Polecany klub / kółko wzajemnej adoracji 4x 4 w Warszawie?

Data: 2011-06-24 21:06:16
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
Polecany klub / kółko wzajemnej adoracji 4x 4 w Warszawie?
Chciałbym spróbować swoich sił, a także pojeździć jako pasażer podczas jakiś tras 4x4.
BÅ‚oto, piach, przeprawy, wyprawy.
Chciałbym poznać jakiś maniaków z okolic, dla których jest to hobby, a którzy pozwolą mi tych sił spróbować i sprawdzić czy mnie to naprawdę bawi.

Przyznać się, kto i co grasuje w okolicach Warszawy?
Trochę wyguglałem, ale może Wy coś podpowiecie?

Pozdrowienia i TIA,

--
Adam 'Adak' KÄ™piÅ„ski    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2011-06-24 21:43:05
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Adam 'Adak' Kępiński pisze:
Chciałbym spróbować swoich sił, a także pojeździć jako pasażer podczas jakiś tras 4x4.
BÅ‚oto, piach, przeprawy, wyprawy.

Organizowałem niegdyś pod warszawą dla pewnej firmy consultingowej event polegający właśnie na telepaniu się terenówkami w błocie, lawiruje pomiędzy drzewami itd. Impreza przednia, sam bylem zaskoczony tak land cruiser brnie przez potworne błoto :-)

Kontakt do chłopaków z samochodami mam cały czas. Jakby się uzbierało jakieś 9-15 osób z PMS mogłbym znowu zorganizować imprezę a przy okazji znów się pobawić. Chłopaki maja kilka krótkich land cruiserów , do samochodu wchodzi 3 uczestników + właściciel auta/instruktor. każdy z uczestników jedzie po wyznaczonej pętli, później zmiana.
Jedynym problemem jest cena, obecnie niestety wyszło by z 500 zł od łebka. Ale za to jazda przez kilka h. Nie jest to mało, ale nie każdy pracuje w korporacji, która wyrzuca kasę w rozjeżdżanie błota ;-)

No chyba, ze ktoś ma dobrego sponsora i zapewni wersję lux, czyli 3 dniowa przeprawa przez Polskę z nocowaniem w leśnej głuszy.

Są chętni na wersję zwykłą? Ja mam 3 osoby chętne :-)

Seco

Polecany klub / kółko wzajemnej adoracji 4x 4 w Warszawie?