Polecaj mBank - naiwniaku

Data: 2009-05-27 23:04:17
Autor: JanKo
Polecaj mBank - naiwniaku
Agent Użytkownik nadaje:

Wziąłem udział w promocji mbanku i poleciłem go paru osobom.
Skusiły mmnie fajne nagrody.

Za takie świństwo należy się kara ;-)

To tak jakby zamiast Panasonic dali sprzęt Panascanix.

Niezły ten panascanix - http://fotozrzut.pl/zdjecia/2c633fffcc.jpg

Data: 2009-05-27 23:48:29
Autor: rdebiec
Polecaj mBank - naiwniaku
On 27 Maj, 23:04, "JanKo" <b...@maila.tu> wrote:

> To tak jakby zamiast Panasonic dali sprzęt Panascanix.
Niezły ten panascanix -http://fotozrzut.pl/zdjecia/2c633fffcc.jpg

To zaleeeeży, poczytaj to http://forum.pcformat.pl/archive/index.php/thread-132117-1.html

Po wyjęciu z pudełka grało tragicznie
Jak pogmerałem  dłużej przy ustawieniach to już brzmi w miarę.
Z ciekawszych fiuczerów (których raczej w logitechu się nie znajdzie)
to 2 ostre górki na charakterystyce regulacji głośności.
Efekt jest "przestraszający" ;)
Pogłaszasz sobie od zera jest cicho, cicho, cicho i nagle GŁOS NA MAX
ale jak pogłosisz jeszcze trochę to znów jest cicho :)

Data: 2009-05-28 12:31:34
Autor: Sebastian
Polecaj mBank - naiwniaku
rdebiec@gmail.com pisze:
[...]

Nie napisałeś jaki to miał być Logitech ale pilota bezprzewodowego
pewnie nie miał. Co do dyskusji na forum to wcale o tych głośnikach źle
nie świadczy. Generalnie mBank zachował sie niezbyt elegancko i
profesjonalnie ale to nie znaczy, że źle na tym wyszedłeś.

Sebastian

Polecaj mBank - naiwniaku