Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Polecany internetowy sklep z częściami do aut

Polecany internetowy sklep z częściami do aut

Data: 2017-06-24 13:57:10
Autor: Sebastian Biały
Polecany internetowy sklep z częściami do aut
On 6/24/2017 1:47 PM, ewrrwe wrote:
Poszukuje    dobrze zaopatrzonego sklepu  z częściami  do aut.   Ostatnio
kupiłem kilka części  w iparts.pl   niestety  otrzymałem   części nie
pasujące do mojego auta. Nie polecam!!!

Pozostaje szukanie takiego w którym pracują androidy. Wszedzie gdzie pracują ludzie pomyłki mają miejsce.

Rozumiem że zamówiłes tych częsci tak dużo że masz już jakiś pogląd statystyczny?

Data: 2017-06-24 14:41:52
Autor: ewrrwe
Polecany internetowy sklep z częściami do aut
Sebastian Biały wrote:

On 6/24/2017 1:47 PM, ewrrwe wrote:
Poszukuje    dobrze zaopatrzonego sklepu  z częściami  do aut.   Ostatnio
kupiłem kilka części  w iparts.pl   niestety  otrzymałem   części nie
pasujące do mojego auta. Nie polecam!!!

Pozostaje szukanie takiego w którym pracują androidy. Wszedzie gdzie
pracują ludzie pomyłki mają miejsce.

Rozumiem że zamówiłes tych częsci tak dużo że masz już jakiś pogląd
statystyczny?

Szczeki  otrzymałem  dwa razy i inne tarcze hamulcowe >>   Sprawdzali  z  vin-em  jednak to nie pomogło.  We wcześniejszym sklepie  a także  innych miejscach gdzie kupowałem   nie było jakoś problemów   zawsze pasowało.

Data: 2017-06-25 00:43:24
Autor: PiteR
Polecany internetowy sklep z częściami do aut
na  ** p.m.s **  ewrrwe pisze tak:

Szczeki  otrzymałem  dwa razy i inne tarcze hamulcowe >>  Sprawdzali  z  vin-em  jednak to nie pomogło.  We wcześniejszym
sklepie  a także  innych miejscach gdzie kupowałem   nie było
jakoś problemów   zawsze pasowało. 


Jest tyle rybek w oceanie a ty właśnie musiałeś wybrać iparts.pl

--
Piter

http://piterpro.private.pl/xnews/

Data: 2017-06-25 07:12:29
Autor: Tata
Polecany internetowy sklep z częściami do aut
W dniu 2017-06-24 o 13:57, Sebastian Biały pisze:
On 6/24/2017 1:47 PM, ewrrwe wrote:
Poszukuje    dobrze zaopatrzonego sklepu  z częściami  do aut.   Ostatnio
kupiłem kilka części  w iparts.pl   niestety  otrzymałem   części nie
pasujące do mojego auta. Nie polecam!!!

Pozostaje szukanie takiego w którym pracują androidy. Wszedzie gdzie
pracują ludzie pomyłki mają miejsce.

Rozumiem że zamówiłes tych częsci tak dużo że masz już jakiś pogląd
statystyczny?

Nie zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Idę do sklepu z częściami samochodowymi i pytam się o sprzęgło kpl. do mojego samochodu. Dziewczę za ladą patrzy w katalog i prosi o VIN. Po sprawdzeniu okazuje się, że w tym modelu auta, fabrycznie montowano cztery rodzaje sprzęgieł. Miłe i ładne dziewczę mówi, iż dalsza rozmowa będzie miała sens, po przyniesieniu do sklepu wymontowanego sprzęgła i sprawdzeniu numeru fabrycznego, a nawet zmierzeniu linijką, czy fi wynosi 20 cm, czy też 21 cm. Jeżeli sklep, obojętnie jaki, wysyła lub kładzie na ladę części na chybił trafił, to już pracują tam androidy, obojętnie w jakiej postaci. Nie wysyła się (kładzie na ladę) towaru przed doprecyzowaniem (e-mail, SMS, rozmowa telefoniczna, osobiście) zamówienia w sytuacjach alternatywnych.

Z ukłonami
MJ

Data: 2017-06-25 15:37:52
Autor: Sebastian Biały
Polecany internetowy sklep z częściami do aut
On 6/25/2017 7:12 AM, Tata wrote:
Pozostaje szukanie takiego w którym pracują androidy. Wszedzie gdzie
pracują ludzie pomyłki mają miejsce.
Rozumiem że zamówiłes tych częsci tak dużo że masz już jakiś pogląd
statystyczny?
Nie zgadzam się z Twoją wypowiedzią. Idę do sklepu z częściami samochodowymi i pytam się o sprzęgło kpl. do mojego samochodu. Dziewczę

Czyli jednak człowiek. Sorry, w takiej sytuacji pomyłki wliczaj w koszty, tak jest wszędzie.

cm. Jeżeli sklep, obojętnie jaki, wysyła lub kładzie na ladę części na chybił trafił, to już pracują tam androidy, obojętnie w jakiej postaci.

Nie, pomyłki magazynowe to zawyczaj bylejakość magazyniera. Zautomatyzowane magazyny gdzie pracują roboty i przeszukuja *WILOKROTNIE* więcej częsci (np. elektronika) mają mniejsze ratio pomyłek.

Dodatkowo w branzy samochodowej producenci zycia nie ułatwiają produkując 6 wariantow tego samego elementu i diabli wiedzą który jest który. Trudno miec pretensje że panienka po hisotrii sztuki nie ma tez o tym pojęcia poza poglądem statystycznym.

Nie wysyła się (kładzie na ladę) towaru przed doprecyzowaniem (e-mail, SMS, rozmowa telefoniczna, osobiście) zamówienia w sytuacjach alternatywnych.

Ależ wysyła. Nie zliczę ile razy mechanicy wymieniali kurierem coś co doszło i było złe mimo że miało być dobre. Po drodze jest łańcuch ludzi i każdy może popełnić błąd.

Polecany internetowy sklep z częściami do aut

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona