Poleasingowiec - czy ma sens?

Data: 2017-01-01 13:24:58
Autor: Bolko
Poleasingowiec - czy ma sens?
Z góry dziękuję,
Majka
ja ma polesingowca della używanego po 8 m-cach moja rada: oczywiście patrz na parametry ale jak pójdziesz do sklepu sprawdź klawiaturę
bo ja tego nie zrobiłem niestety i teraz żałuję.

Data: 2017-01-01 22:01:00
Autor: Budzik
Poleasingowiec - czy ma sens?
Użytkownik Bolko suryga@gmail.com ...

[...]

To wymien za kilkadziesiat złotych...

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2017-01-02 14:32:20
Autor: radekp@konto.pl
Poleasingowiec - czy ma sens?
Sun, 1 Jan 2017 22:01:00 +0000 (UTC), w
<XnsA6F0E765BFC71budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>, Budzik
<budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

> bo ja tego nie zrobiłem niestety i teraz żałuję.
> To wymien za kilkadziesiat złotych...

Za kilkadziesiąt złotych to dostaniesz zamiennik made-in-china. Twarde klawisze
itp.

Poleasingowiec - czy ma sens?