Data: 2017-08-17 15:11:15 | |
Autor: Yerine Ictimai | |
Polecacie używkę hamulec hydrauliczny (do tylnego koła)? | |
Powiedzcie, warto kupić jako tylny hamulec używkę?
Ponieważ jako tylny wymagania mniejsze i dlatego uźywany żeby ciąć po kosztach (a do przedniego wsadzę mechanika Hayes mx5 z tarczą 180mm) ;) -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|
Data: 2017-08-17 20:17:04 | |
Autor: Łukasz Kroczka | |
Polecacie używkę hamulec hydrauliczny (do tylnego koła)? | |
W dniu 17.08.2017 o 15:11, Yerine Ictimai pisze:
Powiedzcie, warto kupić jako tylny hamulec używkę? Jak zostanie profesjonalnie założony i będzie działać, to co za różnica? Ale jak zakładasz "mniejsze wymagania" i ma działać gorzej od nowego, to oszczędzanie na hamulcach jest słabym pomysłem. Na bezpieczeństwie nie warto oszczędzać. |
|
Data: 2017-08-17 20:55:01 | |
Autor: Yerine Ictimai | |
Polecacie używkę hamulec hydrauliczny (do tylnego koła)? | |
Łukasz Kroczka <nazwisko.imie@gmail.com> Wrote in message:
W dniu 17.08.2017 o 15:11, Yerine Ictimai pisze: Ale sprzedawca pisze jakoby hamulec jest w pelni sprawny, gotowy do uzycia (juz zalany, z klamka itp. gotowy do przykrecenia do ramy) Ale jak zakładasz "mniejsze wymagania" i ma działać gorzej od nowego, to oszczędzanie na hamulcach jest słabym pomysłem. Alez skad, po prostu pisszecie ciagle ze wlasciwie hamuje hamulec PRZEDNI, a tylny to tylko taki dodatek ;) -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|
Data: 2017-08-18 09:57:28 | |
Autor: Łukasz Kroczka | |
Polecacie używkę hamulec hydrauliczny (do tylnego koła)? | |
W dniu 17.08.2017 o 20:55, Yerine Ictimai pisze:
Ale sprzedawca pisze jakoby hamulec jest w pelni sprawny, gotowy Jeśli sprzedawca jest wiarygodny, to nie widzę problemu. Ale ma być w pełni sprawny. Jak zamontujesz i się okaże, że jest zapowietrzony, to dolicz sobie koszt odpowietrzenia; jak nie masz zestawu to z 50-60 zł i wtedy może nawet lepiej podjechać do dobrego serwisu, bo więcej wziąć nie powinni, a powinno być zrobione jak należy. Ja sobie zjechałem gwint w zbiorniczku wyrównawczym, bo nie mam klucza dynamometrycznego, a to aluminium jest (na szczęście wystarczyło zastosowanie nieco dłuższych śrub). |
|
Data: 2017-08-18 12:02:25 | |
Autor: Yerine Ictimai | |
Polecacie używkę hamulec hydrauliczny (do tylnego koła)? | |
Łukasz Kroczka <nazwisko.imie@gmail.com> Wrote in message:
Jak zamontujesz i się okaże, że jest zapowietrzony, to dolicz sobie koszt odpowietrzenia; jak nie masz zestawu to z 50-60 zł i wtedy może nawet lepiej podjechać do dobrego serwisu, bo więcej wziąć nie powinni, a powinno być zrobione jak należy.A jak czesto odpowietrzac trzeba hamulec hydraulczny? Pytam poniewaz moze lepiej wziac mechaniczny (na tyl)? -- -- Android NewsGroup Reader-- -- http://usenet.sinaapp.com/ |
|
Data: 2017-08-18 13:27:18 | |
Autor: Prot Ogenes | |
Polecacie używkę hamulec hydrauliczny (do tylnego koła)? | |
On 2017-08-18 12:02, Yerine Ictimai wrote:
Łukasz Kroczka <nazwisko.imie@gmail.com> Wrote in message: 3,5 roku temu kupiłem hydrauliki i oprócz wymiany klocków nie robię przy nich nic. Ty jednak kup mechanika, żeby ci czasem tematów na grupę nie zabrakło. Prot |
|
Data: 2017-08-18 14:07:45 | |
Autor: Łukasz Kroczka | |
Polecacie używkę hamulec hydrauliczny (do tylnego koła)? | |
W dniu 18.08.2017 o 12:02, Yerine Ictimai pisze:
A jak czesto odpowietrzac trzeba hamulec hydraulczny? Po zimie. Tak z doświadczenia motocyklowego (Brembo) i rowerowego (Shimano). |
|
Data: 2017-08-18 15:10:05 | |
Autor: Łukasz Kroczka | |
Polecacie używkę hamulec hydrauliczny (do tylnego koła)? | |
W dniu 18.08.2017 o 14:07, Łukasz Kroczka pisze:
W dniu 18.08.2017 o 12:02, Yerine Ictimai pisze: Dodam, że u mnie zapowietrzył się tylko tylny. Przedniego nie musiałem jeszcze ruszać, choć klocki już wymieniałem. Domyślam się, że to przez różnicę w długościach przewodów. |
|
Data: 2017-08-20 14:30:15 | |
Autor: Marek | |
Polecacie używkę hamulec hydrauliczny (do tylnego koła)? | |
Yerine Ictimai napisał:
Ale sprzedawca pisze jakoby hamulec jest w pelni sprawny, gotowy Gdybym sprzedwał zdjęte niedawno hamulce na Alle... czy innym pchlim targu, mógłbym uczciwie napisać to samo. Ale jest powód, dla którego je zdjąłem i założyłem nowe. Są hamulce i hamulce, a nawet więcej hamulców. I sporo różnic między nimi. Może jesteś tuż przed wtopą (lub tuż po wtopie) w jakiś kiepski model? Nie napisałeś o tym hamulcu nic konkretnego. Alez skad, po prostu pisszecie ciagle ze wlasciwie hamuje hamulec ....W warunkach idealnych tak to działa. Środek ciężkości układu w ruchu jest między przednim i tylnym kołem, więc spowolnienie przodem powoduje docisk koła do podłoża i większą siłę tarcia, a spowalnianie tyłem - odwrotnie, bo dupę odrywa. Dlatego tak wielu łebków po pierwszej komunii cieszy się paleniem gum w drifcie nawet w markeciakach z plastikowymi klamkami. Z macania tematów na preclu wynika, że składasz maszynę na jakiś większy wojaż. Jeśli to będzie głównie szosami, to spoko. Ale jeśli myślisz o terenie, to "warunki idealne" nie zawsze będą dostępne. Na niestabilnym podłożu (piasek, lód, drobne kamyki i takie tam) przód mocniejszy niż tył wymaga sporego wyczucia. Po zerwaniu przyczepności łatwiej opanować poślizg tylnego koła, niż przedniego. -- Marek |