[PlayFRESH] "Poleć Znajomemu" - nieścisłość w r egulaminie

Data: 2010-07-15 09:23:11
Autor: Xian Mi Mao
[PlayFRESH] "Poleć Znajomemu" - nieścisłość w r egulaminie
http://www.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/Polec-znajomemu/index.html
Wczytuję się w tamtejszy regulamin:
http://www.playmobile.pl/resources/pdf/Regulamin_Programu_Polex_Play_Znajomemu.pdf
i niejasne jest to:
"Warunki otrzymania Bonusu dla Osoby Polecającej
15. W przypadku osób będących Użytkownikami ofert na kartę należy
spełnić następujące warunki:
a. Korzystać z Usług Telekomunikacyjnych świadczonych przez P4 powyżej
5 dni od Aktywacji;
b. dokonać Doładowań na łączną kwotę minimum 30 zł w przeciągu
ostatnich 30 dni;"

A więc czy to znaczy, że aby być OSOBĄ POLECAJĄCĄ to trzeba PRZED
poleceniem mieć doładowane na kwotę minimum na 30 zł - ALE TAKŻE POTEM
- po poleceniu - jeszcze RÓWNIEŻ doładować na 30zł (aby otrzymać
bonus)?
Czy też ów punkt "b." odnosi się właśnie do TEGO doładowania "PO"? Bo
potem już nigdzie indziej w tym regulaminie nic nie ma o tym
doładowaniu 'po'...

Trochę to wszystko niejsne a jest mowa, że mozna "polecić" daną osobe
tylko RAZ - więc nie chcę po prostu wypróbować gdyż boję się, że
"spalę" możliwość...

Prosze bardzo o pomoc.
Dziękuję.

Data: 2010-07-15 19:46:01
Autor: Jakub Danecki
[PlayFRESH] "Poleć Znajomemu" - nieścisłość w regulaminiZQ=
Xian Mi Mao wrote:
[...]

Gdzie tam masz PO, bo ja jestem ślepy chyba.

Czy też ów punkt "b." odnosi się właśnie do TEGO doładowania "PO"? Bo
potem już nigdzie indziej w tym regulaminie nic nie ma o tym
doładowaniu 'po'...

Jak wół - w momencie otrzymania, powiedzmy w dniu X, między datą X oraz
X-30 dni musi wystapić zjawisko doładowań na łączną kwotę 30 PLN.

Trochę to wszystko niejsne a jest mowa, że mozna "polecić" daną osobe
tylko RAZ - więc nie chcę po prostu wypróbować gdyż boję się, że
"spalę" możliwość...

Wyjaśnij co tu widzisz niejasnego.

Jakub

Data: 2010-07-15 14:32:19
Autor: Xian Mi Mao
=?ISO-8859-2?B?UmU6ICJQb2xl5iBabmFqb21lbXUiIC0gbmlltmNpc7NvtuYgdyByPT9JU08tODgegulaminie
On Jul 15, 9:46 pm, "Jakub Danecki" <jak_wytni...@danecki.net> wrote:
Xian Mi Mao wrote:
> [...]
> - po poleceniu - jeszcze RÓWNIEŻ doładować na 30zł (aby otrzymać
> bonus)?

        Gdzie tam masz PO, bo ja jestem ślepy chyba.

To przeczytaj TO:

http://www.playmobile.pl/pl/play-karta/promocje/Polec-znajomemu/index.html

"Jak polecić znajomego?
1. Jeśli wolisz to zrobić przez telefon, wykorzystaj krótki kod:
    * Wyślij i zatwierdź kod *111*69*1*48numer osoby, której poleciłeś
Play #  (...)
    * Jeśli masz ofertę na kartę wystarczy tylko doładować konto kwotą
minimum 30 zł (...)
    * Gdy Twój znajomy potwierdzi polecenie i doładuje swoje konto,
oboje dostaniecie od nas bonusy!"

Jakoś to sugeruje, że NAJPIERW trzeba polecić nr polecanego a dopiero
POTEM doładować.

        Jak wół - w momencie otrzymania, powiedzmy w dniu X, między datą X oraz
X-30 dni musi wystapić zjawisko doładowań na łączną kwotę 30 PLN.

Tak to chyba wygląda, w REGULAMINIE - ale czytając tekst opisu na
portalu jest się przekonanym, że raczej X+30 dni...

Pozostaje tylko mieć nadzieję, że to NIE CELOWE zamieszanie - aby
wyłudzić kasę... Ludzie doładują 2x30zł których nie potrzebują a i tak
guzik dostaną "bo nie przeczytali DOKŁADNIE regulaminu"

Data: 2010-07-15 15:28:22
Autor: Xian Mi Mao
=?ISO-8859-2?B?UmU6ICJQb2xl5iBabmFqb21lbXUiIC0gbmlltmNpc7NvtuYgdyByPT9JU08tODgegulaminie
On Jul 15, 9:46 pm, "Jakub Danecki" <jak_wytni...@danecki.net> wrote:
        Wyjaśnij co tu widzisz niejasnego.

No więc jako osoba polecająca właśnie wpisałem *111*69*1*numer osoby#

Otrzymałem BŁĄD:  "Twoje konto jest nieaktywne na połączenia
wychodzące"

A przecież to BZDURA bo 5 minut przedtem doładowałem za 5 zł  kodem ze
sklepu spożywczego...

JAJA sobie robią?

Data: 2010-07-16 08:37:14
Autor: Jakub Danecki
"Poleć Znajomemu" - nieścisłość w r=?ISO-88NTktMj9CP1pXZDFiR0Z0YVc1cFpRPT0/PQ=
Xian Mi Mao wrote:
Otrzymałem BŁĄD:  "Twoje konto jest nieaktywne na połączenia
wychodzące"
A przecież to BZDURA bo 5 minut przedtem doładowałem za 5 zł  kodem ze
sklepu spożywczego...

Może nie lubią się z branżą spożywczą?

JAJA sobie robią?

Daj im z godzinkę na przetworzenie doładowania.

Jakub

Data: 2010-07-16 03:49:34
Autor: Xian Mi Mao
On Jul 16, 10:37 am, "Jakub Danecki" <jak_wytni...@danecki.net> wrote:
Xian Mi Mao wrote:
> [...]

        Może nie lubią się z branżą spożywczą?

> JAJA sobie robią?

        Daj im z godzinkę na przetworzenie doładowania.

Ale konto JUŻ BYŁO uzupełnione/doładowane!

CZY MOŻE MI KTOŚ NAPISAĆ CHRONOLOGICZNIE KROK PO KROKU JAK ZREALIZOWAĆ
TĘ PROMOCJĘ???????!!!!!!!!!!!

Będę wdzięczny. Pozdrowienia ekipie z Play!

P.S. Jestem wyrozumiały, każdemu mogą zdarzyć się drobne wpadki ;) ale
już proszę coś zrobić z zasygnalizowanymi powyżej błędami i/lub
chociaż TU wyjaśnić co niejasne. Bardzo dziękuję!

Data: 2010-07-16 14:35:09
Autor: Jakub Danecki
"Poleć Znajomemu" - nieścisłość w r=?ISO-88PT9JU08tODg1OS0yP0I/TlRrdE1qOUNQMXBYWkRGaVIwWjBZVmMxY0ZwUlBUMC9QUT09Pz0
Xian Mi Mao wrote:
CZY MOŻE MI KTOŚ NAPISAĆ CHRONOLOGICZNIE KROK PO KROKU JAK ZREALIZOWAĆ
TĘ PROMOCJĘ???????!!!!!!!!!!!

1. *500 czy jakoś tak
2. Mail do nich lbu do rzecznika (ale od niego trzeba czekać na
odpowiedź, to normalne).

Będę wdzięczny. Pozdrowienia ekipie z Play!

Eeee tam, fajnie z obcymi ludźmi pogadać na ty.

P.S. Jestem wyrozumiały, każdemu mogą zdarzyć się drobne wpadki ;) ale
już proszę coś zrobić z zasygnalizowanymi powyżej błędami i/lub
chociaż TU wyjaśnić co niejasne. Bardzo dziękuję!

To nie jest pan stasio zza roku z warsztatem komókowym, tu są procedury
:) gówniane, ale jednak :)

Jakub

Data: 2010-07-16 08:27:15
Autor: Xian Mi Mao
"Poleć Znajomemu" - nieścisłość w r=?ISO-88=?ISO-8859-2?B?NTktMj9CP1pXZDFiR0jBZVmMxY0ZwUlBUMC9QUT09Pz0
On Jul 16, 4:35 pm, "Jakub Danecki" <jak_wytni...@danecki.net> wrote:
        To nie jest pan stasio zza roku z warsztatem komókowym, tu są procedury
:) gówniane, ale jednak :)

A co z obniżaniem kosztów? Pieprzą to?

Data: 2010-07-16 16:36:51
Autor: Jakub Danecki
"Poleć Znajomemu" - nieścisłość w r=?ISO-88=?ISO-8859-2?B?PT9JU08tODg1OS0yP0I/TlRrdE1qOUNQMXBYWkRGaVIwW=?jBZVmMxY0ZwUlBUMC9QUT09Pz0
Xian Mi Mao wrote:
A co z obniżaniem kosztów? Pieprzą to?

1. No przecież widać, że obcinają koszty wszystkiego - jakość infolinii
od razu cierpi na tym.
2. Przecież są tańsi :)

Jakub

PS: nie wiem o co ci chodziło, więc wybrałem sobie dwa znaczenia :)

Data: 2010-07-17 06:24:32
Autor: Xian Mi Mao
"Poleć Znajomemu" - nieścisłość w r=?ISO-883D=3FISO=2D8859=2D2=3FB=3FPT9JU08tODg1OS0yP0=?ISO-8859-2?Q?jBZVmMxY0ZwUlB
On Jul 16, 6:36 pm, "Jakub Danecki" <jak_wytni...@danecki.net> wrote:
Xian Mi Mao wrote:
> A co z obniżaniem kosztów? Pieprzą to?

        1. No przecież widać, że obcinają koszty wszystkiego - jakość infolinii
od razu cierpi na tym.
        2. Przecież są tańsi :)

Przecież najbradziej obniżą koszty jeśli ZWIĘKSZĄ ILOŚĆ produkcji
(czyli kliento-minut rozmów), co nie?

[PlayFRESH] "Poleć Znajomemu" - nieścisłość w r egulaminie