Poleasingowiec - krystalizacja

Data: 2017-01-08 19:36:00
Autor: Bolko
Poleasingowiec - krystalizacja
7. Pozostać przy "siódemce" czy pobierać "dziesiątkę"?

Ja mam win7 i nadal się aktualizuje i jeszcze trochę to potrwa.
Nie przeszedłem na w10 bo nie zrobiłem tego od razu i tak mi zostało.

Moja siostra kupiła polesingowca z w7 i niechcący go zaktualizowała do w10.
Na początku się powściekała a teraz już się przyzwyczaiła.
IMHO masz niezły sprzęt i jak dla Ciebie komp to czarna skrzynka która ma wykonywać określone zadania to ja poszedłbym od razu w W10.
1) system będzie miał dłuższe wsparciea
2) jak będzie problem to w google zawsze znajdziesz w miare aktualną odp
3) od razu wskakujesz w nowe środowisko na nowym kompie
i dla 90% procent userów róznica pomiędzy oboma systemami przy w miarę nowym sprzęcie sprowadza się do grafiki

Poleasingowiec - krystalizacja