Polecana komedia

Data: 2009-09-30 12:35:35
Autor: Gabi
Polecana komedia
Witam.
Chciałabym się obejrzeć jakąś dobrą komedie. Jaką możecie mi polecić?

Data: 2009-09-30 13:01:57
Autor: p0li
Polecana komedia
O->Dnia 2009-09-30 12:35:35 niejaki Gabi napisał:
Witam.
Chciałabym się obejrzeć jakąś dobrą komedie. Jaką możecie mi polecić?

dość szerokie pojęcie - dobra komedia - dużo zależy od gustu oglądacza

ja się np w ogóle nie śmiałem na tzw. polskich komediach typu "to nie tak
jak myślisz kotku" lub "lejdis" (nie wspomnę o "job") natomiast bardzo
dobrze bawię sie na filmach typu "czarna owca", "(t)raumshiff surprise",
"but manitou"

amerykańskie też jakoś mi się przejadły - ostatnio byłem zmuszony obejrzeć
"hitch" - zaśmiałem sie raz
 --
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl
gg # 175936; icq# 16655815 skype: p0li_ten_jedyny

Data: 2009-09-30 15:17:00
Autor: frank drebin
Polecana komedia

jeżeli podobał ci się "but manitu", to obejrzyj jeszcze http://www.filmweb.pl/f104086/Gwiezdne+jaja+Część+I+-+Zemsta+Świrów,2004

Data: 2009-09-30 15:27:40
Autor: p0li
Polecana komedia
O->Dnia 2009-09-30 15:17:00 niejaki frank drebin napisał:
p0li wrote:
[...]

a popatrz wyżej ;)

podpowiem (t)raumshiff.......

Data: 2009-09-30 16:05:26
Autor: frank drebin
Polecana komedia
p0li wrote:
[...]

mea culpa.
To przez tę nieznajomość niemieckiego ;)

Data: 2009-09-30 14:04:13
Autor: Kapsel
Polecana komedia
Wed, 30 Sep 2009 12:35:35 +0200, Gabi napisał(a):

Witam.
Chciałabym się obejrzeć jakąś dobrą komedie. Jaką możecie mi polecić?

Kac Vegas ostatnio widziałem i było niezłe, w większej grupie przyjaciół
można się pośmiać.

Dead Snow - niby horror, ale jak się jest koneserem gatunku (zombie) to
jest całkiem śmieszny.

Bękarty wojny - w ogóle nie komedia, ale kurde, scena jak Brad Pitt mówi po
włosku... prawie zjechałem z fotela :D Film IMO ogółem warto obejrzeć, a są
w nim też naprawdę zabawne momenty.

Ze starych rzeczy co pamiętam warte uwagi to Forrest Gump, Killer, Nic
śmiesznego. Jak nie widziałeś Shreka to też możesz sprawdzić ;)

Natomiast ogółem z komediami jest tak, że zależnie od gustu jednych coś
bawi, innych nudzi, albo zniesmacza. Napisz w ogóle co lubisz, co ostatnio
dobrego widziałeś, może ktoś więcej coś podpowie wtedy.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-09-30 14:05:44
Autor: Tiber
Polecana komedia
Silly, silly Gabi nabazgrału:

Witam.
Chciałabym się obejrzeć jakąś dobrą komedie. Jaką możecie mi polecić?

Ponoć "The Boat That Rocked" ("Radio na fali") jest świetne. Ale nie
wiem kiedy (i czy w ogóle) będzie leciało u nas.

Gust? Lubiane tytuły?

--
tbr

Data: 2009-09-30 14:57:49
Autor: stabillo
Polecana komedia

http://thepiratebay.org/torrent/5056898/The.Boat.That.Rocked.2009.DvDRip-FxM

Data: 2009-09-30 15:54:28
Autor: Monty
Polecana komedia
Użytkownik "stabillo" <casio0@onet.eu> napisał w wiadomości news:h9vkkc$ser$1news.onet.pl...

[...]

Świetny film, ale to nie taka komedia do smiania się.

Monty

Data: 2009-10-02 15:25:04
Autor: Tiber
Polecana komedia
Silly, silly Monty nabazgrału:

[...]

Ośmielę się nie zgodzić. Owszem, nie podpieram się teraz moim
odczuciami, lecz koleżanki, ale moja teoria jest taka, że odbiór tego
filmu zależy od uosobienia danego widza. Nie każdy musi wychwycić
zabawne niuanse i zrozumieć subtelne dowcipy.

--
tbr

Data: 2009-10-03 20:50:03
Autor: Monty
Polecana komedia
Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ha4uvi$4r0$1news.onet.pl...

[...]

Nie o to chodzi, są komedie, które oglądając możesz sobie robić pod nosem "ha ha" albo uśmiechać sie przez cały czas, a są takie które ogląajac dosłownie tarzasz się ze śmiechu na podłodze. TBTR jest jak najbardziej zabawna (w ogóle dobry film to jest), ale to nie komedia na zrywanie boków, to coś bardziej "wyrafinowanego". Poza tym ośmielę się zasugerować, że lepiej gada się o filmach, ktore obie strony obejrzały :>

Monty

Monty

Data: 2009-10-02 17:00:30
Autor: Tiber
Polecana komedia
Silly, silly stabillo nabazgrału:

Ponoć "The Boat That Rocked" ("Radio na fali") jest świetne. Ale nie
wiem kiedy (i czy w ogóle) będzie leciało u nas.

http://thepiratebay.org/torrent/5056898/The.Boat.That.Rocked.2009.DvDRip-FxM

P2P śmierdzi.

--
tbr

Data: 2009-10-05 23:58:19
Autor: stabillo
Polecana komedia

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ha54ih$mj9$1news.onet.pl...

http://thepiratebay.org/torrent/5056898/The.Boat.That.Rocked.2009.DvDRip-FxM

P2P śmierdzi.

bilety po 25zl na filmy z brucem willisem, jeszcze bardziej...

Data: 2009-10-06 09:16:30
Autor: stabillo
Polecana komedia

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hads0h$ph6$1news.onet.pl...

http://thepiratebay.org/torrent/5056898/The.Boat.That.Rocked.2009.DvDRip-FxM

P2P śmierdzi.

bilety po 25zl na filmy z brucem willisem, jeszcze bardziej...

To nie chodź.

no wlasnie nie chodze :)

Data: 2009-09-30 15:12:02
Autor: frank drebin
Polecana komedia
Gabi wrote:
Witam.
Chciałabym się obejrzeć jakąś dobrą komedie. Jaką możecie mi polecić?

"Naga Broń" wszystkie 3 części. Zawsze.
"Sposób na blondynkę" super (miałem to jeszcze lata temu na vhs.

Data: 2009-09-30 15:57:32
Autor: Monty
Polecana komedia
Użytkownik "Gabi" <gabriella.m@vp.pl> napisał w wiadomości news:1557.000002f3.4ac33477newsgate.onet.pl...
Witam.
Chciałabym się obejrzeć jakąś dobrą komedie. Jaką możecie mi polecić?

"I Love You Man"
"Forgetting Sarah Marshall"
-najlepsze komedie jakie widziałem od dawien dawna.

"Inglouriuos Basterds" - to chyba nie komedia, ale jak wspomniał Kapsel, bardzo dużo można się pośmiać.

Aha jeszcze jest "The Hangover" - wszyscy piszą, że mega śmieszne, jestem prawdopdoobnie jedną osobą we wszechświecie, która z nudów nie dotrwała do końca i której to nie śmieszyło (anyone?).

Monty

Data: 2009-09-30 21:51:12
Autor: Kapsel
Polecana komedia
Wed, 30 Sep 2009 15:57:32 +0100, Monty napisał(a):

Aha jeszcze jest "The Hangover" - wszyscy piszą, że mega śmieszne, jestem prawdopdoobnie jedną osobą we wszechświecie, która z nudów nie dotrwała do końca i której to nie śmieszyło (anyone?).

Myślę, że to typowa komedia grupowa jest :)

Raz oglądałem sam, ot takie se, skupiłem się na marnej fabule i
wyszukiwaniu tych śmieszności... potem znów wpadli znajomi, z oczekiwaniem
że to zobaczymy, puściłem raz jeszcze i wszyscy zlewaliśmy z każdej
najgłupszej sceny :))

Niewiele jest komedii, które bawią w samotności, reguła bodaj taka, że im
więcej osób tym zabawniejszy film.

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-10-03 20:45:51
Autor: Monty
Polecana komedia

Użytkownik "Kapsel" <kapsulskiWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:s2byjqbtwnlg$.dlgkapselek.net...
Wed, 30 Sep 2009 15:57:32 +0100, Monty napisał(a):
Niewiele jest komedii, które bawią w samotności, reguła bodaj taka, że im
więcej osób tym zabawniejszy film.

Mam zupełnie odwrotne zdanie. Jesli komedia jest dobra, to rozbawi cię jak oglądasz ją samotnie, w złym humorze itp. Jesli do śmiechu i dobrej zabawy potrzebujesz grupy znajomych, alkoholu itd to już o takiej komedii nienajlepiej świadczy.

Monty

Data: 2009-10-03 22:03:59
Autor: Kapsel
Polecana komedia
Sat, 3 Oct 2009 20:45:51 +0100, Monty napisał(a):

[...]

No wiadomo, że coś co mnie rozbawi jak sam siedzę jest naprawdę dobre.
Ale taka już psychologia człowieka, że bawi się lepiej w dobrym
towarzystwie, wtedy nawet słabsze filmy dają radę i to właśnie sugeruję ;)

Swoją drogą naprawdę niewiele komedii potrafiło mnie rozbawić w samotności.
To jest chyba ogółem gatunek do "zbiorowego odbiorcy"...

--
Kapsel
  http://kapselek.net

Data: 2009-10-05 01:26:09
Autor: Tiber
Polecana komedia
Silly, silly Kapsel nabazgrału:

To jest chyba ogółem gatunek do "zbiorowego odbiorcy"...

Teraz to już za bardzo pojechałeś.

--
tbr

Data: 2009-10-05 10:25:36
Autor: Kapsel
Polecana komedia
Mon, 5 Oct 2009 01:26:09 +0200, Tiber napisał(a):

To jest chyba ogółem gatunek do "zbiorowego odbiorcy"...

Teraz to już za bardzo pojechałeś.

Może i tak.

Natomiast ciężko mi sobie przypomnieć komedie, na których bym się śmiał
oglądając je samotnie. --
Kapsel
  http://kapselek.net
  kapsel(malpka)op.pl

Data: 2009-10-05 01:24:26
Autor: Tiber
Polecana komedia
Silly, silly Kapsel nabazgrału:

Niewiele jest komedii, które bawią w samotności, reguła bodaj taka,
że im więcej osób tym zabawniejszy film.

Bo dobrą komedię niełatwo zrobić, a i wiele zależy od gustu (dlatego
uważam ten wątek za trochę kretyński). Mnie zawsze śmieszy MP i wybrane
Smithy.

--
tbr

Data: 2009-10-07 10:40:26
Autor: sebastus
Polecana komedia
Polecam "The Big Lebowski". film braci Coen - kapitalny!

Data: 2009-10-09 00:44:46
Autor: Moon
Polecana komedia
sebastus wrote:
Polecam "The Big Lebowski". film braci Coen - kapitalny!

"Lebowski" to zreszta odrazajacy bohater, brudas i nygus, osobiscie nie wiem jak moze budzic sympatie lub usmiech?
Do konca nie wiedzialem, co wlasciwie chca przekazac twórcy tym filmem... moze - nic?

moon

Data: 2009-10-09 10:59:29
Autor: stabillo
Polecana komedia

Uzytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:halomu$bte$1news.interia.pl...

Do konca nie wiedzialem, co wlasciwie chca przekazac twórcy tym filmem... moze - nic?

a moze jestes za prosty zeby zrozumiec pewne rzeczy ? Wiesz ze coehnowie to zydzi...??? :)

Data: 2009-10-09 14:13:16
Autor: Moon
Polecana komedia
stabillo wrote:
[...]

co ty? amerykę mi odkrywasz.

moon

Data: 2009-10-02 17:03:25
Autor: Tiber
Polecana komedia
[...]

Och, nie schlebiaj sobie :) Może cię zdziwię mówią, że osoba, która
śmiała się do rozpuku przy "The Boat That Rocked" właśnie przy "Kacu
Vegas" nie potrafiła zaśmiać się ani razu i bardzo zwątpiła w sens
oglądania filmów według rekomendacji in oh, wait...

--
tbr

Data: 2009-09-30 17:02:27
Autor: JanKo
Polecana komedia
Agent Gabi nadaje:
Chciałabym się obejrzeć jakąś dobrą komedie. Jaką możecie mi polecić?

Ostatnio ubawiłem się do łez na "Wojnie polsko-ruskiej".

Data: 2009-09-30 17:23:28
Autor: kamil
Polecana komedia

"Gabi" <gabriella.m@vp.pl> wrote in message news:1557.000002f3.4ac33477newsgate.onet.pl...
Witam.
Chciałabym się obejrzeć jakąś dobrą komedie. Jaką możecie mi polecić?

Z ostatnich super-smiesznych-mega-hiper-komedii nic mi sie obejrzec do konca nie udalo, ale do 'Eagle vs. Shark' wracalem dwukrotnie.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-10-01 19:40:04
Autor: Hans Kloss
Polecana komedia
Gabi <gabriella.m@vp.pl> napisał(a):
Witam.
Chciałabym się obejrzeć jakąś dobrą komedie. Jaką możecie mi polecić?

A proszę bardzo:
http://www.youtube.com/watch?v=4Q83KdTqxyU
Niestety tylko fragmenty, nie wiem gdzie ( i czy w ogóle) dostępna jest nie
ocenzurowana całość.
Poczucie humoru nieco specyficzne ale jak przywykniesz to gwarantuję że
będziesz do tego filmu wracać regularnie choćby po to zeby dokonywac
konfrontacji z rzeczywistością. Rzecz powinna rozbawić do łez zwłaszcza,
Młodych, Wykształconych i Z Dużych Miast.
J-23

Data: 2009-10-06 13:09:14
Autor: pawelk
Polecana komedia
Hans Kloss pisze:
[...]

O cholera... naprawdę się nieźle bawiłem :)

Data: 2009-10-03 20:07:46
Autor: perszing
Polecana komedia
Gabi pisze:
> Witam.
> Chciałabym się obejrzeć jakąś dobrą komedie. Jaką możecie mi polecić?

"Nie jestesmy aniolami" z Robertem de Niro.

p.
--
www.ogloszenia.krakow.pl

Data: 2009-10-05 01:04:03
Autor: Moon
Polecana komedia
perszing wrote:
Gabi pisze:
Witam.
Chciałabym się obejrzeć jakąś dobrą komedie. Jaką możecie mi polecić?

"Nie jestesmy aniolami" z Robertem de Niro.

to był okropny film.
ci goście nie nadają się do komediowych ról.
najgorszy film de Niro od czasów  wczesnych lat 70tych.

moon

Data: 2009-10-06 00:00:45
Autor: stabillo
Polecana komedia

Użytkownik "Gabi" <gabriella.m@vp.pl> napisał w wiadomości news:1557.000002f3.4ac33477newsgate.onet.pl...
Witam.
Chciałabym się obejrzeć jakąś dobrą komedie. Jaką możecie mi polecić?

HOT FUZZ! Polski tytul, "Ostre Psy"! Moim zdaniem wysmienity i czasem bardzo inteligentny humor :)

Data: 2009-10-09 14:42:48
Autor: Seoman
Polecana komedia
Gabi wrote:
Witam.
Chciałabym się obejrzeć jakąś dobrą komedie. Jaką możecie mi polecić?

Galaxy Quest.
Parę lżejszych filmów Coenów.
Galaxy Quest :)

Pozdrawiam,
Seoman

Data: 2009-10-10 03:18:58
Autor: Tiber
Polecana komedia
Silly, silly Seoman nabazgrału:

Witam.
Chciałabym się obejrzeć jakąś dobrą komedie. Jaką możecie mi polecić?

Galaxy Quest.
Parę lżejszych filmów Coenów.
Galaxy Quest :)

Cieszę się razem z tobą i pozwolę ci dokończyć, ale Galaxy Quest jest
jedną z lepszych komedii wszechczasów!

--
tbr

Polecana komedia