Poleasingowe z Allegro. Pytanie o doświadczenia ?

Data: 2010-10-26 19:45:04
Autor: =Marcos=
Poleasingowe z Allegro. Pytanie o doświadczenia ?
Rożważam zakup takiego PC, z powodów ekonomicznych celuję w grupę z Pentium 4.
Sporo ostatnio wystawiają m. in. HP 700X, IBM 51, Dell 280, Fujitsu Siemens.
Przychylam się raczej do HP bo wchodzi 4G pamięci, w pozostałe modele
przeważnie max 2G.

Mam jednak prośbę o podzilelenie się doświadczeniami, przez osby, które
nabyły i używają podobne komputery.

Kupowałem kilka takich, w tym IBM i Fujitsu Siemens. Żaden mnie jeszcze nie rozczarował, szczególnie podobało mi się, że firmowe, "skustomizowane" obudowy są dość ciche.

--
Marcos
marek [AT] microstock . pl

Poleasingowe z Allegro. Pytanie o doświadczenia ?