Polecaj mBank - naiwniaku

Data: 2009-05-27 13:05:22
Autor: J.F.
Polecaj mBank - naiwniaku
Użytkownik <rdebiec@gmail.com> napisał w wiadomości news:420204dd-2eaa-4f52-a25d-ca4e8f6c8abbo20g2000vbh.googlegroups.com...
Podobno Logitech skończyły się u dystrybutora więc rozdają coś
podobnej klasy i podobnej wartości.
Wczoraj rozpakowałem przesyłkę z nagrodą a tu ZONK.
Głośniki firmy Easy Touch :(
Czujecie klimat?
To tak jakby zamiast Panasonic dali sprzęt Panascanix.

Naiwny, a to moze byc sprzet z jednej fabryki :-)

A tak nawiasem mowiac to z 10 lat temu Logitech byl takim Panascanixem, Bose to to nie jest .

Ciekawe, czy kolesiowi co wygrał Alfę Romeo też dali wypasioną Nexie :-)

Nie jest takie pewne co dluzej pojezdzi i z czego wlasciciel bedzie bardziej zadowolony :-)

J.

Data: 2009-05-27 04:11:01
Autor: szczurwa
Polecaj mBank - naiwniaku
On 27 Maj, 13:05, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:

>Ciekawe, czy kolesiowi co wygrał Alfę Romeo też dali wypasioną
>Nexie :-)

Nie jest takie pewne co dluzej pojezdzi i z czego wlasciciel bedzie
bardziej zadowolony :-)

 Bez przesady ! Niemniej Alfę wybiera się sercem, a nie portfelem i
rozsądkiem..;-)

Data: 2009-05-27 04:36:15
Autor: rdebiec
Polecaj mBank - naiwniaku
On 27 Maj, 13:05, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
Naiwny, a to moze byc sprzet z jednej fabryki :-)
A tak nawiasem mowiac to z 10 lat temu Logitech byl takim
Panascanixem, Bose to to nie jest .

Gościu nie filozofiuj mi tu ;)
Jakbyś miał do wyboru Logitech i firmę krzak to co byś wybrał?

Data: 2009-05-27 13:39:22
Autor: RobertP.
Polecaj mBank - naiwniaku
On Wed, 27 May 2009 13:36:15 +0200, <rdebiec@gmail.com> wrote:

Gościu nie filozofiuj mi tu ;)
Jakbyś miał do wyboru Logitech i firmę krzak to co byś wybrał?

Ja bym wybrał to co lepiej gra. A nie to co się lepiej nazywa.

RobertP.

Data: 2009-05-27 05:24:57
Autor: rdebiec
Polecaj mBank - naiwniaku
On 27 Maj, 13:39, "RobertP." <r_p_u_d_l_...@poczta.onet.pl> wrote:
On Wed, 27 May 2009 13:36:15 +0200, <rdeb...@gmail.com> wrote:
> Gościu nie filozofiuj mi tu ;)
> Jakbyś miał do wyboru Logitech i firmę krzak to co byś wybrał?

Ja bym wybrał to co lepiej gra. A nie to co się lepiej nazywa.

To fakt.
Tyle, że nie mając obu zestawów przed sobą ciężko ocenić.
Z własnego doświadczenia (odsłuchując zestawy głośnikowe w
elektromarketach) wiem, że sensowne brzmienia mają logitech i creativ
a wśród całej reszty producentów akcesoriów do PC trzeba się mocno
naszukać, żeby znaleźć coś co przypomina sprzęt audio nie tylko z
wygladu.

Niemniej znów odbiegamy w wątek filozoficzny.
Mnie wkurza, że kuszą ludzi "markowym" produktem a przysyłają noname.

Pozdrawiam
RD

Data: 2009-05-27 06:00:06
Autor: krzysztofsf@wp.pl
Polecaj mBank - naiwniaku
On 27 Maj, 14:24, rdeb...@gmail.com wrote:

Mnie wkurza, że kuszą ludzi "markowym" produktem a przysyłają noname.

Pozdrawiam
RD

Zaloz konto na forum mbanku(jesli nie masz)  i wpisz sie pod linkiem,
ktory podalem

Data: 2009-05-27 20:51:53
Autor: Krzysztof Halasa
Polecaj mBank - naiwniaku
rdebiec@gmail.com writes:

> Jakbyś miał do wyboru Logitech i firmę krzak to co byś wybrał?

To fakt.
Tyle, że nie mając obu zestawów przed sobą ciężko ocenić.

Mysle ze latwo, jedne i drugie zapewne gorzej graja.

Ja tam nie jestem fanem plyt z PCV ani jednokierunkowych kabli ale
trzeba miec jakis umiar - takie male glosniczki to sie nadaja do
zastosowan telefonicznych idealnie, ale raczej nie do innych.

Z własnego doświadczenia (odsłuchując zestawy głośnikowe w
elektromarketach) wiem, że sensowne brzmienia mają logitech i creativ

W marketach moze tak, bo tam jest zwykle glosno i jesli juz slychac
jakies problemy to znaczy, ze jest bardzo zle.

Mnie wkurza, że kuszą ludzi "markowym" produktem a przysyłają noname.

Zasadniczo ma to nawet swoja ustalona od dluzszego czasu nazwe -
oszustwo.
--
Krzysztof Halasa

Data: 2009-05-27 16:56:27
Autor: Mithos
Polecaj mBank - naiwniaku
J.F. pisze:
A tak nawiasem mowiac to z 10 lat temu Logitech byl takim Panascanixem, Bose to to nie jest .

Tym niemniej teraz Logitechy są najlepsze w swojej klasie. 20 lat temu Skoda to też był syf, a teraz nowe Octavie to jedne z najciekawszych propozycji w swojej klasie (chociaż ostatnio przeginają z ceną).

Nie każdy potrzebuje mieć sprzęt Bose, bo spora części ludzi i tak nie słyszy różnicy albo ma małe pomieszczenia lub sąsiadów za ścianą.

Nie jest takie pewne co dluzej pojezdzi i z czego wlasciciel bedzie bardziej zadowolony :-)

Alfa to jest auto z charakterem (mi osobiście design bardzo odpowiada, ogromnie podoba mi się nowy model MiTo) czego o wielu pojazdach powiedzieć się nie da.

--
Mithos

Data: 2009-05-29 14:24:00
Autor: Jacek Osiecki
Polecaj mBank - naiwniaku
Dnia Wed, 27 May 2009 16:56:27 +0200, Mithos napisał(a):
J.F. pisze:
[...]

Ostatnio? Już od paru lat cenią się tak że szkoda słów - Octawia przy
wypasionej wersji kosztuje tyle co C5... Nie wiem kto przy takim układzie
się decyduje na octavię :)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-05-29 09:34:31
Autor: szczurwa
Polecaj mBank - naiwniaku
On 29 Maj, 16:24, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:

Ostatnio? Już od paru lat cenią się tak że szkoda słów - Octawia przy
wypasionej wersji kosztuje tyle co C5... Nie wiem kto przy takim układzie
się decyduje na octavię :)

C 5 to psuj, jak wszystkie citroeny !

Data: 2009-05-29 11:56:38
Autor: rdebiec
Polecaj mBank - naiwniaku
On 29 Maj, 18:34, szczurwa <szczu...@gmail.com> wrote:
C 5 to psuj, jak wszystkie citroeny !

Ludzie!!!
Ja tu cierpię a wy sobie o samochodach plotkujecie ;)
Pozdrawiam

Data: 2009-05-31 18:59:15
Autor: Jacek Osiecki
Polecaj mBank - naiwniaku
Dnia Fri, 29 May 2009 09:34:31 -0700 (PDT), szczurwa napisał(a):
[...]

Ta, a skoda to pewnie jest super bo to vw? :)
Dzięki takim co wierzą w te bajki skoda jeszcze sprzedaje te swoje octavki ;)

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2009-05-31 14:42:35
Autor: szczurwa
Polecaj mBank - naiwniaku
On 31 Maj, 20:59, Jacek Osiecki <jos...@ceti.pl> wrote:

Ta, a skoda to pewnie jest super bo to vw? :)
Dzięki takim co wierzą w te bajki skoda jeszcze sprzedaje te swoje octavki ;)

Nie pisałem, ze skoda jest super. Napisałem, że citroen to psuj. Z
drugiego zdania nijak pierwsze nie wynika..;-)

Data: 2009-05-27 19:53:25
Autor: Maciej Loret
Polecaj mBank - naiwniaku
Witam.

A tak nawiasem mowiac to z 10 lat temu Logitech byl takim Panascanixem, Bose to to nie jest .

BOSE, to żadna rewelacja, szczególnie w stosunku do ceny.

Ciekawe, czy kolesiowi co wygrał Alfę Romeo też dali wypasioną Nexie :-)

Nie jest takie pewne co dluzej pojezdzi i z czego wlasciciel bedzie bardziej zadowolony :-)

A co ma piernik do wiatraka? Gdyby Trabant dłużej jeździł od RR, to brałbyś Trabanta?

Pozdrawiam,
Maciej Loret
www.maciejloret.neostrada.pl

Polecaj mBank - naiwniaku