Polecana komedia

Data: 2009-09-30 14:05:44
Autor: Tiber
Polecana komedia
Silly, silly Gabi nabazgrału:

Witam.
Chciałabym się obejrzeć jakąś dobrą komedie. Jaką możecie mi polecić?

Ponoć "The Boat That Rocked" ("Radio na fali") jest świetne. Ale nie
wiem kiedy (i czy w ogóle) będzie leciało u nas.

Gust? Lubiane tytuły?

--
tbr

Data: 2009-09-30 14:57:49
Autor: stabillo
Polecana komedia

http://thepiratebay.org/torrent/5056898/The.Boat.That.Rocked.2009.DvDRip-FxM

Data: 2009-09-30 15:54:28
Autor: Monty
Polecana komedia
Użytkownik "stabillo" <casio0@onet.eu> napisał w wiadomości news:h9vkkc$ser$1news.onet.pl...

[...]

Świetny film, ale to nie taka komedia do smiania się.

Monty

Data: 2009-10-02 15:25:04
Autor: Tiber
Polecana komedia
Silly, silly Monty nabazgrału:

[...]

Ośmielę się nie zgodzić. Owszem, nie podpieram się teraz moim
odczuciami, lecz koleżanki, ale moja teoria jest taka, że odbiór tego
filmu zależy od uosobienia danego widza. Nie każdy musi wychwycić
zabawne niuanse i zrozumieć subtelne dowcipy.

--
tbr

Data: 2009-10-03 20:50:03
Autor: Monty
Polecana komedia
Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ha4uvi$4r0$1news.onet.pl...

[...]

Nie o to chodzi, są komedie, które oglądając możesz sobie robić pod nosem "ha ha" albo uśmiechać sie przez cały czas, a są takie które ogląajac dosłownie tarzasz się ze śmiechu na podłodze. TBTR jest jak najbardziej zabawna (w ogóle dobry film to jest), ale to nie komedia na zrywanie boków, to coś bardziej "wyrafinowanego". Poza tym ośmielę się zasugerować, że lepiej gada się o filmach, ktore obie strony obejrzały :>

Monty

Monty

Data: 2009-10-02 17:00:30
Autor: Tiber
Polecana komedia
Silly, silly stabillo nabazgrału:

Ponoć "The Boat That Rocked" ("Radio na fali") jest świetne. Ale nie
wiem kiedy (i czy w ogóle) będzie leciało u nas.

http://thepiratebay.org/torrent/5056898/The.Boat.That.Rocked.2009.DvDRip-FxM

P2P śmierdzi.

--
tbr

Data: 2009-10-05 23:58:19
Autor: stabillo
Polecana komedia

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ha54ih$mj9$1news.onet.pl...

http://thepiratebay.org/torrent/5056898/The.Boat.That.Rocked.2009.DvDRip-FxM

P2P śmierdzi.

bilety po 25zl na filmy z brucem willisem, jeszcze bardziej...

Data: 2009-10-06 09:16:30
Autor: stabillo
Polecana komedia

Użytkownik "Tiber" <pra_anime@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hads0h$ph6$1news.onet.pl...

http://thepiratebay.org/torrent/5056898/The.Boat.That.Rocked.2009.DvDRip-FxM

P2P śmierdzi.

bilety po 25zl na filmy z brucem willisem, jeszcze bardziej...

To nie chodź.

no wlasnie nie chodze :)

Polecana komedia