Poleasingowe z Allegro. Pytanie o doświadczenia ?

Data: 2010-10-26 12:11:31
Autor: Doxent
Poleasingowe z Allegro. Pytanie o doświadczenia ?
Mam jednak prośbę o podzilelenie się doświadczeniami, przez osby, które
nabyły i używają podobne komputery.

może nie nabywałem ale sporo tego trafiło w moje ręce przez klientów i znajomych. Niestety ale tego typu sprzęt do najszybszych nie należy. Czasami nawet strony obładowane flashem i javą potrafią skutecznie zniechęcić. Poza tym dochodzi jeszcze zużycie energii takich leciwych P4 na poziomie ok 150W w idle, wyeksploatowane wolne dyski IDE, często brak portów SATA itp, nietypowe obudowy zasilaczy uniemożliwiają ich zastąpienie. Celowałbym raczej w coś typowego z Core2Duo albo AMD X2 jeżeli już miałbym szukać poleasingowych sprzętów. Czasami nawet złożenie komputera z nowych najtańszych części bywa lepszym rozwiązaniem.

Data: 2010-10-26 11:24:24
Autor: PL(N)umber_One
Doxent <doxent@gazeta.pl> napisał(a):

[...]
Zakup takiego z dyskiem IDE i bez portów SATA, nie wchodziw grę. Dysk i tak wymienię na nowy. Tak samo wentylator.
PP

Data: 2010-10-26 14:29:34
Autor: Roman

Użytkownik "PL(N)umber_One " <pawprac.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ia6dp8$i9j$1inews.gazeta.pl...
Doxent <doxent@gazeta.pl> napisał(a):

Zakup takiego z dyskiem IDE i bez portów SATA, nie wchodziw grę. Dysk i tak
wymienię na nowy. Tak samo wentylator.

 w komputerach firmowych należy ostrożnie podchodzić do wymian to nie składak.

Data: 2010-10-26 13:35:05
Autor: PL(N)umber_One
Roman <rsz4@SPAMgazeta.pl> napisał(a):

 w komputerach firmowych należy ostrożnie podchodzić do wymian to nie składak.
Poproszę o rozwinięcie zagadnienia.
PP --

Data: 2010-10-26 15:48:59
Autor: Vituniu
Poleasingowe z Allegro. Pytanie o doświadczenia ?
 w komputerach firmowych należy ostrożnie podchodzić
do wymian to nie składak.

Poproszę o rozwinięcie zagadnienia.

Hm... Niestandardowe chlodzenie, nietypowego rozmiaru
zasilacze, inny rozklad napiec na standardowej (sic!) wtyczce
ATX, hokus-pokus z napedami, dziwaczne BIOSy...

Taaakie tam... ;)

Pozdrawiam,
Vituniu.

Data: 2010-10-26 16:00:45
Autor: Tomek Głowacki
W dniu 2010-10-26 15:48, Vituniu pisze:
[...]

dodaj : nie działające pamięci, mimo że trzmają specyfikację, brak wtyczek Molex/SATA, brak wtyczek do zasilenia grafiki, niestandardowa wysokość "śledzi" od kart.

A to z tą wtyczką ATX to jest masakra, lecz prawdziwa... niestety :(

Data: 2010-10-26 17:49:53
Autor: Roman
[...]

Np.
 znajomy kupił firmowy komputer i postanowił wgrać nowego windowsa, usunął partycje i..... nie mógł już wejść nawet do biosu.

ponadto projektaci wszystkich współczesnych urządzeń bardzo dużo wysiłku wkładają w to by urządzenie nie pracowało za długo po gwarancji.

Data: 2010-10-30 12:41:20
Autor: Gotfryd Smolik news
On Tue, 26 Oct 2010, Roman wrote:

ponadto projektaci wszystkich współczesnych urządzeń bardzo dużo wysiłku wkładają w to by urządzenie nie pracowało za długo po gwarancji.

  No, i jeszcze się reklamują że klienci im za to płacą :)
  Za stosowanie ISO900*, dla jasności (znaczy standardu służącego
umożliwieniu *KONTROLI* jakości, jak już się zbierze informację
co się za mało psuje to trzeba ją wykorzystać).

pzdr, Gotfryd

Data: 2010-10-26 15:24:10
Autor: animka
W dniu 2010-10-26 12:11, Doxent pisze:
[...]

W takim razie przeciwieństwem tego co piszesz jest Compaq Presario - Pentium4!

--
animka

Poleasingowe z Allegro. Pytanie o doświadczenia ?