Polecany internetowy sklep z częściami do aut

Data: 2017-06-27 10:59:55
Autor: X-Man
Polecany internetowy sklep z częściami do aut
"ewrrwe" <kjh@adsfd.pl> wrote in message news:594e4ea6$0$15195$65785112news.neostrada.pl...
Witam
Poszukuje    dobrze zaopatrzonego sklepu  z częściami  do aut.
Ostatnio     kupiłem kilka części  w iparts.pl   niestety  otrzymałem
części nie  pasujące do mojego auta. Nie polecam!!!   W poniedziałek
odsyłam  szkoda  kasy na  przesyłki.   Jakiś rok temu kupowałem w innym
sklepie   i było  ok  ceny  też, tylko że teraz  nie moge odnaleźć  tego
sklepu.  Macie jakieś  sprawdzone  adresy , potrzebuję części do skody i
czasem  do peugeota.

do Skody masz Skoda Ełk czy tam autogrupa w google znajdziesz a jak zamawiasz to nei podawaj vin bo to nie zawsze działa tylko numery części producenta wtedy nie ma wątpliwości i sprzedawca wysyła ci to co chcesz a nie to co jakiś system mu sugeruje jako pasującą część

Pzdr
Piotrek

Polecany internetowy sklep z częściami do aut