Polecam album...

Data: 2010-01-21 12:41:12
Autor: Jakub Jewuła
Polecam album...
Z przyjemnoscia polecam album fotografii.
Jesli macie wolne okolo 150zl warto zrobic sobie prezent.

Maciej Fiszer "Metamorphosis - w poszukiwaniu "Puszczy ukrytej w Puszczy"
http://www.mmpoznan.pl/8878/2009/12/28/wydane-w-poznaniu-metamorphosis?category=depesze
http://www.zielonalekcja.pl/index.php?mod=aktualnosc&id=7193
http://www.wbp.poznan.pl/index.php?mode=towary&action=show&menu=85&id=160&lang=PL

Kupowalem tutaj:
http://www.albertus.pl/sklep/0/715382/0
Widze, ze teraz stan zero - nalezy zapytac to sie pojawia ;)

To byla chyba pierwsza realizacja przy ktorej pracowalem
gdzie nie pozwolono sobie na zaden kompromis - zasluga glownie
zazwietego do bolu autora zdjec.

Zdjecia w wiekszosci Hasselbladem X-Pan, troche sredniego
6x7cm (Pentax), odrobine malego obrazka (wypasiony Canon).
Wylacznie slajdy - Velvia + Kodak VS.
Do tego moje rewelacyjne skany i przygotowanie zdjec do druku :)

Albumu nie nalezy traktowac jako zbior pojedynczych zdjec
tylko calosc - opowiesc o zyciu puszczy Noteckiej.
Trzeba znalezc ze dwie godziny na spokojne poogladanie zdjec po kolei
oraz na wysluchanie dolaczonej do albumu plyty CD z dzwiekowa opowiescia
przygotowana przez Tomasz Ogrodowczyka.
Ta plyta to gratka dla fanow dobrego dzwieku, nie mylic z audiofilami ;)
Calosc uzupelniaja teksty, ktorych autorka jest Marta Stawska-Puchalska.

Reasumujac - polecam zakup.
Z tego co wiem naklad nie byl za duzy, kto pierwszy ten lepszy :)

Wydawnictwo WBPiCAK, Poznań 2009, 264 s., 365 × 280 mm.
Zawiera 178 fotografii.
Do albumu dołączona jest płyta CD z odgłosami Puszczy Noteckiej.

Data: 2010-01-21 13:10:49
Autor: cichybartko
Polecam album...
On 2010-01-21 12:41, Jakub Jewuła wrote:
Zdjecia w wiekszosci Hasselbladem X-Pan, troche sredniego
6x7cm (Pentax), odrobine malego obrazka (wypasiony Canon).
Wylacznie slajdy - Velvia + Kodak VS.
Do tego moje rewelacyjne skany i przygotowanie zdjec do druku :)

Ile mają maksymalne powiększenia w tej publikacji? Książka po rozłożeniu ma 58x38. Widzę że maksymalne powiększenia są ciut mniejsze. Czy obecnie jakaś cyfra jest w stanie sprostać takim powiększeniom na offsecie, oczywiście zachowując cały proces łącznie z operatorem :).

Widzę że też pozbywasz się średniego analogowego formatu, czyli wygoda wygrała nad maksymalizacją jakości ;>.

Jeśli ktoś jest maniakiem natury, chciałby się jeszcze dodatkowo wciągnąć w klimat robiąc sobie odpowiedni nastrój w domu, to z tej samej dziedziny polecam nagrania Chrisa Watsona http://www.chriswatson.net/

--
Pozdrawiam,
Bartko.

Data: 2010-01-21 13:33:00
Autor: Jakub Jewuła
Polecam album...
[...]

A konkretnie 28x73cm ;)

Widzę że maksymalne powiększenia są ciut mniejsze.

Z x-pana 19.5x52cm, reszta roznie.

Czy obecnie jakaś cyfra jest w stanie sprostać takim powiększeniom na offsecie, oczywiście zachowując cały proces łącznie z operatorem :).

Cyfra to wiesz co :)

Czy da rade sprostac glownie zalezy od ...ogladajacego.
90% gospodyn nie zauwazy pewnie zadnej roznicy

Widzę że też pozbywasz się średniego analogowego formatu, czyli wygoda wygrała nad maksymalizacją jakości ;>.

Nie - po prostu fotografia w sensie robienia zdjec coraz
mniej mnie interesuje wogole, a noszenie sprzetu w szczegole ;)
Dla przyjemnosci zostawie sobie jeden - dwa tematy w sam raz na cyfre.

Mam kilka innych hobby a doba ma tylko 24h ;)

Data: 2010-01-21 14:03:30
Autor: cichybartko
Polecam album...
On 2010-01-21 13:33, Jakub Jewuła wrote:
[...]

Kierowałem się danymi ze strony http://www.albertus.pl/ gdzie podają rozmiar 38x29cm ;). Ok na albertusie zaburzyli proporcje okładki i się zasugerowałem tą pionową orientacją, a faktycznie album jest w orientacji poziomej ;).
http://www.albertus.pl/sklep/0/715382/0
W ogóle jak się poprawnie podaje rozmiar arkusza w europie, zawsze wydawało mi się że najpierw podaje się oś x czyli szerokość a potem oś y czyli wysokość.

[...]

Zawsze można mieć nadzieję ;).

[...]

Racja! Fotografia to przereklamowane hobby ;) rozumiem że przy tych dwóch tematach trzyma Cię wyłącznie sentyment ;).

--
Pozdrawiam,
Bartko.

Data: 2010-01-21 14:30:08
Autor: Jakub Jewuła
Polecam album...
W ogóle jak się poprawnie podaje rozmiar arkusza w europie, zawsze wydawało mi się że najpierw podaje się oś x czyli szerokość a potem oś y czyli wysokość.

Nie wiem - nie jestem europejczykiem :)

[...]

Eee tam. Kasa po prostu ;)

Data: 2010-01-22 12:24:34
Autor: janek
Polecam album...

Mam kilka innych hobby a doba ma tylko 24h ;)

kobiety?
j.

Data: 2010-01-22 12:55:57
Autor: cichybartko
Polecam album...
On 2010-01-22 12:24, janek wrote:

Mam kilka innych hobby a doba ma tylko 24h ;)

kobiety?

Jedna kobieta jest czasochłonna, w liczbie mnogiej wykluczają wszelkie inne hobby ;). Więc robisz się monotematyczny ;).

--
Pozdrawiam,
Bartko.

Data: 2010-01-22 13:10:38
Autor: bofh@nano.pl
Polecam album...
On 2010-01-22 12:24, janek wrote:

Mam kilka innych hobby a doba ma tylko 24h ;)

kobiety?

Jedna kobieta jest czasochłonna, w liczbie mnogiej wykluczają wszelkie
inne hobby ;). Więc robisz się monotematyczny ;).

A może jedna lubi tak, a druga inaczej?

wer

Data: 2010-01-22 13:31:30
Autor: cichybartko
Polecam album...
cichybartko wrote:
On 2010-01-22 12:24, janek wrote:

[...]

Co nie zmienia faktu że doba nadal ma 24h ;).

--
Pozdrawiam,
Bartko.

Data: 2010-01-22 14:51:07
Autor: bofh@nano.pl
Polecam album...
cichybartko wrote:
On 2010-01-22 12:24, janek wrote:

[...]

Ale masz różnorodność :) I wiele zainteresowań: blondynki, brunetki,
rude, szatynki.

wer

Data: 2010-01-23 01:59:20
Autor: nb
Polecam album...

On 2010-01-22 12:24, janek wrote:

Mam kilka innych hobby a doba ma tylko 24h ;)

kobiety?

Jedna kobieta jest czasochłonna, w liczbie mnogiej wykluczają wszelkie
inne hobby ;). Więc robisz się monotematyczny ;).

Dopiero kiedy żona myśli, że jesteś u kochanki, a kochanka że u żony, możesz spokojnie zajmować się swoim hobby.

--
nb

Data: 2010-01-22 20:53:20
Autor: syriusz
Polecam album...
Jakub Jewu³a wrote:
Nie - po prostu fotografia w sensie robienia zdjec coraz
mniej mnie interesuje wogole, a noszenie sprzetu w szczegole ;)
Dla przyjemnosci zostawie sobie jeden - dwa tematy w sam raz na cyfre.

Czekaj, czekaj...
Od jakiego¶ ju¿ czasu zachwycasz siê cyfr±, w w±tku "Jaki ¶redni" pozbywasz siê ¶redniego formatu, a tutaj znów takie "wyznania"...

W zwi±zku z powy¿szym mam pytanie:
Kiedy¶ chwali³e¶ siê, ¿e masz "TETENAL COLORTEC FIMLAB" - dobrze kojarzê? :)
Je¶li i on by siê u Ciebie mia³ kurzyæ i w zwi±zku z "analogowymi wyprzeda¿ami" chcia³by¶ go gdzie¶ upchn±æ - jako pierwszy zg³aszam siê na ochotnika, aby siê tym sprzêtem godnie zaopiekowaæ... :-)
Jaka cena? ;-)

Pozdrawiam,
syriusz

Data: 2010-01-22 21:46:36
Autor: Jakub Jewu³a
Polecam album...
[...]

Sprzedany dosc dawno...

Data: 2010-01-21 22:58:46
Autor: nb
Polecam album...
at Thu 21 of Jan 2010 12:41, Jakub Jewuła wrote:

Ta plyta to gratka dla fanow dobrego dzwieku, nie mylic z audiofilami
;) Calosc uzupelniaja teksty, ktorych autorka jest Marta
Stawska-Puchalska.

Dobre fotograficzne nazwisko. Zbieg okoliczności?

--
nb

Data: 2010-01-26 12:20:09
Autor: Maciek
Polecam album...
Jesli ktos jest zainteresowany to moge odsprzedac za 130 zl, kurier gratis.

Polecam album...