Data: 2017-06-24 13:57:10 | |
Autor: Sebastian Biały | |
Polecany internetowy sklep z częściami do aut | |
On 6/24/2017 1:47 PM, ewrrwe wrote:
Poszukuje dobrze zaopatrzonego sklepu z częściami do aut. Ostatnio Pozostaje szukanie takiego w którym pracują androidy. Wszedzie gdzie pracują ludzie pomyłki mają miejsce. Rozumiem że zamówiłes tych częsci tak dużo że masz już jakiś pogląd statystyczny? |
|
Data: 2017-06-24 14:41:52 | |
Autor: ewrrwe | |
Polecany internetowy sklep z czÄĹciami do aut | |
Sebastian Biały wrote:
On 6/24/2017 1:47 PM, ewrrwe wrote: Szczeki otrzymałem dwa razy i inne tarcze hamulcowe >> Sprawdzali z vin-em jednak to nie pomogło. We wcześniejszym sklepie a także innych miejscach gdzie kupowałem nie było jakoś problemów zawsze pasowało. |
|
Data: 2017-06-25 00:43:24 | |
Autor: PiteR | |
Polecany internetowy sklep z częściami do aut | |
na ** p.m.s ** ewrrwe pisze tak:
Szczeki otrzymałem dwa razy i inne tarcze hamulcowe >> Sprawdzali z vin-em jednak to nie pomogło. We wcześniejszym Jest tyle rybek w oceanie a ty właśnie musiałeś wybrać iparts.pl -- Piter http://piterpro.private.pl/xnews/ |
|
Data: 2017-06-25 07:12:29 | |
Autor: Tata | |
Polecany internetowy sklep z częściami do aut | |
W dniu 2017-06-24 o 13:57, Sebastian Biały pisze:
On 6/24/2017 1:47 PM, ewrrwe wrote: Nie zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Idę do sklepu z częściami samochodowymi i pytam się o sprzęgło kpl. do mojego samochodu. Dziewczę za ladą patrzy w katalog i prosi o VIN. Po sprawdzeniu okazuje się, że w tym modelu auta, fabrycznie montowano cztery rodzaje sprzęgieł. Miłe i ładne dziewczę mówi, iż dalsza rozmowa będzie miała sens, po przyniesieniu do sklepu wymontowanego sprzęgła i sprawdzeniu numeru fabrycznego, a nawet zmierzeniu linijką, czy fi wynosi 20 cm, czy też 21 cm. Jeżeli sklep, obojętnie jaki, wysyła lub kładzie na ladę części na chybił trafił, to już pracują tam androidy, obojętnie w jakiej postaci. Nie wysyła się (kładzie na ladę) towaru przed doprecyzowaniem (e-mail, SMS, rozmowa telefoniczna, osobiście) zamówienia w sytuacjach alternatywnych. Z ukłonami MJ |
|
Data: 2017-06-25 15:37:52 | |
Autor: Sebastian Biały | |
Polecany internetowy sklep z częściami do aut | |
On 6/25/2017 7:12 AM, Tata wrote:
Pozostaje szukanie takiego w którym pracują androidy. Wszedzie gdzieNie zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Idę do sklepu z częściami samochodowymi i pytam się o sprzęgło kpl. do mojego samochodu. Dziewczę Czyli jednak człowiek. Sorry, w takiej sytuacji pomyłki wliczaj w koszty, tak jest wszędzie. cm. Jeżeli sklep, obojętnie jaki, wysyła lub kładzie na ladę części na chybił trafił, to już pracują tam androidy, obojętnie w jakiej postaci. Nie, pomyłki magazynowe to zawyczaj bylejakość magazyniera. Zautomatyzowane magazyny gdzie pracują roboty i przeszukuja *WILOKROTNIE* więcej częsci (np. elektronika) mają mniejsze ratio pomyłek. Dodatkowo w branzy samochodowej producenci zycia nie ułatwiają produkując 6 wariantow tego samego elementu i diabli wiedzą który jest który. Trudno miec pretensje że panienka po hisotrii sztuki nie ma tez o tym pojęcia poza poglądem statystycznym. Nie wysyła się (kładzie na ladę) towaru przed doprecyzowaniem (e-mail, SMS, rozmowa telefoniczna, osobiście) zamówienia w sytuacjach alternatywnych. Ależ wysyła. Nie zliczę ile razy mechanicy wymieniali kurierem coś co doszło i było złe mimo że miało być dobre. Po drodze jest łańcuch ludzi i każdy może popełnić błąd. |
|