Data: 2010-07-15 09:23:11 | |
Autor: Xian Mi Mao | |
[PlayFRESH] "Poleć Znajomemu" - nieścisłość w r egulaminie | |
http://www.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/Polec-znajomemu/index.html
Wczytuję się w tamtejszy regulamin: http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Programu_Polex_Play_Znajomemu.pdf i niejasne jest to: "Warunki otrzymania Bonusu dla Osoby Polecającej 15. W przypadku osób będących Użytkownikami ofert na kartę należy spełnić następujące warunki: a. Korzystać z Usług Telekomunikacyjnych świadczonych przez P4 powyżej 5 dni od Aktywacji; b. dokonać Doładowań na łączną kwotę minimum 30 zł w przeciągu ostatnich 30 dni;" A więc czy to znaczy, że aby być OSOBĄ POLECAJĄCĄ to trzeba PRZED poleceniem mieć doładowane na kwotę minimum na 30 zł - ALE TAKŻE POTEM - po poleceniu - jeszcze RÓWNIEŻ doładować na 30zł (aby otrzymać bonus)? Czy też ów punkt "b." odnosi się właśnie do TEGO doładowania "PO"? Bo potem już nigdzie indziej w tym regulaminie nic nie ma o tym doładowaniu 'po'... Trochę to wszystko niejsne a jest mowa, że mozna "polecić" daną osobe tylko RAZ - więc nie chcę po prostu wypróbować gdyż boję się, że "spalę" możliwość... Prosze bardzo o pomoc. Dziękuję. |
|
Data: 2010-07-15 19:46:01 | |
Autor: Jakub Danecki | |
[PlayFRESH] "Poleć Znajomemu" - nieścisłość w regulaminiZQ= | |
Xian Mi Mao wrote:
A więc czy to znaczy, że aby być OSOBĄ POLECAJĄCĄ to trzeba PRZED Gdzie tam masz PO, bo ja jestem ślepy chyba. Czy też ów punkt "b." odnosi się właśnie do TEGO doładowania "PO"? Bo Jak wół - w momencie otrzymania, powiedzmy w dniu X, między datą X oraz X-30 dni musi wystapić zjawisko doładowań na łączną kwotę 30 PLN. Trochę to wszystko niejsne a jest mowa, że mozna "polecić" daną osobe Wyjaśnij co tu widzisz niejasnego. Jakub |
|
Data: 2010-07-15 14:32:19 | |
Autor: Xian Mi Mao | |
=?ISO-8859-2?B?UmU6ICJQb2xl5iBabmFqb21lbXUiIC0gbmlltmNpc7NvtuYgdyByPT9JU08tODgegulaminie | |
On Jul 15, 9:46 pm, "Jakub Danecki" <jak_wytni...@danecki.net> wrote:
Xian Mi Mao wrote: To przeczytaj TO: http://www.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/Polec-znajomemu/index.html "Jak polecić znajomego? 1. Jeśli wolisz to zrobić przez telefon, wykorzystaj krótki kod: * Wyślij i zatwierdź kod *111*69*1*48numer osoby, której poleciłeś Play # (...) * Jeśli masz ofertę na kartę wystarczy tylko doładować konto kwotą minimum 30 zł (...) * Gdy Twój znajomy potwierdzi polecenie i doładuje swoje konto, oboje dostaniecie od nas bonusy!" Jakoś to sugeruje, że NAJPIERW trzeba polecić nr polecanego a dopiero POTEM doładować. Jak wół - w momencie otrzymania, powiedzmy w dniu X, między datą X oraz Tak to chyba wygląda, w REGULAMINIE - ale czytając tekst opisu na portalu jest się przekonanym, że raczej X+30 dni... Pozostaje tylko mieć nadzieję, że to NIE CELOWE zamieszanie - aby wyłudzić kasę... Ludzie doładują 2x30zł których nie potrzebują a i tak guzik dostaną "bo nie przeczytali DOKŁADNIE regulaminu" |
|
Data: 2010-07-15 15:28:22 | |
Autor: Xian Mi Mao | |
=?ISO-8859-2?B?UmU6ICJQb2xl5iBabmFqb21lbXUiIC0gbmlltmNpc7NvtuYgdyByPT9JU08tODgegulaminie | |
On Jul 15, 9:46 pm, "Jakub Danecki" <jak_wytni...@danecki.net> wrote:
Wyjaśnij co tu widzisz niejasnego. No więc jako osoba polecająca właśnie wpisałem *111*69*1*numer osoby# Otrzymałem BŁĄD: "Twoje konto jest nieaktywne na połączenia wychodzące" A przecież to BZDURA bo 5 minut przedtem doładowałem za 5 zł kodem ze sklepu spożywczego... JAJA sobie robią? |
|
Data: 2010-07-16 08:37:14 | |
Autor: Jakub Danecki | |
"Poleć Znajomemu" - nieścisłość w r=?ISO-88NTktMj9CP1pXZDFiR0Z0YVc1cFpRPT0/PQ= | |
Xian Mi Mao wrote:
Otrzymałem BŁĄD: "Twoje konto jest nieaktywne na połączenia Może nie lubią się z branżą spożywczą? JAJA sobie robią? Daj im z godzinkę na przetworzenie doładowania. Jakub |
|
Data: 2010-07-16 03:49:34 | |
Autor: Xian Mi Mao | |
=?ISO-8859-2?B?UmU6ICJQb2xl5iBabmFqb21lbXUiIC0gbmlltmNpc7NvtuYgdyByPT9JU08tODgegulaminie | |
On Jul 16, 10:37 am, "Jakub Danecki" <jak_wytni...@danecki.net> wrote:
Xian Mi Mao wrote: Ale konto JUŻ BYŁO uzupełnione/doładowane! CZY MOŻE MI KTOŚ NAPISAĆ CHRONOLOGICZNIE KROK PO KROKU JAK ZREALIZOWAĆ TĘ PROMOCJĘ???????!!!!!!!!!!! Będę wdzięczny. Pozdrowienia ekipie z Play! P.S. Jestem wyrozumiały, każdemu mogą zdarzyć się drobne wpadki ;) ale już proszę coś zrobić z zasygnalizowanymi powyżej błędami i/lub chociaż TU wyjaśnić co niejasne. Bardzo dziękuję! |
|
Data: 2010-07-16 14:35:09 | |
Autor: Jakub Danecki | |
"Poleć Znajomemu" - nieścisłość w r=?ISO-88PT9JU08tODg1OS0yP0I/TlRrdE1qOUNQMXBYWkRGaVIwWjBZVmMxY0ZwUlBUMC9QUT09Pz0 | |
Xian Mi Mao wrote:
CZY MOŻE MI KTOŚ NAPISAĆ CHRONOLOGICZNIE KROK PO KROKU JAK ZREALIZOWAĆ 1. *500 czy jakoś tak 2. Mail do nich lbu do rzecznika (ale od niego trzeba czekać na odpowiedź, to normalne). Będę wdzięczny. Pozdrowienia ekipie z Play! Eeee tam, fajnie z obcymi ludźmi pogadać na ty. P.S. Jestem wyrozumiały, każdemu mogą zdarzyć się drobne wpadki ;) ale To nie jest pan stasio zza roku z warsztatem komókowym, tu są procedury :) gówniane, ale jednak :) Jakub |
|
Data: 2010-07-16 08:27:15 | |
Autor: Xian Mi Mao | |
"Poleć Znajomemu" - nieścisłość w r=?ISO-88=?ISO-8859-2?B?NTktMj9CP1pXZDFiR0jBZVmMxY0ZwUlBUMC9QUT09Pz0 | |
On Jul 16, 4:35 pm, "Jakub Danecki" <jak_wytni...@danecki.net> wrote:
To nie jest pan stasio zza roku z warsztatem komókowym, tu są procedury A co z obniżaniem kosztów? Pieprzą to? |
|
Data: 2010-07-16 16:36:51 | |
Autor: Jakub Danecki | |
"Poleć Znajomemu" - nieścisłość w r=?ISO-88=?ISO-8859-2?B?PT9JU08tODg1OS0yP0I/TlRrdE1qOUNQMXBYWkRGaVIwW=?jBZVmMxY0ZwUlBUMC9QUT09Pz0 | |
Xian Mi Mao wrote:
A co z obniżaniem kosztów? Pieprzą to? 1. No przecież widać, że obcinają koszty wszystkiego - jakość infolinii od razu cierpi na tym. 2. Przecież są tańsi :) Jakub PS: nie wiem o co ci chodziło, więc wybrałem sobie dwa znaczenia :) |
|
Data: 2010-07-17 06:24:32 | |
Autor: Xian Mi Mao | |
"Poleć Znajomemu" - nieścisłość w r=?ISO-883D=3FISO=2D8859=2D2=3FB=3FPT9JU08tODg1OS0yP0=?ISO-8859-2?Q?jBZVmMxY0ZwUlB | |
On Jul 16, 6:36 pm, "Jakub Danecki" <jak_wytni...@danecki.net> wrote:
Xian Mi Mao wrote: Przecież najbradziej obniżą koszty jeśli ZWIĘKSZĄ ILOŚĆ produkcji (czyli kliento-minut rozmów), co nie? |
|