co chwile zwieszal sie i tak az do padu procesora. Nakladanie nowej pasty i czyszczenie wnetrza nie pomagalo, ponad 20 tych delli wyladowalo w recyklingu.

Pozdrwaiam
Kamil

Data: 2010-10-26 15:56:04
Autor: Czeresniak
W.P. pisze:
[...]

Padały kondensatory na płycie głównej.

Pozdrawiam
Darek

Data: 2010-10-26 16:10:49
Autor: kamil

"Czeresniak" <darek1980@op.pl> wrote in message news:ia6mlk$gss$1news.onet.pl...
W.P. pisze:
[...]

nie w tych ktore mialem akurat, przynajmniej nie widzialem zadnych oznak zewnetrznych. Ale w SX 270 (small form factor) przelutowalem kolo 10 plyt.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-29 21:21:35
Autor: Krzysiek

Użytkownik "W.P." <laurentp@wp.pl> napisał w wiadomości news:ia6d48$iks$1news.onet.pl...
Użytkownik kamil napisał:

[...]

Zauwaz rozmiary 260 a 280
Dell w gx280 zachlysnal sie minitaryzacja a dal tam p4
Zrobil z tego piekarnik.

Przegrzewaja sei i wywala kondensatory.

Data: 2010-10-26 18:35:22
Autor: Lagod
W dniu 2010-10-26 11:13, PesTYcyD pisze:
[...]

Ja też, pozytywne doświadczenie z trzema kompami z wrocka.

--

Poleasingowe z Allegro. Pytanie o doświadczenia ?