Poleasingowe z W艂och itd

Data: 2011-01-16 20:18:27
Autor: megrims
Poleasingowe z W艂och itd
W dniu 2011-01-16 20:05, MS pisze:
Witam

Auto z poprzedniego mojego w膮tku o aucie z Belgii ju偶 odpu艣ci艂em. Jednak
z tego co widz臋 w moim rejonie du偶o sprzedawc贸w ma w ofercie auta
poleasingowe np z w艂och, przewa偶nie z nienagann膮 histori膮 itd. Czy to
wa艂ki ?? czy mo偶e jestem przewra偶liwiony, facet pokazywa艂 mi pe艂n膮
dokumentacj臋, dwa zielono-bia艂e papierki przypominajace niemieckie
briefy na kt贸rych by艂y informacje o aucie a jako w艂a艣ciciel wpisany jest
fundusz. Oczywi艣cie dokumenty nie przet艂umaczone, komisant twierdzi 偶e
gdyby auto by艂o w leasingu to by nie mia艂 wszystkich dokument贸w. Co do
rejestracji to powiedzia艂 偶e bior膮 to na siebie, ja dostaj臋 dokumenty z
zap艂at膮 akcyzy itd, t艂umaczenia, przegl膮d i faktur臋 z komisu jako
importera. Wygl膮da na spraw臋 uczciw膮.

Nawet um贸wili si臋 ze mn膮 w u dealera 偶eby sprawdzi膰 auto.

Jeden z tutejszych komis贸w ca艂y zapchany jest autami z francuskiego
leasingu, chyba by艂y by jakie艣 s艂uchy jakby oszukiwali ??? a auta
schodz膮 jedno po drugim.

Mia艂em CL'a z W艂och. Przednie s艂upki by艂y przypalone papierosami.

IMO w艂osi skrajnie nie dbaj膮 o auta i maj膮 opinie, 偶e to jeszcze
wi臋ksi przewalacze ni偶 Polacy. Ale to oczywi艣cie niesprawiedliwa
i tendencyjna opinia.

Data: 2011-01-16 20:35:19
Autor: neoniusz
Poleasingowe z W艂och itd
W dniu 11-01-16 20:18, megrims pisze:
IMO w艂osi skrajnie nie dbaj膮 o auta i maj膮 opinie, 偶e to jeszcze
wi臋ksi przewalacze ni偶 Polacy. Ale to oczywi艣cie niesprawiedliwa
i tendencyjna opinia.

Fakt. W takim np. Neapolu nie ma szans na znalezienie auta bez obicia albo porysowania.

Data: 2011-01-16 21:24:40
Autor: megrims
Poleasingowe z W艂och itd
W dniu 2011-01-16 20:35, neoniusz pisze:
[...]

W艂osi po prostu nie przywi膮zuj膮 do takich rzeczy wagi. Maj膮 to w dupie
i pewnie nie choruj膮 na nadci艣nienie, nie maj膮 tylu zawa艂贸w serca
oraz udar贸w m贸zgu.

U nas jak kto艣 w贸zkiem z supermarketu porysuje drzwi w naszej
rodzinnej 'limuzynie', to od razu ka偶dy prawdziwy Polak pieniacz
dzwoni po policje i domaga si臋 najwy偶szego mandatu, punkt贸w oraz
naprawy szkody. I dlatego ja unikam takich miejsc.

Co kraj to obyczaj. Ale auto z W艂och to tak troch臋 synonim auta
poobijanego z cofni臋tym licznikiem i po dzwonie.

Poleasingowe z W艂och itd