Polećcie Nokię

Data: 2012-04-17 02:54:35
Autor: nejs2@tlen.pl
Polećcie Nokię
Witam

Szukam jakiejś prostej Nokii. Na chwilę obecną mam 5800 XM i bardzo
sobie cenię gps i możliwość łatwego archiwizowania kontaktów / zdjęć /
smsów za pomocą OVI.

Szukam prostego telefonu, najlepiej właśnie Nokii, do zadań mniej
specjalnych, koniecznie z normalną (niedotykową) klawiaturą, która
umożliwiałaby łatwe archiwizowanie smsów i kontaktów (bajery w postaci
aparatu czy dyktafonu byłyby mile widziane, ale przeżyję bez nich),
idealnie gdyby była możliwość wsadzenia dodatkowej karty pamięci, a
przy tym bateria trzymalaby te minimum 4-5 dni.

Będę wdzięczny za poradę

Data: 2012-04-17 17:30:52
Autor: zho
Polećcie Nokię
E 6, ino ze bateria to mi 3 dni trzyma.
Pozdrawiam ZHO
www.akwa.aip.pl

Data: 2012-04-17 19:55:17
Autor: Krystek
Polećcie Nokię
W dniu 2012-04-17 11:54, nejs2 pisze:
Szukam prostego telefonu, najlepiej właśnie Nokii, do zadań mniej
specjalnych, koniecznie z normalną (niedotykową) klawiaturą, która
umożliwiałaby łatwe archiwizowanie smsów i kontaktów

Nokia E52 / E55. Bateria długo trzyma. Ma WiFi, GPS i obsługę kart pamięci. Jedyna porażka tego telefonu to aparat fotograficzny, ale i nim od biedy da się zrobić zdjęcia.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-17 21:58:42
Autor: Maciek
Polećcie Nokię
Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał
Nokia E52 / E55. Bateria długo trzyma. Ma WiFi, GPS i obsługę kart pamięci. Jedyna porażka tego telefonu to aparat fotograficzny, ale i nim od biedy da się zrobić zdjęcia.

A głośnik już nie pierdzi?

--
Maciek.

Data: 2012-04-17 22:10:41
Autor: Krystek
Polećcie Nokię
W dniu 2012-04-17 21:58, Maciek pisze:
[...]

W moim nie. Może to przypadłość E52. Ja mam E55 ;) Nawet mam wgrane MP3 jako dzwonki do niektórych kontaktów i efekt "pierdzenia" nie występuje. W trakcie rozmów także wszystko jest OK.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-18 00:38:50
Autor: nejs2@tlen.pl
Polećcie Nokię
On 17 Kwi, 18:55, Krystek <spamt...@krystek.art.pl> wrote:
> [...]

Nokia E52 / E55. Bateria długo trzyma. Ma WiFi, GPS i obsługę kart
pamięci. Jedyna porażka tego telefonu to aparat fotograficzny, ale i nim

Swietnie, dzieki. Rozumiem że nie ma problemów z archiwizowaniem smsów
i kontaktów na PC przez OVI?

Czy są jakieś zasadncze różnice między 52 a 5 oprócz układu
klawiatury?

E 6 też ładna, ale cenowo lepiej prezentuje się 52/55

PS. O co chodzi z pierdzącym głośnikiem? Występuje też przy rozmowach?
Bardzo uciążliwe?

Data: 2012-04-19 22:00:32
Autor: Krystek
Polećcie Nokię
W dniu 2012-04-18 09:38, nejs2@tlen.pl pisze:
On 17 Kwi, 18:55, Krystek wrote:
[...]

Nie ma. Zapisujesz do pliku archiwum.

Czy są jakieś zasadncze różnice między 52 a 5 oprócz układu
klawiatury?

Nie. Przynajmniej ja się nie spotkałem.

E 6 też ładna, ale cenowo lepiej prezentuje się 52/55

Idź do Media Markta czy innego Saturna i tam sobie je wszystkie pomacaj na żywo.

PS. O co chodzi z pierdzącym głośnikiem? Występuje też przy rozmowach?
Bardzo uciążliwe?

Mnie nie pytaj. U mnie nic w głośniku nie pierdzi.

K.

PS: Wycinaj sygnaturki z postów, na które odpowiadasz <http://evil.pl/pip/su.html#sygnaturka>

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-04-18 09:07:35
Autor: Chris
Polećcie Nokię
nejs2@tlen.pl nabazgrał(a):

Szukam prostego telefonu, najlepiej właśnie Nokii, do zadań mniej
specjalnych, koniecznie z normalną (niedotykową) klawiaturą, która

Nokia 6310i :)

Polećcie Nokię