Polecaj mBank - naiwniaku

Data: 2009-05-27 03:37:51
Autor: rdebiec
Polecaj mBank - naiwniaku
Witam
Wziąłem udział w promocji mbanku i poleciłem go paru osobom.
Skusiły mmnie fajne nagrody.
Na koniec okazało się, że załapałem się na zestaw głośników 5+1
Logitech.
Podobno Logitech skończyły się u dystrybutora więc rozdają coś
podobnej klasy i podobnej wartości.

Wczoraj rozpakowałem przesyłkę z nagrodą a tu ZONK.
Głośniki firmy Easy Touch :(

Czujecie klimat?
To tak jakby zamiast Panasonic dali sprzęt Panascanix.
Ciekawe, czy kolesiowi co wygrał Alfę Romeo też dali wypasioną Nexie :-
\

Pozdrawiam
RD

Data: 2009-05-27 04:11:18
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Polecaj mBank - naiwniaku
On 27 Maj, 12:37, rdeb...@gmail.com wrote:

Czujecie klimat?
To tak jakby zamiast Panasonic dali sprzęt Panascanix.
Ciekawe, czy kolesiowi co wygrał Alfę Romeo też dali wypasioną Nexie :-

Sprawdz :)

http://www.mbank.pl/blog/artykul.html?id=399#comm

Data: 2009-05-27 12:39:33
Autor: george
Polecaj mBank - naiwniaku

<rdebiec@gmail.com> wrote in message news:420204dd-2eaa-4f52-a25d-ca4e8f6c8abbo20g2000vbh.googlegroups.com...
[...]

takie nagrody jaki bank.
george

Data: 2009-05-27 12:43:16
Autor: george
Polecaj mBank - naiwniaku

"george" <george___@vp.pl> wrote in message news:gvj5re$cb0$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

odeślij, powiedz że chyba nastąpiła pomyłka i oczekujesz na obiecaną nagrodę.
jeśli dalej będą utrzymywac że "nie" to zaproponuj że możesz sobie sam kupic ten "5+1" na ich koszt jesli mają problem z dostawcą. Poproś dane do faktury i prześlij im a zwrot poproś przelewem na konto.

george

Data: 2009-05-27 13:05:22
Autor: J.F.
Polecaj mBank - naiwniaku
Użytkownik <rdebiec@gmail.com> napisał w wiadomości news:420204dd-2eaa-4f52-a25d-ca4e8f6c8abbo20g2000vbh.googlegroups.com...
[...]

Naiwny, a to moze byc sprzet z jednej fabryki :-)

A tak nawiasem mowiac to z 10 lat temu Logitech byl takim Panascanixem, Bose to to nie jest .

Ciekawe, czy kolesiowi co wygrał Alfę Romeo też dali wypasioną Nexie :-)

Nie jest takie pewne co dluzej pojezdzi i z czego wlasciciel bedzie bardziej zadowolony :-)

J.

Data: 2009-05-27 04:11:01
Autor: szczurwa
Polecaj mBank - naiwniaku
On 27 Maj, 13:05, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

>Ciekawe, czy kolesiowi co wygrał Alfę Romeo też dali wypasioną
>Nexie :-)

Nie jest takie pewne co dluzej pojezdzi i z czego wlasciciel bedzie
bardziej zadowolony :-)

 Bez przesady ! Niemniej Alfę wybiera się sercem, a nie portfelem i
rozsądkiem..;-)

Data: 2009-05-27 04:36:15
Autor: rdebiec
Polecaj mBank - naiwniaku
On 27 Maj, 13:05, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Naiwny, a to moze byc sprzet z jednej fabryki :-)
A tak nawiasem mowiac to z 10 lat temu Logitech byl takim
Panascanixem, Bose to to nie jest .

Gościu nie filozofiuj mi tu ;)
Jakbyś miał do wyboru Logitech i firmę krzak to co byś wybrał?

Data: 2009-05-27 13:39:22
Autor: RobertP.
Polecaj mBank - naiwniaku
On Wed, 27 May 2009 13:36:15 +0200, <rdebiec@gmail.com> wrote:

Gościu nie filozofiuj mi tu ;)
Jakbyś miał do wyboru Logitech i firmę krzak to co byś wybrał?

Ja bym wybrał to co lepiej gra. A nie to co się lepiej nazywa.

RobertP.

Data: 2009-05-27 05:24:57
Autor: rdebiec
Polecaj mBank - naiwniaku
On 27 Maj, 13:39, "RobertP." <r_p_u_d_l_...@poczta.onet.pl> wrote:
On Wed, 27 May 2009 13:36:15 +0200, <rdeb...@gmail.com> wrote:
> Gościu nie filozofiuj mi tu ;)
> Jakbyś miał do wyboru Logitech i firmę krzak to co byś wybrał?

Ja bym wybrał to co lepiej gra. A nie to co się lepiej nazywa.

To fakt.
Tyle, że nie mając obu zestawów przed sobą ciężko ocenić.
Z własnego doświadczenia (odsłuchując zestawy głośnikowe w
elektromarketach) wiem, że sensowne brzmienia mają logitech i creativ
a wśród całej reszty producentów akcesoriów do PC trzeba się mocno
naszukać, żeby znaleźć coś co przypomina sprzęt audio nie tylko z
wygladu.

Niemniej znów odbiegamy w wątek filozoficzny.
Mnie wkurza, że kuszą ludzi "markowym" produktem a przysyłają noname.

Pozdrawiam
RD

Data: 2009-05-27 06:00:06
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Polecaj mBank - naiwniaku
On 27 Maj, 14:24, rdeb...@gmail.com wrote:

Mnie wkurza, że kuszą ludzi "markowym" produktem a przysyłają noname.

Pozdrawiam
RD

Zaloz konto na forum mbanku(jesli nie masz)  i wpisz sie pod linkiem,
ktory podalem

Data: 2009-05-27 20:51:53
Autor: Krzysztof Halasa
Polecaj mBank - naiwniaku
rdebiec@gmail.com writes:

> Jakbyś miał do wyboru Logitech i firmę krzak to co byś wybrał?

To fakt.
Tyle, że nie mając obu zestawów przed sobą ciężko ocenić.

Mysle ze latwo, jedne i drugie zapewne gorzej graja.

Ja tam nie jestem fanem plyt z PCV ani jednokierunkowych kabli ale
trzeba miec jakis umiar - takie male glosniczki to sie nadaja do
zastosowan telefonicznych idealnie, ale raczej nie do innych.

Z własnego doświadczenia (odsłuchując zestawy głośnikowe w
elektromarketach) wiem, że sensowne brzmienia mają logitech i creativ

W marketach moze tak, bo tam jest zwykle glosno i jesli juz slychac
jakies problemy to znaczy, ze jest bardzo zle.

Mnie wkurza, że kuszą ludzi "markowym" produktem a przysyłają noname.

Zasadniczo ma to nawet swoja ustalona od dluzszego czasu nazwe -
oszustwo.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-27 16:56:27
Autor: Mithos
Polecaj mBank - naiwniaku
J.F. pisze:
A tak nawiasem mowiac to z 10 lat temu Logitech byl takim Panascanixem, Bose to to nie jest .

Tym niemniej teraz Logitechy są najlepsze w swojej klasie. 20 lat temu Skoda to też był syf, a teraz nowe Octavie to jedne z najciekawszych propozycji w swojej klasie (chociaż ostatnio przeginają z ceną).

Nie każdy potrzebuje mieć sprzęt Bose, bo spora części ludzi i tak nie słyszy różnicy albo ma małe pomieszczenia lub sąsiadów za ścianą.

Nie jest takie pewne co dluzej pojezdzi i z czego wlasciciel bedzie bardziej zadowolony :-)

Alfa to jest auto z charakterem (mi osobiście design bardzo odpowiada, ogromnie podoba mi się nowy model MiTo) czego o wielu pojazdach powiedzieć się nie da.

--
Mithos

Data: 2009-05-29 14:24:00
Autor: Jacek Osiecki
Polecaj mBank - naiwniaku
Dnia Wed, 27 May 2009 16:56:27 +0200, Mithos napisał(a):
J.F. pisze:
[...]

Ostatnio? Już od paru lat cenią się tak że szkoda słów - Octawia przy
wypasionej wersji kosztuje tyle co C5... Nie wiem kto przy takim układzie
się decyduje na octavię :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-05-29 09:34:31
Autor: szczurwa
Polecaj mBank - naiwniaku
On 29 Maj, 16:24, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:

Ostatnio? Już od paru lat cenią się tak że szkoda słów - Octawia przy
wypasionej wersji kosztuje tyle co C5... Nie wiem kto przy takim układzie
się decyduje na octavię :)

C 5 to psuj, jak wszystkie citroeny !

Data: 2009-05-29 11:56:38
Autor: rdebiec
Polecaj mBank - naiwniaku
On 29 Maj, 18:34, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
C 5 to psuj, jak wszystkie citroeny !

Ludzie!!!
Ja tu cierpię a wy sobie o samochodach plotkujecie ;)
Pozdrawiam

Data: 2009-05-31 18:59:15
Autor: Jacek Osiecki
Polecaj mBank - naiwniaku
Dnia Fri, 29 May 2009 09:34:31 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):
[...]

Ta, a skoda to pewnie jest super bo to vw? :)
Dzięki takim co wierzą w te bajki skoda jeszcze sprzedaje te swoje octavki ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-05-31 14:42:35
Autor: szczurwa
Polecaj mBank - naiwniaku
On 31 Maj, 20:59, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:

Ta, a skoda to pewnie jest super bo to vw? :)
Dzięki takim co wierzą w te bajki skoda jeszcze sprzedaje te swoje octavki ;)

Nie pisałem, ze skoda jest super. Napisałem, że citroen to psuj. Z
drugiego zdania nijak pierwsze nie wynika..;-)

Data: 2009-05-27 19:53:25
Autor: Maciej Loret
Polecaj mBank - naiwniaku
Witam.

A tak nawiasem mowiac to z 10 lat temu Logitech byl takim Panascanixem, Bose to to nie jest .

BOSE, to żadna rewelacja, szczególnie w stosunku do ceny.

Ciekawe, czy kolesiowi co wygrał Alfę Romeo też dali wypasioną Nexie :-)

Nie jest takie pewne co dluzej pojezdzi i z czego wlasciciel bedzie bardziej zadowolony :-)

A co ma piernik do wiatraka? Gdyby Trabant dłużej jeździł od RR, to brałbyś Trabanta?

Pozdrawiam,
Maciej Loret
www.maciejloret.neostrada.pl

Data: 2009-05-27 15:18:22
Autor: Krzysztof Szmergiel
Polecaj mBank - naiwniaku
On 2009-05-27 12:37, rdebiec@gmail.com wrote:

Podobno Logitech skończyły się u dystrybutora więc rozdają coś
podobnej klasy i podobnej wartości.
Wczoraj rozpakowałem przesyłkę z nagrodą a tu ZONK.
Głośniki firmy Easy Touch :(

To chyba jakas zorganizowana akcja naciagania:

http://www.wyhacz.pl/Wyhacz/1,88542,6576431,MBank.html

--
Krzysztof
noSiG

"The difference between the past, the present and the future
  is only a persistent illusion."
   Albert Einstein (1879-1955); physicist and mathematician.

Data: 2009-05-27 16:15:25
Autor: maciej j.
Polecaj mBank - naiwniaku

[...]

Ja zamiast odtwarzaca MP3 creativa T100 dostałem Grundiga mpaxx 920. porownywalny sprzet przynajmniej mi sie tak wydaje ale cena nizsza. sprawdzalem w kilku sklepach internetowych.
cos mie sie wydaje ze to taka polityka... zamiast obiecanych nagrod rozsyalaja inne tansze zamienniki... wiadomo kryzys. co by nie mowic mbank przez wiele lat byl na rynku postrzegany bardzo dobrze. teraz docieraja z roznych zrodel informacje  ktore pokazuja ze juz nie graja fair. chyba zapomniejli o tym ze ich klientami sa internauci pomiedzy ktorymi takie infomracje bardzo szybko sie rozpowszechniaja i tworzy sie zly PR. ja juz prawiprzestalem korzystac z ich uslug. no moze poza przelewami. __________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4109 (20090527) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-05-27 08:01:06
Autor: rdebiec
Polecaj mBank - naiwniaku
On 27 Maj, 16:15, "maciej j." <milleni...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Widać że mają w dupie PR.
Dymają do spółki z multibankiem ludzi na kredytach w CHF i tylko to
się dla nich liczy.
Gdyby nie pułapka spread'owa już dawno by ludzie od nich spieprzyli.

Jak my mali klienci możemy się im odwdzięczyć?
Jest chyba jedna droga: NIE PŁACIĆ KARTAMI MBANK i MULTIBANK.
Użuwać tylko ich darmowego konta do przelewów i tyle.

Data: 2009-05-27 17:05:04
Autor: Mithos
Polecaj mBank - naiwniaku
rdebiec@gmail.com pisze:
Użuwać tylko ich darmowego konta do przelewów i tyle.

Odkąd Multibank wprowadził opłatę za kartę debetową to ja tak właśnie czynię :)

Jestem dodatkowo na tyle bezczelny, że na koncie w mBanku trzymam jakieś grosze i co miesiąc mi się nalicza kilka PLN odsetek i to bank do mnie dopłaca. Hah :D

--
Mithos

Data: 2009-05-27 21:38:46
Autor: Marcin Wasilewski
Polecaj mBank - naiwniaku
Użytkownik "Mithos" <fake@adres.pl> napisał w wiadomości news:gvjksi$atm$3news.onet.pl...
rdebiec@gmail.com pisze:
[...]

    To chyba jednak ty do banku dopłacasz. Gdybyś te pieniądze które trzymasz w mBanku, trzymał np. w eurobanku, to tych odsetek było by x1,75.

Data: 2009-05-27 21:49:38
Autor: Mithos
Polecaj mBank - naiwniaku
Marcin Wasilewski pisze:
   To chyba jednak ty do banku dopłacasz. Gdybyś te pieniądze które trzymasz w mBanku, trzymał np. w eurobanku, to tych odsetek było by x1,75.

Najpierw musiałbym iść, założyć konto w KOLEJNYM banku, po to aby zarobić kilkanaście groszy więcej. A po co mi to ?

--
Mithos

Data: 2009-05-27 16:57:32
Autor: Mithos
Polecaj mBank - naiwniaku
rdebiec@gmail.com pisze:
Wczoraj rozpakowałem przesyłkę z nagrodą a tu ZONK.
Głośniki firmy Easy Touch :(

Współczuję. Ja bym i to odesłał.

--
Mithos

Data: 2009-05-27 23:04:17
Autor: JanKo
Polecaj mBank - naiwniaku
Agent Użytkownik nadaje:

Wziąłem udział w promocji mbanku i poleciłem go paru osobom.
Skusiły mmnie fajne nagrody.

Za takie świństwo należy się kara ;-)

To tak jakby zamiast Panasonic dali sprzęt Panascanix.

Niezły ten panascanix - http://fotozrzut.pl/zdjecia/2c633fffcc.jpg

Data: 2009-05-27 23:48:29
Autor: rdebiec
Polecaj mBank - naiwniaku
On 27 Maj, 23:04, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:

> To tak jakby zamiast Panasonic dali sprzęt Panascanix.
Niezły ten panascanix -http://fotozrzut.pl/zdjecia/2c633fffcc.jpg

To zaleeeeży, poczytaj to http://forum.pcformat.pl/archive/index.php/thread-132117-1.html

Po wyjęciu z pudełka grało tragicznie
Jak pogmerałem  dłużej przy ustawieniach to już brzmi w miarę.
Z ciekawszych fiuczerów (których raczej w logitechu się nie znajdzie)
to 2 ostre górki na charakterystyce regulacji głośności.
Efekt jest "przestraszający" ;)
Pogłaszasz sobie od zera jest cicho, cicho, cicho i nagle GŁOS NA MAX
ale jak pogłosisz jeszcze trochę to znów jest cicho :)

Data: 2009-05-28 12:31:34
Autor: Sebastian
Polecaj mBank - naiwniaku
rdebiec@gmail.com pisze:
[...]

Nie napisałeś jaki to miał być Logitech ale pilota bezprzewodowego
pewnie nie miał. Co do dyskusji na forum to wcale o tych głośnikach źle
nie świadczy. Generalnie mBank zachował sie niezbyt elegancko i
profesjonalnie ale to nie znaczy, że źle na tym wyszedłeś.

Sebastian

Polecaj mBank - naiwniaku