Polecam Fakty TVN dziĹ› o 19:00

Data: 2013-08-08 14:18:56
Autor: anacron
Polecam Fakty TVN dziĹ› o 19:00
Polecam Fakty TVN dziĹ› o 19:00 (radary policyjne), jutro TVN24 (ale nie
wiem o ktĂłrej i tez radary policyjne) i chyba teĹĽ jutro program 3
Polskiego Radia (fotoradary GID)

Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-08-08 13:08:21
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Osobnik posiadaj±cy mail anacron@anacron.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00 (radary policyjne), jutro TVN24 (ale nie
wiem o której i tez radary policyjne) i chyba też jutro program 3
Polskiego Radia (fotoradary GID)

Mówisz o wywiadzie z Emilem?
Jak dla mnie za mało konkretów, za duzo ogólników.

Pani rzecznik lekko bezczelna ale widac, ze nauczona mowić konkretniej.

Szkoda, ze nie zostały pokazane konkretne zapisy tych indtrukcji które sa łamane przez strazników, fakt stawiania foto poza terenem zabudowanym przez SM oraz cała sprawa p. Emila.

W sumie SM pokazuje jak mozna sie latwo narazić na smiesznosc, dlatego tym bardziej kibicuje koledze bo podejrzewam, ze jego tez zaskoczyło jak SM potraktowała go poważnie.

--
Pozdrawia... Budzik
"Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widz± tak, jak jest, tylko

Data: 2013-08-08 15:32:31
Autor: anacron
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu 08.08.2013 15:08, Budzik pisze:
[...]

Mówię o sobie, a nie o Emilu. :)

Pani rzecznik lekko bezczelna ale widac, ze nauczona mowić konkretniej.
A rozmawiałem z Emilem chwilę póĽniej i już się nigdy nie zgodzi na taki
live przez telefon, bo to Ľle wychodzi.

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-08-08 16:07:03
Autor: RoMan Mandziejewicz
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Hello anacron,

Thursday, August 8, 2013, 3:32:31 PM, you wrote:

[...]

Przede wszystkim co ma wspólnego strasz miejska ze Słoikowa z dwoma
straszakami skrzyżowanymi ze starym fotoradarem w małej wiosce?

(nie poprawiać, to nie s± błędy)
--
Best regards,
 RoMan

Data: 2013-08-08 17:00:44
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Osobnik posiadaj±cy mail roman@pik-net.pl.invalid napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Akurat to do¶c celnie Emil wytkn±ł.
Bardzo dobrze wyszło też to, ze sam w sobie nie proponuje likwidacji SM.

--
Pozdrawia... Budzik
"Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedz± i s± bezpłciowi."

Data: 2013-08-08 17:00:45
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

A to niestety nie widziałem.
Bedziesz wrZucał na YT - daj linka.

Pani rzecznik lekko bezczelna ale widac, ze nauczona mowić
konkretniej.

A rozmawiałem z Emilem chwilę póĽniej i już się nigdy nie zgodzi na
taki live przez telefon, bo to Ľle wychodzi.

Pocz±tek byłcalkiem niezły, była uwaga o Ľle używanych fotoradach (niezgodnie z instrukcj±) ale potem niestety bła woda, woda, woda.

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic na to nie można poradzić. To byłby

Data: 2013-08-08 20:45:32
Autor: anacron
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu 08.08.2013 19:00, Budzik pisze:
A to niestety nie widziałem.
Bedziesz wrZucał na YT - daj linka.

https://www.youtube.com/watch?v=LH3-X-Yxx2U

Proszę bardzo

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-08-09 09:59:14
Autor: Myjk
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Thu, 8 Aug 2013 17:00:45 +0000 (UTC), Budzik
Początek byłcalkiem niezły, była uwaga o źle używanych fotoradach (niezgodnie z instrukcją) ale potem niestety bła woda, woda, woda.

Wszystko to jest woda. Wszyscy wiedzÄ… jak jeĹĽdĹĽÄ… i wiedzÄ… za co sÄ… karani.
Szukanie dziury w całym ma tylko jeden cel. To tak jak z gwałcicielem,
który wie że skrzywdził, ale kary ponieść nie chce -- więc łapie się każdej
obrony.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-08-09 08:20:39
Autor: masti
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Dnia pięknego Fri, 09 Aug 2013 09:59:14 +0200 osobnik zwany Myjk napisał:

[...]

Ĺ‚apie siÄ™ kaĹĽdej obrony.

nie ma problemu z zapłaceniem mandatu jeśli jest słuszny. Ale jeśli znaki są ustawiane bez sensu, a strasz wiejska łamie prawo na potęgę to mam prawo z tym walczyć

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-08-09 11:00:36
Autor: Myjk
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Fri, 9 Aug 2013 08:20:39 +0000 (UTC), masti
nie ma problemu z zapłaceniem mandatu jeśli jest słuszny. Ale jeśli znaki są ustawiane bez sensu,

Znowu to samo. Dla ciebie sÄ… bezsensu, dla innych sÄ… z sensem.

a strasz wiejska łamie prawo na potęgę to mam prawo z tym walczyć

Napisz jeszcze coĹ› ciekawego o kierowcach.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-08-09 09:24:08
Autor: masti
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Dnia pięknego Fri, 09 Aug 2013 11:00:36 +0200 osobnik zwany Myjk napisał:

a strasz wiejska łamie prawo na potęgę to mam prawo z tym walczyć

Napisz jeszcze coĹ› ciekawego o kierowcach.

a czemu mam pisać o kierowcach skoro ma ochotę pisać o łamiących prawo funkcjonariuszach publicznych?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-08-09 11:18:45
Autor: Myjk
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Fri, 9 Aug 2013 09:24:08 +0000 (UTC), masti
Napisz jeszcze coĹ› ciekawego o kierowcach.
a czemu mam pisać o kierowcach skoro ma ochotę pisać o łamiących prawo

Dla rĂłwnowagi.

funkcjonariuszach publicznych?

Oh, oh. Nie tak formalnie, bo pękniesz.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-08-09 09:47:44
Autor: masti
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Dnia pięknego Fri, 09 Aug 2013 11:18:45 +0200 osobnik zwany Myjk napisał:

Fri, 9 Aug 2013 09:24:08 +0000 (UTC), masti

Napisz jeszcze coĹ› ciekawego o kierowcach.
a czemu mam pisać o kierowcach skoro ma ochotę pisać o łamiących prawo

Dla rĂłwnowagi.

a co ja jestem Rycerz RĂłwnowagi?

funkcjonariuszach publicznych?

Oh, oh. Nie tak formalnie, bo pękniesz.

mam zamiast tego użyć określeń niecenzuralnych? :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-08-09 13:00:36
Autor: Myjk
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Fri, 9 Aug 2013 09:47:44 +0000 (UTC), masti
Dla rĂłwnowagi.
a co ja jestem Rycerz RĂłwnowagi?

Dobrze jest trzymać pion, bo odchylanie się ciągle w jedną stronę źle działa na głowę. ;P
 --
Pozdor Myjk

Data: 2013-08-09 19:52:27
Autor: John Kołalsky
Polecam Fakty TVN dziĹ› o 19:00

UĹĽytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl>

nie ma problemu z zapłaceniem mandatu jeśli jest słuszny.
Ale jeśli znaki są ustawiane bez sensu,

Znowu to samo. Dla ciebie sÄ… bezsensu, dla innych sÄ… z sensem.

Jasne. Wiadoimo nawet jaki ten sens w tym widzÄ…

Data: 2013-08-09 10:00:37
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Osobnik posiadaj±cy mail myjkel@nospam.op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Pocz±tek byłcalkiem niezły, była uwaga o Ľle używanych fotoradach (niezgodnie z instrukcj±) ale potem niestety bła woda, woda, woda.

Wszystko to jest woda. Wszyscy wiedz± jak jeżdż± i wiedz± za co s±
karani. Szukanie dziury w całym ma tylko jeden cel. To tak jak z
gwałcicielem, który wie że skrzywdził, ale kary ponie¶ć nie chce --
więc łapie się każdej obrony.

Daj spokój z takim populizmem.
Wiadomo, ze sporo mandatów jest słusznych ale wiele nie jest.
Wiec nic dziwnego, ze ludzie sie buntuj±.

--
Pozdrawia... Budzik
"Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

Data: 2013-08-09 12:36:26
Autor: Artur Ma¶l±g
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu 2013-08-09 12:00, Budzik pisze:
[...]

To nie populizm, to prawda.

Wiadomo, ze sporo mandatów jest słusznych ale wiele nie jest.

O mandatach niesłusznych to ja tylko ci±gle czytam, natomiast tak
naprawdę to s± próby wykręcenia się od faktycznej odpowiedzialno¶ci,
poprzez wyszukiwanie haków.

Wiec nic dziwnego, ze ludzie sie buntuj±.

Biedni, uci¶nieni, walcz±cy o wolno¶ć i demokrację. Szkoda tylko, że
nie chce im się przepisów przestrzegać, a jak zrobi to kto¶ inny, to
zaraz s± ¶więci :>

Data: 2013-08-09 12:00:33
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Osobnik posiadaj±cy mail news@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Sam dostałem taki przynajmniej jeden (znak terenu zabudowanego, którego nie zauwazyłem byl, jak sie potem okazało po lewej stronie drogi...)

Ale dostalem tez kilka, które zgodnie z litera prawa byly słuszne.
Ale juz ze zdrowym rozsadkiem niekoniecznie.
Np. wylot z miasta i patrol stoj±cy w krzakach 20 metrow przed znakiem konca terenu zabudowanego.

Wiec nic dziwnego, ze ludzie sie buntuj±.

Biedni, uci¶nieni, walcz±cy o wolno¶ć i demokrację. Szkoda tylko, że
nie chce im się przepisów przestrzegać, a jak zrobi to kto¶ inny, to
zaraz s± ¶więci :>

Oczywiscie. Bardzo czesto.
Pytanie tylko, skoro nie kierujemy sie stricte liter± prawa, nie opiniujemy tego prawa i nie stosuj±c zdrowego rozs±dku to dlaczego takiej samej miary nie przykładać do straszników miejskich czy do policji?

--
Pozdrawia... Budzik
....i to by było na tyle

Data: 2013-08-09 20:41:49
Autor: Artur Ma¶l±g
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu 2013-08-09 14:00, Budzik pisze:
[...]

Cóż, trzeba było nie przyjmować. Znasz wszystkie przepisy? Wysoko¶ć
wszystkich znaków też mierzysz po drodze? :)

Ale dostalem tez kilka, które zgodnie z litera prawa byly słuszne.
Ale juz ze zdrowym rozsadkiem niekoniecznie.

A czyim zdrowym rozs±dkiem? Twoim? Cóż, definicja może diametralnie
różna.

Np. wylot z miasta i patrol stoj±cy w krzakach 20 metrow przed znakiem
konca terenu zabudowanego.

Tak, patrole się czaj± po krzakach. Tak, w lesie też. Czaj± się na
jelenie, a może jeleni...

[...]

Bardzo często co? Jakie by prawo nie było i jakby służby nie działały
to i tak znajdzie się grupa uci¶nionych buntowników. Internet jest
znany z takich.

Pytanie tylko, skoro nie kierujemy sie stricte liter± prawa, nie opiniujemy
tego prawa i nie stosuj±c zdrowego rozs±dku to dlaczego takiej samej miary
nie przykładać do straszników miejskich czy do policji?

Demagogia pełn± gęb± :) Większo¶ć ludzi jednak kieruje się liter±
prawa (stosuj±c przy tym zdrowy rozs±dek), opiniuje je po¶rednio
(w końcu sami wybrali¶my naszych przedstawicieli) i jako¶ nie ma
z tym problemów. Policja ich nie rzuca na glebę, SM nie prze¶laduje,
mandat może jaki¶ czasem zarobi± za głupotę/bł±d - to się czasem
zdarza.

Data: 2013-08-09 18:41:54
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Osobnik posiadaj±cy mail futrzak@polbox.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

hahaha, no własnie nie sprawdzam.
Jechałem, nagle kontrola. Patrze, po lewej stronie kilka domów, po prawej ł±ka. Jechałem ZTCP 80, terenu zabudowanego nie widziałem.
Ale mówie, skoro policja mówi, ze jest teren to przeciez nie bede sprawdzał. Przeciez nie chc± mnie okra¶c.

Pech chciał, że jakis czas póxniej jechałem ta droga ponownie. I juz wiedziałem, dlaczego znaku nie widziałem.

Wysoko¶c znaku to jedno ale ustawienie go po lewej stronie... Jak mam go zuaważyć?

Ale dostalem tez kilka, które zgodnie z litera prawa byly słuszne.
Ale juz ze zdrowym rozsadkiem niekoniecznie.

A czyim zdrowym rozs±dkiem? Twoim? Cóż, definicja może diametralnie
różna.

Z takim ogólnym zdrowym rozs±dkiem...

Np. wylot z miasta i patrol stoj±cy w krzakach 20 metrow przed
znakiem konca terenu zabudowanego.

Tak, patrole się czaj± po krzakach. Tak, w lesie też. Czaj± się na
jelenie, a może jeleni...

No widzisz, ty twierdzisz, ze sie nie czaja.
Ja twierdze, ze taki mandat dostałem.

[...]

Ale patrz jak sytuacja sie obróciła: teraz uci¶nieni buntownicy to jest SM ucisniona przez p. Emila.

[...]

Ale dlaczego demagogia?
Skoro policjant tłumaczy mi, ze 5 metrów przed znakiem nadal obowiazuje ograniczenie predkosci i mam az do znaku jechac nie wiecej niz 50 to dlaczego ja takiego samego przestrzegania przepisów mam nie oczekiwac od policji i SM?

Przecież w przepisach nie ma miejsca na zdrowy rozsadek...
Gdzie tu widzisz demagogie?
Druga strona sie zdziwiła, ze postulujac przestrzeganie prawa nagle ktos tego samego oczekuje od nich?

--
Pozdrawia... Budzik
"Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

Data: 2013-08-09 21:36:26
Autor: Artur Ma¶l±g
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu 2013-08-09 20:41, Budzik pisze:
[...]

No popatrz - a sk±d takie wnioski? Może znak był w czasie kontroli?
A może sami nie wiedzieli, że go nie ma? Cóż, różnie to bywa, ale
Ty (ja i wielu tutaj) węszysz zł± wolę funkcjonariuszy i tyle

Wysoko¶c znaku to jedno ale ustawienie go po lewej stronie... Jak mam go
zuaważyć?

Bez problemu. Znaczy bywaj± sytuacje, że człowiek znak przeoczy, ale
może nie dorabiaj ideologii :>

[...]

Twoja interpretacja tego "ogólnego zdrowego rozs±dku" może mieć
niewiele wspólnego z "ogólnym zdrowym rozs±dkiem".

[...]

No pewnie, przecież ja go dostałe¶ to się czaili, a nie dokonywali
normalniej kontroli.

[...]

Sytuacja się obróciła? SM nie jest uci¶niona i ¶wietnie daje sobie radę
- niekoniecznie po my¶li Twojej i pewnie niemałej grupy fanów :)

[...]

Hmm, policjant miał 100% racji. Gdyby¶ nie jechał szybciej niż "zdrowy
rozs±dek", to by¶ się nie załapał na fotkę. Nie było to 50km/h.

Przecież w przepisach nie ma miejsca na zdrowy rozsadek...

Jest. Przeczytaj pocz±tkowe artykuły PORD. S±d też ci to potwierdzi.

Gdzie tu widzisz demagogie?
Druga strona sie zdziwiła, ze postulujac przestrzeganie prawa nagle ktos
tego samego oczekuje od nich?

Się zdziwiła? Ja tam widzę, że ten co nie przestrzega prawa, szuka
haków, by pokazać jaki jest silny, przystojny i oczytany, a cała reszta
to debile. Nie pisałem o Emilu - ten ma swoje hobby, wychodzi różnie,
ale jest pożyteczny.

Data: 2013-08-09 22:35:58
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

Nie było na 100%. W koncu gdyby był to bym go widział.
Ale chcesz porozmawiać o dobrej woli? Ok.
Zadzwoniłem wytłumaczyłem sytuacje. Oczywiscie powiedziano mi że:
- mandat został nałożony prawidłowo, nie zostanie cofniety
- oni nie sa od sprawdzania czy znak jest
- jechałem tam dwa miesiace póĽneij - chcesz porozmawiac o tym, co zastałem?

Wysoko¶c znaku to jedno ale ustawienie go po lewej stronie... Jak mam
go zuaważyć?

Bez problemu. Znaczy bywaj± sytuacje, że człowiek znak przeoczy, ale
może nie dorabiaj ideologii :>

Sorry, ale ja nie wiem o czym ty piszesz.
Zdajesz sobie sprawe, ze znak ustawiony po lewej stronie to tak jakby go nie było?
W tamtej okolicy był remont drogi i drogowcy widocznie zle ustawili.
Nie jest to jakas dwupasmówka, zeby znak musiał byc po obu stronach.

O jakiej ideologi mówisz? Pokazuje ci tylko przykład ze jechałem zgodnie ze znakami i dostałem mandat.
[...]

Jakos o swój zdrowy rozsadek specjalnie sie nie boje.
Przejechałem w zyciu pare kilometrów i odpukać, jakos dawał radę.

[...]

Ale wytłumacz mi, co daje kontrola  przed znakiem konca terenu zabudowanego?
[...]

¦wietnie to widac na podstawie jej walki z p. Emilem.

[...]

nie fotkę, tylko ręczny.
Zdrowy rozsadek podpowiada mi, ze jak miejscowosc sie konczy i widze znak konca miejscowo¶ci to mogę spokojnie przyspieszać.
Bo przeciez teren zabudowany sie własnie konczy.

[...]

Z ciekawo¶ci: juz wiadomo jak to jest, ze nieoznakowany radiowóz który jedzie za mna z moja predkoscia i nagrywa to, jak przekraczam predkosc sam przepisu o maksymalnej predkosci nie łamie?

I ta szero¶ć swiateł tez sie juz wyjasniła w radiowozach?

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejsz± metod± zachowania tajemnicy jest

Data: 2013-08-10 12:22:42
Autor: John Kołalsky
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

No pewnie, przecież ja go dostałe¶ to się czaili, a nie dokonywali
normalniej kontroli.

Ale wytłumacz mi, co daje kontrola  przed znakiem konca terenu
zabudowanego?

Wyższe poczucie warto¶ci u egzekwuj±cego. Inaczej byłby tylko zwykłym obibokiem.

[...]

Nie możesz, oni zmierzyli ile wynosi bezpieczna prędko¶ć i taki znak postawili :-)

Data: 2013-08-10 20:20:02
Autor: Artur Ma¶l±g
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu 2013-08-10 00:35, Budzik pisze:
Osobnik posiadaj±cy mail futrzak@polbox.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
(...)
[...]

Taaaa, dziwnym trafem spora grupa ludzi nie widzi tego co widoczne,
a Ty twierdzisz, że na 100% nie wyło tego co niby nie widziałe¶.

Ale chcesz porozmawiać o dobrej woli? Ok.
Zadzwoniłem wytłumaczyłem sytuacje. Oczywiscie powiedziano mi że:
- mandat został nałożony prawidłowo, nie zostanie cofniety
- oni nie sa od sprawdzania czy znak jest

To Twoja wersja wydarzeń.

- jechałem tam dwa miesiace póĽneij - chcesz porozmawiac o tym, co
zastałem?

Grzybiarki były?

[...]

Naprawdę? Chyba jednak nie wiesz o czym pisałem i tylko to
potwierdzasz.

W tamtej okolicy był remont drogi i drogowcy widocznie zle ustawili.
Nie jest to jakas dwupasmówka, zeby znak musiał byc po obu stronach.

Znaczy co chciałe¶ napisać?

O jakiej ideologi mówisz? Pokazuje ci tylko przykład ze jechałem zgodnie ze
znakami i dostałem mandat.

Hmm, na obecn± chwilę można stwierdzić, że nie jechałe¶ zgodnie z
przepisami i dostałe¶ mandat.

Twoja interpretacja tego "ogólnego zdrowego rozs±dku" może mieć
niewiele wspólnego z "ogólnym zdrowym rozs±dkiem".

Jakos o swój zdrowy rozsadek specjalnie sie nie boje.

Jak pisałem - "Twój". Reszta jak wyżej.

Przejechałem w zyciu pare kilometrów i odpukać, jakos dawał radę.

Trochę może przejechałe¶, może dawał radę. Jednak nie wynika z tego,
że nagle może stać się wykładnikiem "zdrowego rozs±dku" oraz opowie¶ci
zgodnych ze stanem faktycznym.

No pewnie, przecież ja go dostałe¶ to się czaili, a nie dokonywali
normalniej kontroli.

Ale wytłumacz mi, co daje kontrola  przed znakiem konca terenu
zabudowanego?

A co daje kontrola w ¶rodku takiego terenu? Masz się stosować do
znaków i tyle. Przy¶pieszysz sobie po odwołaniu ograniczenia.
Robisz to wcze¶niej - Twój wybór, Twoje ryzyko.

[...]

To Emil z nimi walczy i jak pisałem, w zakresie łamania prawa przez SM
jak najbardziej się z nim zgadzam. Jednak to w sumie mały piku¶ i tyle.
SM ¶wietnie sobie radzi i rzadko kiedy taki 'Emil' może się do nich
przyczepić (ze stosownym uzasadnieniem).

Hmm, policjant miał 100% racji. Gdyby¶ nie jechał szybciej niż "zdrowy
rozs±dek", to by¶ się nie załapał na fotkę. Nie było to 50km/h.

nie fotkę, tylko ręczny.

Tym bardziej. Ręczniakami nie trzepi± na 10km/h więcej.

Zdrowy rozsadek podpowiada mi, ze jak miejscowosc sie konczy i widze znak
konca miejscowo¶ci to mogę spokojnie przyspieszać.
Bo przeciez teren zabudowany sie własnie konczy.

Jak widać Twój "zdrowy rozs±dek" Ľle ci podpowiada. Przy¶piesza się
za znakiem, a nie przed. Jeżeli robisz to przed, to Twój wolny wybór.

[...]

Tak, jemu wolno.

I ta szero¶ć swiateł tez sie juz wyjasniła w radiowozach?

No :)

Data: 2013-08-10 19:35:24
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

O matko.
Nie rozumiesz, ze znak stał po lewej stronie?

[...]

No a na czym chcesz sie opierać?
Na Twojej wersji wydarzęn?

- jechałem tam dwa miesiace póĽneij - chcesz porozmawiac o tym, co
zastałem?

Grzybiarki były?

hahaha :)
Było to samo. Znak po lewej stronie i patrol sprawdzaj±cy predkosc...

[...]

Stosuj±c podoby poziom argumentacji: CHYBA TY!

W tamtej okolicy był remont drogi i drogowcy widocznie zle ustawili.
Nie jest to jakas dwupasmówka, zeby znak musiał byc po obu stronach.

Znaczy co chciałe¶ napisać?

Chciałem napisac, ze znak był Ľle postawiony co policji nie przeszkadzało w karaniu kierowców.
A zgłoszenie braku znaku nic nie pomogło. Znaku nie postawiono, kontrole kontynuowano.

O jakiej ideologi mówisz? Pokazuje ci tylko przykład ze jechałem
zgodnie ze znakami i dostałem mandat.

Hmm, na obecn± chwilę można stwierdzić, że nie jechałe¶ zgodnie z
przepisami i dostałe¶ mandat.

No wła¶nie.
to jak mam jechać w miejscu gdzie nie ma znaku terenu zabudowanego?

[...]

Z całym szacunkiem - nie chcesz, nie dyskutuj.
Ale kłamstwo zarzucaj zonce przy niedzielnym obiedzie.

[...]

ROTFL
No w srodku to ma byc nizsza predkosc bo jest ruch pieszych, poprzeczny itd. Słowem teren zabudowany.

Masz się stosować do
znaków i tyle. Przy¶pieszysz sobie po odwołaniu ograniczenia.
Robisz to wcze¶niej - Twój wybór, Twoje ryzyko.

Potwierdzasz tylko, ze nie chodzi o bezpieczenstwo a tylko o bezmyslno¶c.
Innymi słowy - jak wszyscy kierowcy zaczn± jezdzic w 100% zgodnie zp rzepsiami to kierowcy zaczna byc karani za kazde, minimalne najechanie na linie ci±gł±. W koncu dlaczego nie - linii ci±głej przejezdzac nie wolno, chocby na 5 cm. A ze to bez sensu? Kogo to interesuje...

[...]

:)
[...]

Chcesz powiedziec, ze SM nie walczy z Emilem?

[...]

Oczywiscie. Jechałem 25 wiecej. Tylko o czym to ¶wiadczy?
Bali sie ze znak rozjade?

[...]

To co piszesz to jest zgodne z prawem ale nie koniecznie zgodne ze zdrowym rozsadkiem.

[...]

A z czego to wynika?

I ta szero¶ć swiateł tez sie juz wyjasniła w radiowozach?

No :)

Tak?

--
Pozdrawia... Budzik
Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

Data: 2013-08-12 10:37:04
Autor: Gotfryd Smolik news
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
On Sat, 10 Aug 2013, Budzik wrote:

[...]

  Podejrzewam, że wszystko przez to że nie skorzystałe¶ z art.14 KPA.
  :>

[...]

  Jak znam życie, po zastosowaniu art.14 kolejny art.65 KPA zadziałałby
automagicznie :>

  A tak zakładaj±c, że Polska byłaby państwem prawa, ciekawe dlaczego
rzeczona policja nie zastosowała mandatu karnego za niedopatrzenie
w oznakowaniu.
  Przecież ono powoduje WIĘKSZE skutki, niż niestosowanie się kierowców
nawet do istniej±cego znaku.

Hmm, na obecn± chwilę można stwierdzić, że nie jechałe¶ zgodnie
z przepisami i dostałe¶ mandat.

No wła¶nie.
to jak mam jechać w miejscu gdzie nie ma znaku terenu zabudowanego?

  Jak rozumiem Futrzak zwyczajnie powiada Ci: "nie masz dowodu".

[...]

  Sorry sir, to jest "koszt uproszczenia".
  Równie dobrze pasażer mógłby odmawiać zapłaty "opłaty specjalnej",
potocznie zwanej mandatem, za niewielkie przekroczenie nominalnego
uprawnienia do jazdy (czasowe lub "zasięgowe", powiedzmy o dwa
przystanki poza strefę za któr± jest drożej).
  Przecież to nielogiczne aby opłata była wyższa niezależnie
czy dwa czy dwadzie¶cia przystanków ;>
  Tu jest to samo: kończy się tam gdzie się kończy, nie 20 m wcze¶niej.

[...]

  Starożytni powiadali dura lex, sed lex.

[...]

  Tych, którzy się obaj spotkaj± na ¶rodku linii, która okazała
się być węższa od 10 cm i komu¶ brakło "jego" 5 cm :)

  Żeby nie było: OWSZEM, podzielam Twoje zdanie co do stosowania prawa.
  Tyle, ze w 100% zgadzam się, że pierwotna wina leży po stronie
ustawodawcy.

  Jest tak głupio, że "znikoma społeczna szkodliwosć" zwalnia od podlegania
pod kodeks karny, a nie zwalnia spod kodeksu wykroczeń.

Tym bardziej. Ręczniakami nie trzepi± na 10km/h więcej.

Oczywiscie. Jechałem 25 wiecej. Tylko o czym to ¶wiadczy?
Bali sie ze znak rozjade?

  A co za różnica czy znak czy NIEISTNIEJˇCYCH pieszych?
  Problem jakby co leży w fakcie, że ta sama sankcja, w my¶l
"uproszczeń", jest za przypadki kiedy kierowca WIDZI że
pieszych NIE MA, oraz kiedy NIE WIDZI a jedzie.
  Co za różnica czy pieszy jest w ¶rodku "zabudowanego"
czy gdzie¶ na końcu?

[...]

  No a ja się z powodu wyżej nie mogę zgodzić z pogl±dem wyżej.
  Skoro policjanci tam byli, ergo, piesi tam byli, zdolni do "wtargnięcia",
to było trzeba uważać ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-12 11:49:54
Autor: Artur Ma¶l±g
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

Ty się zaj±c ¶miej - dawno temu na DK7 (jechałem do DC od północy,
chyba już na odcinku ekspresówki) wyskoczył mi taki baran w mundurze
prawie przed maskę - gdybym nie zwolnił to był miał spore szanse go
tr±cić (szarówka była). Zdj±ł go¶cia z lewego pasa. Od dawna takich
numerów już nie robi±.

Data: 2013-08-12 12:18:56
Autor: J.F.
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Dnia Mon, 12 Aug 2013 11:49:54 +0200, Artur Ma¶l±g napisał(a):
[...]

A przeszkolenie wlasciwie mial ? Skad wiedzial ktorego zmierzyl ? ;-)

J.

Data: 2013-08-13 02:09:30
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Polecam Fakty TVN dziĹ› o 19:00
W dniu 2013-08-12 11:49, Artur Maśląg pisze:

trącić (szarówka była). Zdjął gościa z lewego pasa. Od dawna takich
numerĂłw juĹĽ nie robiÄ….

RobiÄ….

Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
REKLAMA: Serwis skuterĂłw MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Data: 2013-08-12 11:36:55
Autor: Artur Ma¶l±g
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu 2013-08-10 21:35, Budzik pisze:
[...]

To czemu przyj±łe¶ mandat? Trzeba było odmówić.
(...)
[...]

Wygl±da na to, że nie zgłosiłe¶ jednak braku znaku tak jak trzeba...

(...)
[...]

Robisz się nerwowy, niegrzeczny - najwyraĽniej brakuje ci
argumentów. Ja znam życie i wiem jakie brednie ludzie opowiadaj±
nie tylko w necie, ale IRL. Jedni robi± pewne rzeczy nie¶wiadomie,
inni celowo. Ludzie broni± się na różne metody i st±d mam duży
dystans do takich opowie¶ci jak twoje.

[...]

No i znowu mamy próby obrony - nie, nie ma czego¶ takiego, co
podpowiada ci twój "zdrowy rozs±dek". Teren zabudowany sięga
od znaku do znaku. W sumie to powinno być oczywiste. Id±c tropem
twoich wniosków, to każdy mógłby sobie dowolnie przyjmować
definicję ¶rodka terenu zabudowanego oraz prędko¶ci dopuszczalnej
w dowolnie okre¶lonym odcinku przed końcem terenu zabudowanego.

[...]

Nie próbuj mi wmawiać rzeczy, których nie twierdziłem.

[...]

Definicja jazdy w 100% zgodnej z przepisami jest do¶ć zabawna,
ponieważ niemożliwa do zrealizowania, natomiast jazda zgodna z
przepisami interesuje w zasadzie znakomit± większo¶ć, ponieważ
pozwala unikn±ć wypadków itd. To Twoje przejechanie o 5 cm
ci±głej może się spotkać tak jak niedaleko moich te¶ciów
- jeden ¶ci±ł zakręt, drugiego wyniosło, spotkali się czołowo.

Tym bardziej. Ręczniakami nie trzepi± na 10km/h więcej.

Oczywiscie. Jechałem 25 wiecej. Tylko o czym to ¶wiadczy?
Bali sie ze znak rozjade?

Pewnie się niczego nie bali - dokonywali pomiaru prędko¶ci
w terenie zabudowanym. Nieistotne jest, że nie widziałe¶
pieszych, że od znaku miałe¶ 20 metrów (jak twierdzisz).
Może tam jest uczęszczana ¶cieżka o której nie wiesz?

[...]

Jak widać mój "zdrowy rozs±dek" ma się lepiej niż Twój. Pewnie dlatego
mnie nigdy nie ustrzelili w takich warunkach :) Swoja drog± bardzo
się przydaje dobra nawigacja, która podaje prędko¶ci na danym
odcinku drogi, granice terenu zabudowanego itd. Nie wierzę, że
z tego nie korzystasz :>

Data: 2013-08-12 13:47:32
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Osobnik posiadaj±cy mail news@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Nie rozumiesz, ze znak stał po lewej stronie?

To czemu przyj±łe¶ mandat? Trzeba było odmówić.

Bo uwierzylem w prawoż±dn± policję.
Skoro mówi±, że jest teren zabudowany to zapewne przeoczyłem znak.
A ze jechałem zamyslony na spotkanie to tym bardziej stwierdziłem, ze to było możliwe.

Teraz juz wiem, ze zatrzymany trzeba wszystko sprawdzic, poprosic o pokazanie znaku, filmu, czasu od zmierzenia predkosci itp.
Potem nie przyj±c mandatu, sprawdzic homologacje fotoradaru, poprawnosc ustawienia, pozwolenie na mierzenie w danym miejscu, warunki atmosferyczne itp.
;-/

--
Pozdrawia... Budzik
które mog± cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2013-08-12 16:36:03
Autor: z
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu 2013-08-12 15:47, Budzik pisze:

[...]

Nie zapominaj o nagrywaniu rozmowy z "wadz±" :-)
Nic na to nie poradzę. Organy sobie zapracowały na tak± reputację.
Może z tego całego ogólnopolskiego monitoringu-nagrywania wyniknie co¶ dobrego. Lepiej przeszkoleni, bardziej profesjonalni policjanci czy
strażnicy.
W mordę ... Tylko że ja już zapłaciłem za "profesjonalizm"
Znowu moje podatki poszły na marne? ;-)

Data: 2013-08-12 17:30:56
Autor: Artur Ma¶l±g
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu 2013-08-12 16:36, z pisze:
[...]

A po co? Będzie póĽniej ¶cieżkę ze swoim głosem retuszował? :P

Nic na to nie poradzę. Organy sobie zapracowały na tak± reputację.

Taaa, jasne, organy. Wiesz, tak się składa, że "oni" s± tak samo
wytworem społeczeństwa jak reszta. "Polscy" kierowcy też sobie
zapracowali na tak± reputację - jak się spotka jeden z takim drugim
to mamy opowie¶ci z mchu i paproci na grupie, w internecie.

Może z tego całego ogólnopolskiego monitoringu-nagrywania wyniknie co¶
dobrego. Lepiej przeszkoleni, bardziej profesjonalni policjanci czy
strażnicy.

Znowu tunelowe postrzeganie ¶wiata - z tego monitoringu itd., to ładnie
widać, jak ludzie zaczęli dużo bardziej przestrzegać przepisów. Postęp
w policji, strażach miejskich też jest, s± zmiany w prawie, ogranicza
się samowolę, precyzuje różne kwestie.

Data: 2013-08-12 19:00:48
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

Ale może organy, a złwaszcza policja powinna byc zawsze troche lepsza od spoleczenstwa?
W koncu ktos komus musi dawac przykład!

[...]

Nie mówie ze nie.
ale jakos nie słyszałem, zeby pani komendant straży miejskiej wyleciała z pracy za te chece z p. Emilem.
Stalking? Bo kto¶ jej na ręce patrzyl... Jak nie chce, to wywalić j± i już.

--
Pozdrawia... Budzik
"No bo jest tak: ludzie dziel± się na trzy grupy: tych, którzy umiej±

Data: 2013-08-12 17:15:17
Autor: Artur Ma¶l±g
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

A jaka to policja? Ja takiej nie znam.

Skoro mówi±, że jest teren zabudowany to zapewne przeoczyłem znak.
A ze jechałem zamyslony na spotkanie to tym bardziej stwierdziłem, ze to
było możliwe.

Skoro jechałe¶ zamy¶lony to nie znałe¶ przyczyny przeoczenia znaku
i dorobiłe¶ sobie do tego teorię. Za takie gapowe się najczę¶ciej płaci.

[...]

Powyższe nie ma nic wspólne z jazd± zgodn± z przepisami - najwyżej z
prób± wyłgania się od konsekwencji z przyczyn proceduralnych...

Data: 2013-08-12 17:22:27
Autor: Liwiusz
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu 2013-08-12 17:15, Artur Ma¶l±g pisze:
Bo uwierzylem w prawoż±dn± policję.

A jaka to policja? Ja takiej nie znam.

Ż±dna prawa.

--
Liwiusz

Data: 2013-08-12 19:00:47
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Osobnik posiadaj±cy mail lmalin@bez.tego.poczta.onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Bo uwierzylem w prawoż±dn± policję.

A jaka to policja? Ja takiej nie znam.

Ż±dna prawa.

:)
mea culpa

--
Pozdrawia... Budzik
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gor±co kaski na rower."

Data: 2013-08-12 19:00:48
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

Mam wrażenie, ze raczej ty dorabiasz teorię.
Zamyslony to nie znaczy ze miałem oczy zamknięte.
Poza tym, tak jak napisałem, zweryfikowałem to, jadac tamtedy drugi raz.

[...]

Nieprawda. Jakbym wtedy tak post±pił, to madatu bym nie dostał.

--
Pozdrawia... Budzik
"Lubię pracę. Praca mnie fascynuje. Potrafię godzinami

Data: 2013-08-12 13:47:33
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

Zarzucasz mi kłamstwo, wiec reaguję. Nie wiem czy niegrzecznie. Zakładam ze skoro rozmawiasz w ten sposób w internecie to nie jest jakas poza tylko twoje standardowe zachowanie które przenosisz na grunt domowy.
nie interesuje mnie co ludzie opowiadaj±.
Odnosisz sie do mojej wypowiedzi to j± oceniaj.
Twierdzisz, ze znoku nie zauważylem. Byłoby to możliwe.
Ale nie uważasz, ze to, ze potem nadal stał po lewej stronie jednak uprawdopodobnia moj± opowie¶c?
No chyba, ze sugerujesz, ze wszystko zmy¶liłem od a do z.

[...]

Zgadza sie. Ale tylko po warunkiem, ze interesuje nas bezmyslne szukanie każdego złamania przepisów a nie dbanie o bepzieczenstwo.

[...]

Moim zdaniem twierdzisz dokładnie to.

[...]

No widzisz. A jednak praktycznie nei jest to ¶cigane.
Dlaczego?
Ale skoro kazdego złamania nie da sie złapać to może policja powinna działac w miejscach gdzie jest naprawde niebezpiecznie a nie tam gdzie jest najwieksze prawdopodobienstwo złapania?
No chyba, ze ty uważasz, ze najniebezpieczniej jest tam, gdzie jest najwiecej "złamań".

[...]

Oczywi¶cie. I przedszkole.

[...]

Obecnie korzystam. Po sytuacji ze złapaniem przy znaku terenu obiecałem sobie ówniez CB ale zrealizowałem sporo czasu póĽniej. Wtedy jeszcze nie korzystałem myslać, ze jezdzac w miare zgodnie nic złego ze strony policji mnie nie spotka.

Data: 2013-08-12 17:05:46
Autor: Artur Ma¶l±g
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

Cóż, nie zarzucałem Ci kłamstwa, a reagujesz tak jak napisałem.
A skoro nie wiesz czy grzecznie, to najwyraĽniej brakuje ci jednak
wychowania, co potwierdzasz następnym zdaniem. Może się trochę
lepiej postaraj...
(...)

nie interesuje mnie co ludzie opowiadaj±.

Szkoda, dużo się z tego można dowiedzieć. A jak ciebie to nie
interesuje, to po co w ogóle siedzisz na grupie? :)

Odnosisz sie do mojej wypowiedzi to j± oceniaj.

No i tak czynię - w zasadzie jak każd± inn±.

Twierdzisz, ze znoku nie zauważylem. Byłoby to możliwe.

Nie, to Ty tak twierdzisz.

Ale nie uważasz, ze to, ze potem nadal stał po lewej stronie jednak
uprawdopodobnia moj± opowie¶c?

Ciężko stwierdzić. Brak znaku to po ilu miesi±cach i komu
zgłaszałe¶?

No chyba, ze sugerujesz, ze wszystko zmy¶liłem od a do z.

Ludzie różnie rzeczy opowiadaj±, a ja jestem sceptyczny do
ich wersji, szczególnie opisywanych w necie :>
Dodatkowo ¶miem twierdzić, że w normalnych warunkach znak
terenu zabudowane widać wystarczaj±co dobrze z każdej strony
drogi, a przeoczyć można każdy znak, co się ludziom zwyczajnie
zdarza.

[...]

Dorabiasz ideologię i tyle. Nikt nie szuka (w szczególno¶ci bezmy¶lnie)
każdego złamania przepisów, a o bezpieczeństwo się dba. Tak
naprawdę monitorowane s± tylko niektóre 'grubsze' wykroczenia
(szkoda, że tak rzadko), a na resztę można się złapać przy okazji.
Ludzie jeżdż±cy normalnie jako¶ nie dostaj± kompletu punktów
w tydzień czasu. Owszem, s± tam jakie¶ marginalne sprawy z
funkcjonariuszami łami±cymi przepisy, ale nie należy tego traktować
jako reguły i uogólniać na resztę populacji. Nie dalej jak wczoraj
kolega dostał pouczanie za brak ¶wiateł, a nie mandat. No, ale on
nie pyskował i nie traktował funkcjonariuszy jak niektórzy tutaj
opisuj± :>

[...]

Twoja retoryka jest zabawna, ale niczego merytorycznego nie wnosi.
PoRD to nie jest zbiór wskazówek, które można w zależno¶ci od humoru
wybiórczo akceptować, czy też nie.

[...]

Jest ¶cigane, ale nikt nie będzie za to mandatów wystawiał, jak
człowiek to zrobi przypadkiem, czy jako¶ tak wyjdzie. Co innego,
jak to się dzieje w komplecie z zachowaniem kierowcy - agresywna
jazda, wyprzedzanie na zakazie, skrzyżowaniu, pasach itd.
Przykład który ci podałem nie ma ¶wiadczyć o ¶ciganiu za 5cm,
a o tym, że jednak może niektórych interesować, gdzie twierdziłe¶,
że to bez sensu i nikogo to nie interesuje. I jeszcze jedno - w
przypadku kwalifikacji winy/udziału będzie to już brane pod
uwagę.

Ale skoro kazdego złamania nie da sie złapać to może policja powinna
działac w miejscach gdzie jest naprawde niebezpiecznie a nie tam gdzie jest
najwieksze prawdopodobienstwo złapania?

Powinna i najczę¶ciej tak jest.

No chyba, ze ty uważasz, ze najniebezpieczniej jest tam, gdzie jest
najwiecej "złamań".

Daruj sobie tak± retorykę. Niemniej faktem jest, że "tam gdzie jest
najwięcej złamań" ma zadziwiaj±c± korelację z niebezpieczeństwem.

[...]

Może i przedszkole w przyszło¶ci, może jeże biegały itd.
O wielu rzeczach zwyczajnie nie wiesz, a ograniczenie na zabudowanym
itd. nie bior± się z przypadku. Policja też nie będzie kwalifikować,
czy jechałe¶ na zabudowanym 25km/h szybciej niż ograniczenie "my¶l±co",
czy "bezmy¶lnie". Znaczy czasem można takich spotkać, ale oni
tak naprawdę też maj± ręce zwi±zane. Nie oni decyduj± o
ograniczeniach.

[...]

A co by CB na to pomogło? Ono rejestruje znaki, czy jak? :P

Wtedy jeszcze nie korzystałem myslać, ze jezdzac w miare zgodnie nic złego
ze strony policji mnie nie spotka.

Aha, póĽniej zmieniłe¶ zadanie, LOL. To ja jako¶ jeżdżę w miarę zgodnie
i nic złego ze strony policji mnie nie spotkało - ba, nawet milicji :)
Bez CB, bez antyradaru, bez nawigacji. Mina patrolu jak mu się macha
- bezcenna :)

Data: 2013-08-12 19:00:48
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

Jeżeli nie zarzuciłe¶ mi kłamstwa to ok, wybacz.
nie chce mi sie cofac w dyskusji ale wyrażnie odebrałem twoje wypowiedzi jako brak wiarygodnosci.

nie interesuje mnie co ludzie opowiadaj±.

Szkoda, dużo się z tego można dowiedzieć. A jak ciebie to nie
interesuje, to po co w ogóle siedzisz na grupie? :)

Przeianczasz. wiesz, ze nie to miałem na my¶li. Nieładnie.

[...]

Po dwóch, trzech tygodniach bezposrednio w jednostce która wystaiwła mi mandat bo chciałem porozmawiac o jego anulowaniu.

[...]

Jak jedzie z naprzeciwka ciezarowka, to znaku po lewej stronie nie widac.
Nie umiem ci tego bardziej wytłumaczyć.

Ale tak bardziej ogólnie - w ten sposób mozna podważyć większo¶c wypowiedzi bo przeciez jeste¶ sceptyczny...

[...]

Nieprawda. Oczywi¶cie ze nie szuka sie kazdego złamania przepisów.
Szuka sie konkretnych łamać przepisów za to w absurdalnych sytuacjach (patrz mierzenie przed znakiem konca ograniczenia)

Nie dalej jak wczoraj
kolega dostał pouczanie za brak ¶wiateł, a nie mandat.

Sceptycznie podchodzę do takich historii... ;-)

No, ale on
nie pyskował i nie traktował funkcjonariuszy jak niektórzy tutaj
opisuj± :>

Ja tez podchodze jak do człowieka.
I zdarzało mi sie zarówno byc potraktowanym podobnie. ale równiez dogadać sie poza bloczkiem.
Tylko czego to dowodzi? Ze nie kazdy policjant jest zły? To chyba jest oczywiste.

[...]

A jednak w jakims sensie tak.
Sam piszesz, ze przeciez nie wszystkie wykroczenia scigane.

[...]

No ale wykroczenie to wykroczenie.
Tak samo jak przekroczenie + 25 10 metrów przed znakiem.
I to i to złamanie nie ma zadnego znaczenia w ruchu.

[...]

Czy dobrze rozumiem twoja argumentacje:
przekroczeia linii ci±głej o 5cm jest scignae bo gdzies tam zdarzyło sie zderzenie czołowe w obrebie linii ci±głej?

[...]

A, czyli jednak sa miejsca gdzie stoj± bez sensu?

[...]

nie zgadzam sie. Spójrz np. na autostrady.

[...]

No to jak jest takie miejsce to jeszcze bym rozumiał.
Ale tam tak nie było.
Ale zapytałem, po co tu stoj±. Wytłumaczyli mi, ze jest niebepzieczne miejsce. 500 metrów za terenem zabudowanym... Ale na pytanie dlaczego nie stoj± tam juz nie chcieli odpowiedziec. Pewnie musieliby powiedziec: tam nie stoimy bo tam ludzie nie przekraczaj±...

[...]

Pewnie nic.

[...]

No widzisz. Albo ty masz szczescie albo ja mam pecha albo ja jezdze wiecej.
Zreszta jestem sceptyczny do takich opowiadań... ;-P

--
Pozdrawia... Budzik
"Jako¶ć wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

Data: 2013-08-12 21:45:34
Autor: Artur Ma¶l±g
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu 2013-08-12 21:00, Budzik pisze:
[...]

Szczę¶cie trzeba wspomagać, tak samo z siebie to się rzadko kiedy
cokolwiek dzieje.

albo ja jezdze wiecej.

Tak szczerze to w±tpię i do tego stwierdzę, że to ¶redni argument.
Znaczy możliwe, że akurat teraz jeĽdzisz więcej ode mnie, ale
ja nie piszę tylko na podstawie swoich do¶wiadczeń, a również
do¶wiadczeń ludzi, którzy jeżdż± mało, dużo, dostaj± mandaty
i nie. Jedni jeżdż± dużo i mandatów w zasadzie nie maj± (uczciwie),
a s± tacy, co to parę kilometrów maj± do pracy i wielce zdziwieni,
że ich policja zatrzymała za normaln±, codzienn± jazdę - taka
zwyczajna, wyprzedzanie +40 na zabudowanym, ci±głej itd.

Zreszta jestem sceptyczny do takich opowiadań... ;-P

Masz prawo. Przez ponad 30 lat spotkałem niewielu złych
policjantów (w łapę nie daję z zasady). Tak naprawdę to jednego,
zło¶liwego, chamskiego i bardzo głodnego - w DC, w 1994 roku.
4 grudnia, w padaj±cym deszczu ze ¶niegiem, o godzinie 18
stwierdził, że numery sobie przebiłem w samochodzie. Jako że
nie byłem sam, to bardzo mnie chciał zaprosić do radiowozu
oddalonego ~50 metrów od miejsca zatrzymanie (pod Muzeum
Narodowym), bym zobaczył jak numery powinny wygl±dać :>
Podziękowałem z u¶miechem na twarzy, twierdz±c że ja i tak
tego nie odróżnię, a w takich warunkach to ¶rednio jestem
zainteresowany bieganiem w celach edukacyjnych. Cóż, dochodzenie
trwało z rok, nawet odzyskałem DR z komendy (a co, brak podstaw)
i ogólnie pozytywne doswiadczenia z ludĽmi, choć uzasadnienie
umorzenia ¶ledztwa mnie zaskoczyło ;)

Data: 2013-08-12 22:53:45
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

Nie będę dyskutował z argumentem, ze ilo¶c km nie ma wpływu na czestotoliwo¶c spotykania władz na drodze.

[...]

S±dzisz, ze tylko ty rozmawiasz z ludzmi?

[...]

No i?
W±tpisz, ze rozumny człowiek potrafi odsiać takie przypadki?
Tez znam kilku takich i ich skargi.. wiesz co - w sumie to oni az tak bardzi sie nie skarż±. Raczej sie smiej± z takich wykroczeń. Ale z nimi nie dyskutuj±.

Zreszta jestem sceptyczny do takich opowiadań... ;-P

Masz prawo.

Ironi nie wyczuł?

[...]

Ja nie wiem co ta historia ma udowodnić.

--
Pozdrawia... Budzik
Ironi± często pokrywa się niemożno¶ć my¶lenia.

Data: 2013-08-13 08:41:09
Autor: Artur Ma¶l±g
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu 2013-08-13 00:53, Budzik pisze:
[...]

Lepiej się najpierw nad tym zastanów - dyskutować nie musisz.

[...]

Jakie chcesz odsiewać? Najlepiej ludzi jeżdż±cych dużo i z niewielkim
bagażem mandatowym - nie będ± protestować na to co piszesz :)

Tez znam kilku takich i ich skargi.. wiesz co - w sumie to oni az tak
bardzi sie nie skarż±. Raczej sie smiej± z takich wykroczeń. Ale z nimi nie
dyskutuj±.

To mało ludzi znasz :>

Zreszta jestem sceptyczny do takich opowiadań... ;-P

Masz prawo.

Ironi nie wyczuł?

Szyta grubymi nićmi, a ja stwierdziłem fakt.

Ja nie wiem co ta historia ma udowodnić.

A to trudno :>

Data: 2013-08-13 08:21:59
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

Cóż odpowiedzieć na taki "argument" poza: CHYBA TY!

[...]

Odsiewac przypadki ludzi, o których wiem ze szybko jezdz±, że lubi± powariować przez co ich skarżenie się na niewinne mandaty jest z góry obarczone dużym pradopodobieństwem braku obiektywizmu.

Tez znam kilku takich i ich skargi.. wiesz co - w sumie to oni az tak
bardzi sie nie skarż±. Raczej sie smiej± z takich wykroczeń. Ale z
nimi nie dyskutuj±.

To mało ludzi znasz :>

Tak oczywi¶cie. Tylko Ty znasz tych przykładowych, z których mozna wnioski wyci±gać.

Zreszta jestem sceptyczny do takich opowiadań... ;-P

Masz prawo.

Ironi nie wyczuł?

Szyta grubymi nićmi, a ja stwierdziłem fakt.

Raczej truizm.

Ja nie wiem co ta historia ma udowodnić.

A to trudno :>

Znowu nie wyczuł ironii? Chyba ze "a to trudno" to znowu jaki¶ fakt...

--
Pozdrawia... Budzik
"Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

Data: 2013-08-13 10:30:23
Autor: Artur Ma¶l±g
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu 2013-08-13 10:21, Budzik pisze:
Osobnik posiadaj±cy mail news@wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Nie będę dyskutował z argumentem, ze ilo¶c km nie ma wpływu na
     ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
czestotoliwo¶c spotykania władz na drodze.

Lepiej się najpierw nad tym zastanów - dyskutować nie musisz.

Cóż odpowiedzieć na taki "argument" poza: CHYBA TY!

Nie, to Ty niech chcesz dyskutować i nie chcesz się zastanowić nad
tym co napisałe¶.

Dziękuję.

Data: 2013-08-13 08:57:33
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

To że cos nazwałem argumentem nie oznacza, że to takowym jest, a juz na pewno nie oznacza, ze ten argument ma sens. Bo s± argumenty i argumenty.
Dlatego tez z takim "argumentem" dyskutować nie bedę.

Pewne rzeczy sa po prostu oczywiste, jak np. zasady prawdopodobieństwa :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy człowiek ma jakiego¶ fioła, ale zdaje się, że największym

Data: 2013-08-13 12:06:01
Autor: Artur Ma¶l±g
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu 2013-08-13 10:57, Budzik pisze:
[...]

A jest on Twojego pomysłu, natomiast nie zastanowiłe¶ się na tym co
napisałe¶. Częstotliwo¶ć spotykania władz na drodze nie zależy
w jaki¶ prosty sposób od przebytej liczby kilometrów, co chciałby¶
udowodnić próbuj±c mi przypisać twierdzenie odwrotne, czyli że
nie zależy. To czysta erystyka i takie numery to nie ze mn±.
Jeszcze ciekawej może być z możliwo¶ci± załapania się na mandat.

Pewne rzeczy sa po prostu oczywiste, jak np. zasady prawdopodobieństwa :)

Fałszywe przekonanie.

Data: 2013-08-18 20:00:37
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

Bo?

--
Pozdrawia... Budzik
"Wolno¶ć to tylko jeszcze jedno słowo dla tych,

Data: 2013-08-13 10:52:56
Autor: Gotfryd Smolik news
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
On Mon, 12 Aug 2013, Budzik wrote:

[...]

  Trochę zależy od obiektywno¶ci opisu przypadku.
  Je¶li zainteresowany "zapomni" o kilku szczegółach sprawa może
w jego opisie nieco odbiegać od realiów :)

Tez znam kilku takich i ich skargi.. wiesz co - w sumie to oni az tak
bardzi sie nie skarż±. Raczej sie smiej± z takich wykroczeń. Ale z nimi nie
dyskutuj±.

  Ale to ci, którzy maj± ¶wiadomo¶ć, że robi± co¶ czego nie wolno.
  A Futrzak pisał o takich przekonanych że jad± jak trzeba :)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-13 09:12:09
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Osobnik posiadaj±cy mail smolik@stanpol.com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

[...]

Nie chodzi o jako¶c opisu tylko o wiarygodno¶c opisuj±cego.
Jeżeli kto¶ chwali sie ze regularnie dana trase pokonuje w jakis suoper casach i potem nagle mówi, ze dostał niesłuszny mandat bo sie gdzies tam schowali a on akurat tam zwolnił to pewnie jest ¶rednio wiarygodny.

Ale jak wiem, ze kto¶ jezdzi regularnie z predkosciami nie wiekszymi niz +20, plus uzywa CB i nagle gdzies go łapi± w jakisdziwnych okoliczno¶ciach to uwierze w opisywane przez niego zdarzenie.

[...]

W jakim sensie przekonanych?
Nie maja licznika, czy moze jada ok, a foto wskazuje ze jechali dużo szybciej?

--
Pozdrawia... Budzik
Jak dostać się zdalnie na komputer podł±czony do sieci Windows ?

Data: 2013-08-14 10:13:42
Autor: Gotfryd Smolik news
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
On Tue, 13 Aug 2013, Budzik wrote:

[...]

  Oni jako OK, tylko jaki¶ znak jest nie na temat, a licznik
i foto dyskutuj± ze znakiem a nie z "OK" ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-13 11:53:54
Autor: Artur Ma¶l±g
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

Otóż to - o szczegółach człowiek może się dowiedzieć po latach
przypadkiem, b±dĽ od innej osoby, która przypadkiem była ¶wiadkiem
konkretnego wydarzenia. I to IRL, a co dopiero w internecie :)

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=jRReqWPaVA8
:)

  A Futrzak pisał o takich przekonanych że jad± jak trzeba :)

Może nie tyle przekonanych, co tak twierdz±cych i chwilowo
ciepi±cych na amnezję :>

Data: 2013-08-09 12:51:01
Autor: Jan Koval
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00

Użytkownik "Artur Ma¶l±g" <news@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ku2gnk$prc$1node1.news.atman.pl...
Biedni, uci¶nieni, walcz±cy o wolno¶ć i demokrację. Szkoda tylko, że
nie chce im się przepisów przestrzegać, a jak zrobi to kto¶ inny, to
zaraz s± ¶więci :>

Ale chodzi o to by ukarany zostal winny a nie ten co akurat byl obok.

J.

Data: 2013-08-09 13:18:20
Autor: Artur Ma¶l±g
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu 2013-08-09 12:51, Jan Koval pisze:
[...]

Na obecn± chwilę to chodzi o to, by spróbować udowodnić, że
'ja' jestem niewinny, ponieważ policja czy inne SM zawsze
Ľle mierz± i w ogóle maj± złe intencje. Błędy to się zazwyczaj
banalnie wyja¶nia bez miesięcy jęczenia w internecie :>

Data: 2013-08-09 18:33:12
Autor: Shrek
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
On 2013-08-09 13:18, Artur Ma¶l±g wrote:

[...]

Słuchaj - sprawa jest prosta - straż ustawia się tam gdzie najłatwiej złowić klienta (gadaj±c bzdety o bezpieczeństwie, szacunku dla prawa itp - generalnie lec±c w ch...). Klienta stara się wykiwać staż ( gadaj±c bzdety o homologacjach i powtarzaj±c bzdety o szacunku dla prawa itp. - generalnie lec±c w ch...). Obok tego s± yanosiki, które gadaj± o tym, że robi± to dla bezpieczeństwa podczas gdy robi± to dla reklam - czyli generalnie lec± w ch...

Reasumuj±c wszyscy powtarza bzdury, lec±c w ch...

Powstaje pytanie tylko kto zacz±ł;)

Shrek.

Data: 2013-08-09 20:13:34
Autor: Artur Ma¶l±g
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu 2013-08-09 18:33, Shrek pisze:
On 2013-08-09 13:18, Artur Ma¶l±g wrote:

[...]

Wiem, do¶ć popularne i medialne, ale to zupełnie jak opowie¶ci imć
Motylińskiego.

Klienta stara się wykiwać staż ( gadaj±c
bzdety o homologacjach i powtarzaj±c bzdety o szacunku dla prawa itp. -
generalnie lec±c w ch...).

To akurat standard, szczególnie w wykonaniu niektórych...

Obok tego s± yanosiki, które gadaj± o tym, że
robi± to dla bezpieczeństwa podczas gdy robi± to dla reklam - czyli
generalnie lec± w ch...

Pokazuj±c często bzdury. Jak pisałem wcze¶niej - robi± to ludzie chyba
tylko po to, by szerzyć apoteozę strachu. Pewnie jest im to
potrzebne...

Reasumuj±c wszyscy powtarza bzdury, lec±c w ch...

Tak szczerze, to tylko ich niewielka czę¶ć. No, ale uogólnienia s±
popularne, można nawrzucać bez konsekwencji władzom różnym i jeszcze
zyskać popularno¶ć u pelikanów.

Powstaje pytanie tylko kto zacz±ł;)

To nie piaskownica - nasz bohater miał okazję wykazać się jako¶ci±,
ale jako¶ nie wyszło mu kiedy¶ z lokalnym komendantem, teraz ma parcie
na szkło i wychodzi jeszcze zabawniej.

Data: 2013-08-09 17:37:15
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

To jest chyba meritum.
Uważasz, ze wszelkiej ma¶ci radary wystawiane przez SM dbaja o nasze bezpieczenstwo a nie o budzety gmin?

Data: 2013-08-09 21:05:08
Autor: Artur Ma¶l±g
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu 2013-08-09 19:37, Budzik pisze:
[...]

¦wiat nie jest binarny, a tak postawione pytanie zdradza intencje
pytaj±cego. Przy okazji widać brak zrozumienia tego co niby przeczytał
wcze¶niej.
SM stawia FR w różnych miejscach, z pomiarami ¶mietnikowymi podobnie
(tak jak i ITD). Jak popatrzę z perspektywy czasu to robi± to nawet
sensownie i skutecznie - dużo skuteczniej od policji, ale to kwestia
możliwo¶ci technicznych oraz 'ludzkich'. To, że gdzie¶ tam odczyniaj±
manianę - cóż, trzeba im też czasem popatrzeć na ręce, dzięki temu
będzie lepiej, a tak jest po kolejnych zmianach w prawie itd.
Warto też zwracać uwagę na oznakowanie, złe zgłaszać itd.
Tu na grupie się dowiaduję, że nie da się jeĽdzić zgodnie z prawem
- da się i to całkiem spokojnie. Jako¶ SM nawet z tych najgorszych
miejsc nie dała mi rady :)

Data: 2013-08-09 19:00:29
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

Oczywi¶cie.
Dlatego nie prosze o ocenę każdego pojedynczego foto ale o jakies ogólne wnioski.

[...]

Co masz na mysli mówi±c: skuteczniej?

[...]

Nie twierdze, ze sie nie da. Twierdze, ze nawet jezdzac normalnie jestes narazony na placenie.
I co gorsza, wyłuadzacze w przypadku błędów nie poczuwaj± się do odpowiedzialno¶ci.

--
Pozdrawia... Budzik
Krowa w sklepie: 'Poproszę m±czkę kostn±. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

Data: 2013-08-09 22:19:22
Autor: Artur Ma¶l±g
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu 2013-08-09 21:00, Budzik pisze:
[...]

No i ogólne s± takie, że bezpieczeństwo wzrasta, ruch jest
spokojniejszy i w ogóle jest fajniej na polskich drogach.

[...]

To co wyżej napisałem. Jest bezpieczniej i spokojniej i jaki dym
wszędzie, że łowi±, filmuj± i w ogóle. Ja ich spotykam sporadycznie,
ale efekty widać :)

[...]

Narażony to jestem zawsze - robi±c głupoty. Definicja "normalnie" bywa
do¶ć myl±ca - widać to np. po wypowiedziach Cavallino.

I co gorsza, wyłuadzacze w przypadku błędów nie poczuwaj± się do
odpowiedzialno¶ci.

No pewnie :>

Data: 2013-08-09 22:35:58
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

I całe szczescie.
Pytanie ile w tym zasługi fotoradarow a ile wybudowanych nowych dróg.

[...]

Czyli uważasz, że nie robi±c głupot nie dostaniesz mandatu?

I co gorsza, wyłuadzacze w przypadku błędów nie poczuwaj± się do
odpowiedzialno¶ci.

No pewnie :>

Ja juz swój przypadek opisywałem, weic nie bede sie powtarzał.

--
Pozdrawia... Budzik
"Istota, która przez całe życie tworzyła pewne okre¶lone wyobrażenie

Data: 2013-08-10 20:28:10
Autor: Artur Ma¶l±g
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

Jak pisałem - ¶wiat nie jest binarny. FR i nowe drogi maj± na to wpływ,
ale to fragment cało¶ci.

[...]

To zależy od definicji "normalno¶ci". Generalnie tak - jak człowiek
jeĽdzi naprawdę normalnie i zgodnie z przepisami (z jakim¶ tam
marginesem tolerancji) to może być spokojny. Zawsze można zarobić co¶
ekstra za fantazję, parkowanie itd. No, ale to jednostkowe przypadki.

I co gorsza, wyłuadzacze w przypadku błędów nie poczuwaj± się do
odpowiedzialno¶ci.

No pewnie :>

Ja juz swój przypadek opisywałem, weic nie bede sie powtarzał.

Opisałe¶ - ciężko stwierdzić czy sytuacja wygl±dała tak jak to opisałe¶.
Nawet nie masz żadnych dowodów na to, poza własnym domniemaniem...

Data: 2013-08-10 19:35:25
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

A jednak postulujesz bezmyslne stosowanie sie do przepisów. Binarnie.

[...]

O jakim marginesie tolerancji piszesz?
P.S. Ja sie nie zgadzam z tym co napisałe¶ - jezdzac zgodnie z przepsiami mozna dostac mandat (co jeszcze bym zrozumiał w koncu ludzie sa omylni) ale co gorsza - myl±cy sie nie jest zainteresowany wyjasnieniem i naprawieniem błędu a tego juz zrozumieć nie mogę.

[...]

Możesz wierzyć, mozesz nie wierzyć. Chyba nawet robiłem zdjęcie ale ciężko bedzie mi je znaleĽć.
Zreszta możemy pogdybać.
Załózmy ze było tak jak pisze - dostalem mandat w sytuacji gdzie znak terenu zab. był po lewej stronie. Jak zareaguje przecietna jednostka policji na takie zgłoszenie?

--
Pozdrawia... Budzik
Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miło¶c jest t±, która trwa najkrócej."

Data: 2013-08-10 10:01:16
Autor: Gotfryd Smolik news
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
On Fri, 9 Aug 2013, Budzik wrote:

Nie twierdze, ze sie nie da. Twierdze, ze nawet jezdzac normalnie jestes
narazony na placenie.

  I to jest gwóĽdĽ programu - znaczna rozbieżno¶ć między definicjami
"normalno¶ci" u kierowców, przeciętnej społeczeństwa (niekoniecznie
skorelowanej z kierowcami) oraz w prawie.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-10 10:00:26
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

Mówi±c "normalnie" miałem na my¶li "zgodnie z przepisami i najlepsza wol± do ich stosowania".

--
Pozdrawia... Budzik
Jest Leżajsk, jest dobrze.

Data: 2013-08-10 12:33:15
Autor: John Kołalsky
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00

[...]

Taki przykład strażników z Kęsowa.

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/poluja-na-kierowcow-jak-na-jelenie_141403.html

Tylko, że okazało się, że

http://tygodnik.pl/a/prokuratura-wszczela-sledztwo-w-sprawie-dotyczacej

Jednak ...koledzy pomogli

http://antyradary.phi.pl/forum/viewtopic.php?t=1216&postdays=0&postorder=asc&start=285&sid=23fa96c9a90b0471046bc342d7daba54

W Żalnie ostatnio postawili ¶mietnik. Ograniczenie na długo¶ci zdaje się 1,4km.

Data: 2013-08-10 10:05:14
Autor: Gotfryd Smolik news
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
On Fri, 9 Aug 2013, Shrek wrote:

sprawa jest prosta - straż ustawia się tam gdzie najłatwiej złowić klienta (gadaj±c bzdety o bezpieczeństwie, szacunku dla prawa itp

  Przyznasz, że problemem jest fakt że miejsca "gdzia najłatwiej
złowić klienta" istniej± *wbrew* logice - je¶li s± to miejsca
w ktorych rzeczywi¶cie szybsza jazda *nikomu* (np chc±cym przej¶ć
pieszym) nie wadzi?
  No to kto powinien być pierwszy do oceny, straż czy ten kto takie
"miejsce do łowienia" sporz±dził?

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-10 10:00:27
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Osobnik posiadaj±cy mail smolik@stanpol.com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

  No to kto powinien być pierwszy do oceny, straż czy ten kto takie
"miejsce do łowienia" sporz±dził?

Zapewne obie strony.
Jedna dlatego ze wyznacza na podstawie potrzeb budzetowych, druga dlatego, ze wykonuje takie bezsensowne polecenia zamiast wskazac inne kierunki działań.

P.S. A propos wywiadu z Emilem w TVN - czy to prawda ze w tej sławetnej gminie firma która jest wynajęta do obsługi fotoradaru, otrzymuje 52zł za kazde zdjęcie!?!?!?

--
Pozdrawia... Budzik
"Ludzie nie maj± problemów, tylko sobie sami je stwarzaj±"

Data: 2013-08-09 12:49:39
Autor: Jan Koval
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomo¶ci news:09082013.18418A5Cbudzik61.poznan.pl...
[...]

Ludzie się butnowali, buntuj± i bed± buntować. Z tym, ze w dzisiejszych czasach łatwiej się jest zebrać.

Kto¶ kiedy¶ wpadl na pomysł, że i gwałciciel ma prawo do obrony. Nie rozumiem więc dlaczego kierowcy nie mieli by mieć takiej możliwo¶ci. Tyle, że wychodzi na to, że gwałciciel ma większe prawa niż kierowca. Pan policjant zezna, że to tego kierowce mierzył, zmierzyl i ukarał choć na pewno takich pomiarów i wypisanych mandatów mial tysi±ce i na pewno nie pamięta już jak wygl±dał kierowca i samochód. A gwałciciel oprócz samej poszlaki, że wydaje się, że to on musi mieć przedstawiony do¶ć mocny dowód a nie jak co¶ takiego:

Matka Robusia: ChodĽ Robu¶...
Matka Robusia (do Hochwandera): Panie reżyserze kochany ! Ja, ja pana to widziałam we wszystkich filmach. I w polskich, i w zagranicznych i amerykańskich, ale żeby tego łobuza, to żeby mu nie dać ani grosza, albo lepiej żeby mnie wszystko wysłać, bo on to do mojej siostry, do tej suki uciekł, a przecież to jest jego dziecko. W s±dzie był. Mówi, że w więzieniu siedział, a przecież, dwa razy w więzieniu jak byłam u niego, no to czyje to może być dziecko jak nie jego. Tego łobuza ! Robu¶, za¶wiadcz, żeby nie była nasza krzywda, no powiedz, no powiedz kto to jest, kto to jest, no ?
Robu¶: Tatu¶.
Matka Robusia: Tatu¶, tata !-

Mi¶: scen Bareja, Tym.

J.

Data: 2013-08-09 12:55:05
Autor: Myjk
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Fri, 9 Aug 2013 10:00:37 +0000 (UTC), Budzik
Wiadomo, ze sporo mandatów jest słusznych ale wiele nie jest.

Wiele, to znaczy ile?

Wiec nic dziwnego, ze ludzie sie buntujÄ….

Niezależnie od tego jak dokładne i sprawiedliwe będą, zawsz się będą
buntować. Patrz radary ze zdjęciami. Widać na fotce idealnie kto kieruje a
na pęczki takich którzy szukają obejścia żeby nie płacić. Taka ludzka
natura.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-08-09 10:26:11
Autor: Marcin N
W dniu 2013-08-09 09:59, Myjk pisze:

Wszystko to jest woda. Wszyscy wiedzÄ… jak jeĹĽdĹĽÄ… i wiedzÄ… za co sÄ… karani.
Szukanie dziury w całym ma tylko jeden cel.

"Aparat władzy" musi być przejrzysty, klarowny i bez cienia podejrzeń. Nie jest! Reszta to nieistotne szczegóły.

--
MN

Data: 2013-08-09 11:02:46
Autor: Myjk
Polecam Fakty TVN dziĹ› o 19:00
Fri, 09 Aug 2013 10:26:11 +0200, Marcin N
"Aparat władzy" musi być przejrzysty, klarowny i bez cienia podejrzeń. Nie jest!

Piszesz to wiedzÄ…c, ĹĽe nie jest to do zrealizowania.
Może wręcz przeciwnie i chcesz państwa policyjnego.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-08-09 16:05:14
Autor: AZ
On 2013-08-09, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
"Aparat władzy" musi być przejrzysty, klarowny i bez cienia podejrzeń. Nie jest!

Piszesz to wiedzÄ…c, ĹĽe nie jest to do zrealizowania.
Może wręcz przeciwnie i chcesz państwa policyjnego.

Przeciez mamy policyjne.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-08-09 19:57:31
Autor: Artur Maśląg
W dniu 2013-08-09 18:05, AZ pisze:
On 2013-08-09, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
[...]

Nawet się do tego nie zbliżyliśmy :>

Data: 2013-08-09 12:15:29
Autor: charwel(Oo)==:::
[...]

Nie chcę nikogo bronić, ale kolega powiedział, że wskazanie na radarze znacząco odbiegało od tego, które miał na prędkościomierzu. Też bym się wkurzył.

charwel

Data: 2013-08-09 04:06:49
Autor: Marcin Kiciński
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu pi±tek, 9 sierpnia 2013 12:15:29 UTC+2 użytkownik charwel(Oo)==::: napisał:

Nie chcę nikogo bronić, ale kolega powiedział, że wskazanie na radarze znacz±co odbiegało od tego, które miał na prędko¶ciomierzu. Też bym się wkurzył.

Ale miał w chwili kiedy go zmierzyli, czy kiedy już zobaczył suszarkę i odruchowo zdj±ł nogę z gazu, albo wręcz zacz±ł hamować. Ja obstawiam, że to drugie. Owszem, zdarzaj± się błędy (np. stary Jelcz pędz±cy 130km/h), ale  większo¶ć spornych przypadków to efekt reakcji obronnej kierowcy, który nie potrafi wzi±ć na klatę konsekwencji swoich czynów.

Pozdrawiam
MK

Data: 2013-08-09 13:43:44
Autor: Jan Koval
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00

Użytkownik "Marcin Kiciński" <mmkicinski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:c1ac73dd-c4c6-4636-9cb3-977d7759ca36googlegroups.com...

[...]

Jeżeli jest pojedynczy pojazd to nie ma za bardzo co kombinować, że to nie ja.
Ale je¶li jest kilka pojazdów to tak naprawde nie wiesz w kogo celować policjant.
Ja bym chciał mieć dowód w postaci zdjęcia (niekoniecznie na papierze ale może być tylko do wgl±du)
z prędko¶ci± i zaznaczony cel.

Mnie się jeszcze nie zdarzyło by prędko¶ć na liczniku znacz±co rózniła się od tego co pokazał policjant. Ale róznie bywa.

J.

Data: 2013-08-09 05:03:28
Autor: Marcin Kiciński
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu pi±tek, 9 sierpnia 2013 13:43:44 UTC+2 użytkownik Jan Koval napisał:

Jeżeli jest pojedynczy pojazd to nie ma za bardzo co kombinować, że to nie ja.

Ale je¶li jest kilka pojazdów to tak naprawde nie wiesz w kogo celować policjant.

Jeżeli jedzie kilka aut, to zwykle wszystkie przekraczaj± dozwolon± prędko¶ć, a policjant zwykle zatrzymuje jedno, góra dwa. Kto¶ ma szczę¶cie, a kto¶ pecha. Uważasz, że w takiej sytuacji nie powinni zatrzymywać nikogo? Wtedy "Kup± mo¶ci panowie, kupy nikt nie ruszy" ;)

Mnie się jeszcze nie zdarzyło by prędko¶ć na liczniku znacz±co rózniła się od tego co pokazał policjant. Ale róznie bywa.

Mnie też. I osobi¶cie nie znam nikogo, kto by się na taki przypadek skarżył.

Pozdrawiam
MK

Data: 2013-08-09 22:52:36
Autor: Cavallino
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00

Użytkownik "Marcin Kiciński" <mmkicinski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:2646b1eb-07eb-4dd3-937b-e4793aad6b48@googlegroups.com...
[...]

Już wszystkie skrzyżowania nie s± zakorkowane, wszystkie TIR-y przestrzegaj± zakazów tonażowych, że nie mog± się zaj±ć tymi ważniejszymi sprawami?

Data: 2013-08-09 12:41:20
Autor: Myjk
Polecam Fakty TVN dziĹ› o 19:00
Fri, 09 Aug 2013 12:15:29 +0200, charwel(Oo)==:::
Nie chcę nikogo bronić, ale kolega powiedział, że wskazanie
na radarze znacząco odbiegało od tego, które miał na prędkościomierzu. Też bym się wkurzył.

Pomyłki się zdarzają i nie dziwię się że ktoś się wkurzył -- ale
przedstawiona "walka" to generalizowanie i prĂłba udowodnienia ĹĽe tak jest
ZAWSZE.

Dlatego m.in. mam rejestrator (dla ułatwienia z GPSem). :P W zeszłym roku
mnie na suszarkę przycięli -- zdziwiłem się że tyle jechałem (przecież
ruszyłem dopiero co ze świateł). W domu zasiadłem do kompa, obejrzałem
zapis i się wszystko zgadzało -- choć na miejscu bym se dał palec mały u
stopy skaleczyć, że jechałem wolniej. Obrona siebie to naturalny ludzki odruch. Wychodząc więc z tego założenia z
dużym dystansem podchodzę do tego co mówią ludzie, bo najczęściej niestety
konfabulują, żeby się wybielić.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-08-09 12:00:33
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

ruszyłem dopiero co ze ¶wiateł). W domu zasiadłem do kompa, obejrzałem
zapis i się wszystko zgadzało -- choć na miejscu bym se dał palec mały u
stopy skaleczyć, że jechałem wolniej.

A co bys zrobił jakby w domu okazało sie, ze jednak sie pomylili?

Data: 2013-08-09 15:00:54
Autor: Myjk
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Fri, 9 Aug 2013 12:00:33 +0000 (UTC), Budzik
A co bys zrobił jakby w domu okazało sie,
ze jednak sie pomylili?

W łeb bym sobie z pewnością nie strzelił. ;)
Wykroczenie było i z tym nie miałem zamiaru polemizować. --
Pozdor Myjk

Data: 2013-08-09 17:00:29
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Osobnik posiadaj±cy mail myjkel@nospam.op.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

A co bys zrobił jakby w domu okazało sie,
ze jednak sie pomylili?

W łeb bym sobie z pewno¶ci± nie strzelił. ;)
Wykroczenie było i z tym nie miałem zamiaru polemizować.
Czy jestes w stanie odpowiedzieć na moje pytanie?

Data: 2013-08-12 07:41:45
Autor: Myjk
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Fri, 9 Aug 2013 17:00:29 +0000 (UTC), Budzik
W łeb bym sobie z pewnością nie strzelił. ;)
Wykroczenie było i z tym nie miałem zamiaru polemizować.
Czy jestes w stanie odpowiedzieć na moje pytanie?

Przecież odpowiedziałem, nic. Wykroczenie popełniłem niezależnie od wskazania. Ale przecież błędu nie było, pomimo że pomiaru na mnie
dokonywano w grupie -- a to podobno, wg Was, zawsze gotowy przepis na
błędne wskazanie.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-08-12 08:01:00
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

To zapytam inaczej: czy masz problem ze zrozumieniem mojego pytania?
Nie pytałem, czy było, czy nie było wykroczenia.

Pytałem co by¶ zrobil jakby¶ przyjechał do domu, sprawdził i okazało sie, ze jednak GPS pokazuje ze jechałes ok?

Data: 2013-08-12 10:15:47
Autor: Myjk
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Mon, 12 Aug 2013 08:01:00 +0000 (UTC), Budzik
To zapytam inaczej: czy masz problem ze zrozumieniem mojego pytania?

Czy ty masz problem ze zrozumieniem mojej odpowiedzi?

Nie pytałem, czy było, czy nie było wykroczenia.

Ja Ci mówię, że wykroczenie było! Moje wątpliwości dotyczyły jedynie
prędkości. Myślałem, że jechałem mniej niż mi pokazano na suszarce, ale i
tak nadal łapałem się na ten sam mandat.
Pytałem co byś zrobil jakbyś przyjechał do domu, sprawdził i okazało sie, ze jednak GPS pokazuje ze jechałes ok?

Gdybym miał takie wątpliwości, nie przyjąłbym w ogóle mandatu. --
Pozdor Myjk

Data: 2013-08-12 08:31:30
Autor: AZ
On 2013-08-12, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
To zapytam inaczej: czy masz problem ze zrozumieniem mojego pytania?

Czy ty masz problem ze zrozumieniem mojej odpowiedzi?

On nie ma problemu, pyta co bys zrobil jakby sytuacja byla troche inna.

[...]

Ty tak serio? Pytanie dotyczy hipotetycznej sytuacji. Na gorze piszesz,
ze miales watpliwosci a tutaj "gdybym mial watpliwosci to bym nie przyjal".
To miales czy nie miales? Pytanie dotyczylo co bys zrobil gdyby Cie wysuszyli, Ty bys przyjal mandat a w domu by sie okazalo, ze jednak
jechales przepisowo.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-08-12 10:35:05
Autor: Myjk
Polecam Fakty TVN dziĹ› o 19:00
Mon, 12 Aug 2013 08:31:30 +0000 (UTC), AZ
Czy ty masz problem ze zrozumieniem mojej odpowiedzi?
On nie ma problemu, pyta co bys zrobil jakby sytuacja byla troche inna.

Ale nie była.

Gdybym miał takie wątpliwości, nie przyjąłbym w ogóle mandatu.
Ty tak serio? Pytanie dotyczy hipotetycznej sytuacji.

Co sprecyzował dopiero w 3 z kolei poście i odpowiedź otrzymał.

Na gorze piszesz, ze miales watpliwosci

Nie wiem jak to wam napisać wyraźniej. Miałem wątpliwości co do dokładności
pomiaru, a nie że jechałem zgodnie z przepisami a wykazano mi 150% więcej.

a tutaj "gdybym mial watpliwosci to bym nie przyjal".

Gdybym miał aż TAKIE (istotne słowo) wątpliwości, to bym nie przyjął
mandatu i sprawa rozbiłaby się o sąd. Póki co wyszło na to, że to JA się
myliłem. Dlatego z dystansem podchodzę do wszystkiego co ludzie gadają.
Człowiek omylny jest. To dotyczy wszystkich ludzi.

To miales czy nie miales? Pytanie dotyczylo co bys zrobil gdyby Cie wysuszyli, Ty bys przyjal mandat a w domu by sie okazalo, ze jednak
jechales przepisowo.

Nie jechałbym z nagraniem do domu po przyjęciu mandatu, tylko nie
przyjąłbym mandatu. Coś mam jeszcze podkreślić?

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-08-12 11:12:35
Autor: Gotfryd Smolik news

On 2013-08-12, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
My¶lałem, że jechałem mniej niż mi pokazano na suszarce, ale i
tak nadal łapałem się na ten sam mandat.

[...]

Gdybym miał takie w±tpliwo¶ci, nie przyj±łbym w ogóle mandatu.

Ty tak serio? Pytanie dotyczy hipotetycznej sytuacji. Na gorze piszesz,
ze miales watpliwosci a tutaj "gdybym mial watpliwosci to bym nie przyjal".

  Napisał - "kwestia skali".
  Jakby jechał 60 to by mandatu nie brał (czyli ile tam było, bo nie
pamiętam czy w zabudowanym).
  A że s±dził że jedzie 80 a jechał 110 to już brał.

To miales czy nie miales? Pytanie dotyczylo co bys zrobil gdyby Cie
wysuszyli, Ty bys przyjal mandat a w domu by sie okazalo, ze jednak
jechales przepisowo.

  Złożyłby samokrotykę na grupie, że AŻ TAK nie umie prędko¶ci oceniać ;)

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-08-12 13:47:32
Autor: Budzik
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
[...]

Ja Ci mówię, że wykroczenie było! Moje w±tpliwo¶ci dotyczyły jedynie
prędko¶ci. My¶lałem, że jechałem mniej niż mi pokazano na suszarce, ale i
tak nadal łapałem się na ten sam mandat.
Ja rozumiem.
Ale pytałe co by było gdyby...

Pytałem co by¶ zrobil jakby¶ przyjechał do domu, sprawdził i okazało sie, ze jednak GPS pokazuje ze jechałes ok?

Gdybym miał takie w±tpliwo¶ci, nie przyj±łbym w ogóle mandatu.
A gdyby¶ nie miał w±tpliwo¶ci? A potem okazało się, że jednak miałes gorszy moment w swojej nieomylno¶ci?

--
Pozdrawia... Budzik
Jaki¶ czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2013-08-09 14:33:12
Autor: anacron
W dniu 09.08.2013 12:41, Myjk pisze:
[...]

Ja też i od kiedy mam jakoś żaden policjant nie próbuje mi nawet wlepić
mandatu. "A to nagrywa?"

I tu kończy się wola do wystawienia mandatu, Ot dziwny zbieg okoliczności.

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-08-09 19:58:32
Autor: John Kołalsky
[...]

I co, jesteś wdzięczny, że Cię złapali ?

Obrona siebie to naturalny ludzki odruch. Wychodząc więc z tego założenia z
dużym dystansem podchodzę do tego co mówią ludzie, bo najczęściej niestety
konfabulują, żeby się wybielić.

A tu ludzie wybielajÄ… znaki

Data: 2013-08-09 15:10:12
Autor: jerzu
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
On Fri, 9 Aug 2013 09:59:14 +0200, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

Wszystko to jest woda. Wszyscy wiedz± jak jeżdż± i wiedz± za co s± karani.

Dokładnie. Od lat stosowane były reczne radary, chociażby popularne w
Polsce Rapidy, i jako¶ nikt się nie burzył. A teraz wielkie
poruszenie...

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-08-09 15:19:52
Autor: anacron
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu 09.08.2013 15:10, jerzu pisze:

Dokładnie. Od lat stosowane były reczne radary, chociażby popularne w
Polsce Rapidy, i jako¶ nikt się nie burzył.

Rapid nie odróżniał tylko kierunku, miał tak mał± czuło¶ć, że jak
policjant robił pstryk to praktycznie pokazywał w 99% procentach
prędko¶ć pierwszego.

A teraz wielkie poruszenie...

To, że masz umowę zakupu na kradzione auto nie znaczy, że auto przestało
być kradzione. Jak rozumiem, popierasz łamanie prawa (popełnianie
przestępstwa) w imię walki z wykroczeniami. Nie mam więcej pytań.

Po¶wiadczenie nieprawdy w dokumentach przez urzędnika, to bardzo poważne
przestępstwo.

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-08-09 15:32:57
Autor: jerzu
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
On Fri, 09 Aug 2013 15:19:52 +0200, anacron <anacron@anacron.pl>
wrote:

[...]

Najpierw udowodnij że kto¶ to przestępstwo popełnił, potem pogadamy.
Bo na razie to, poza kilkoma medialnymi występami, niewiele
zdziałałe¶.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-08-09 15:52:41
Autor: anacron
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
wrote:

[...]

Przeczytaj dokumenty które upublicznili¶my na stronie, s± niepodważalne.
W jednym dokumencie, KGP sama stwierdza, że "w przeciwieństwie do
radarów starego typu" laserówki umożliwiaj± identyfikację. Sama policja
to udowodniła.

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-08-09 15:56:00
Autor: anacron
Polecam Fakty TVN dziĹ› o 19:00
W dniu 09.08.2013 15:32, jerzu pisze:
Najpierw udowodnij że ktoś to przestępstwo popełnił, potem pogadamy.
Bo na razie to, poza kilkoma medialnymi występami, niewiele
zdziałałeś.

Pismo z KGP RD-I-320/316/13/WR z dnia 13.02.2013
„(…) W odróżnieniu od klasycznego pomiaru prędkości urządzeniem
radarowym, użycie UltraLyte do kontroli prędkości wyklucza
prawdopodobieństwo zarejestrowania prędkości innego pojazdu niż mierzony…”

Cytat dosłowny i podana sygnatura.

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-08-09 16:59:52
Autor: J.F
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
Użytkownik "jerzu"  napisał w wiadomo¶ci
[...]

Bo od lat jak jechales 100, to Rapid pokazywal 100.
Niektorzy mowili ze nie ich, ze stary pomiar, ale prawde mowiac sie nie spotkalem.
Zreszta, dla 50zl klocic sie nie warto, jak nie za to, to za inne sie nalezalo :-)

A teraz widzisz - jedziesz 70 bo FR, obok ktos szybciej, z przeciwka jeszcze jeden, Iskra pokazuje co chce, policjanty zatrzymuja ciebie,
mowia ze 50 to moze punktow, bo zl to 500 ...

Zreszta ponoc zyjemy w panstwie prawa - skoro minister cos napisal, to policja i UM maja realizowac, a nie dyskutowac.

J.

Data: 2013-08-09 22:53:57
Autor: Cavallino
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00

Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jaq909917sn9c03p6sfo1on3gij7nb8tp3@4ax.com...
On Fri, 9 Aug 2013 09:59:14 +0200, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:

Wszystko to jest woda. Wszyscy wiedz± jak jeżdż± i wiedz± za co s± karani.

Dokładnie.

Ale co dokładnie?
Karani s± za to że dali się złapać mafii, za nic innego.
O to Ci chodziło?
Czy kapelutek w głowę uciska i masz zamiar mafię wybielać?

Data: 2013-08-12 09:27:14
Autor: jerzu
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00

Nawet nie mam zamiaru z tym dyskutować.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-08-12 20:17:22
Autor: anacron
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00
W dniu 12.08.2013 09:27, jerzu pisze:
[...]

To może chociaż podyskutujesz ze mn±, podałem Ci cytat z pisma z KGP :)

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-08-12 20:26:30
Autor: Artur Ma¶l±g
Polecam Fakty TVN dzi¶ o 19:00

Nie ma o czym dyskutować - jak to Jerzu napisał:
"
Najpierw udowodnij że kto¶ to przestępstwo popełnił, potem pogadamy.
Bo na razie to, poza kilkoma medialnymi występami, niewiele
zdziałałe¶.
"
S±d w GnieĽnie też nie dał wiary temu co opowiadasz i wykroczenie
potwierdził. Teraz Strasburg?

Data: 2013-08-09 15:26:29
Autor: anacron
W dniu 09.08.2013 09:59, Myjk pisze:
[...]

Ok w materiale TVN jest widoczny pomiar na grupie. Jest adnotacja przy
nim. Powiedz proszę, które pojazdu z widocznych prędkość została pokazana?

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-08-09 15:31:22
Autor: anacron
[...]

nim. Powiedz proszę, którego pojazdu z widocznych prędkość została pokazana?

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-08-13 07:57:40
Autor: Myjk
Polecam Fakty TVN dziĹ› o 19:00
Fri, 09 Aug 2013 15:31:22 +0200, anacron
Ok w materiale TVN jest widoczny pomiar na grupie. Jest adnotacja przy nim. Powiedz proszę, którego pojazdu z widocznych prędkość została pokazana?

PokaĹĽ mi taki pomiar z zarejestrowanym wykroczeniem.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-08-13 19:00:39
Autor: anacron
W dniu 13.08.2013 07:57, Myjk pisze:
[...]

Mnie tak zdjęli w Gnieźnie.

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-08-13 22:50:43
Autor: Myjk
Polecam Fakty TVN dziĹ› o 19:00
Tue, 13 Aug 2013 19:00:39 +0200, anacron
PokaĹĽ mi taki pomiar z zarejestrowanym wykroczeniem.
Mnie tak zdjęli w Gnieźnie.

No tak, to rzeczywiście wiele wyjaśnia.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-08-13 22:56:58
Autor: anacron
W dniu 13.08.2013 22:50, Myjk pisze:
Tue, 13 Aug 2013 19:00:39 +0200, anacron
PokaĹĽ mi taki pomiar z zarejestrowanym wykroczeniem.
Mnie tak zdjęli w Gnieźnie.

No tak, to rzeczywiście wiele wyjaśnia.

No tak, bo zapewne nigdy nie widziałeś jak ściągają po pomiarze na
grupie, ja widuje prawie co dzień, bo sterczą na 91 we Włocławku.

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-08-14 07:44:26
Autor: Myjk
Polecam Fakty TVN dziĹ› o 19:00
Tue, 13 Aug 2013 22:56:58 +0200, anacron
No tak, bo zapewne nigdy nie widziałeś jak ściągają po pomiarze na
grupie, ja widuje prawie co dzień, bo sterczą na 91 we Włocławku.

I co, tyle czasu i jeszcze nie nagrałeś żeby mieć dowód?

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-08-14 09:11:32
Autor: anacron
W dniu 14.08.2013 07:44, Myjk pisze:
[...]

Oj jaki ty głupiutki jesteś (albo z policji) :P

--
Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza

Data: 2013-08-14 09:31:32
Autor: Myjk
Polecam Fakty TVN dziĹ› o 19:00
Wed, 14 Aug 2013 09:11:32 +0200, anacron
I co, tyle czasu i jeszcze nie nagrałeś żeby mieć dowód?
Oj jaki ty głupiutki jesteś (albo z policji) :P

GĹ‚upiutki jest ten co jedynie gada, a dowodu nie ma.
Takie pierdzenie dla sportu.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-08-14 18:16:45
[...]