Polecaj mBank - naiwniaku

Data: 2009-05-27 12:39:33
Autor: george
Polecaj mBank - naiwniaku

<rdebiec@gmail.com> wrote in message news:420204dd-2eaa-4f52-a25d-ca4e8f6c8abbo20g2000vbh.googlegroups.com...
Witam
Wziąłem udział w promocji mbanku i poleciłem go paru osobom.
Skusiły mmnie fajne nagrody.
Na koniec okazało się, że załapałem się na zestaw głośników 5+1
Logitech.
Podobno Logitech skończyły się u dystrybutora więc rozdają coś
podobnej klasy i podobnej wartości.

Wczoraj rozpakowałem przesyłkę z nagrodą a tu ZONK.
Głośniki firmy Easy Touch :(

Czujecie klimat?
To tak jakby zamiast Panasonic dali sprzęt Panascanix.
Ciekawe, czy kolesiowi co wygrał Alfę Romeo też dali wypasioną Nexie :-
\

takie nagrody jaki bank.
george

Data: 2009-05-27 12:43:16
Autor: george
Polecaj mBank - naiwniaku

"george" <george___@vp.pl> wrote in message news:gvj5re$cb0$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

odeślij, powiedz że chyba nastąpiła pomyłka i oczekujesz na obiecaną nagrodę.
jeśli dalej będą utrzymywac że "nie" to zaproponuj że możesz sobie sam kupic ten "5+1" na ich koszt jesli mają problem z dostawcą. Poproś dane do faktury i prześlij im a zwrot poproś przelewem na konto.

george

Polecaj mBank - naiwniaku