Polećcie dobre kino grozy

Data: 2009-05-23 09:06:29
Autor: JanKo
Polećcie dobre kino grozy
Agent Bestseller nadaje:

W każdym razie mam wielką lukę w filmach grozy, proszę o polecenie mi
jakichś pozycji koniecznych do zobaczenia (tylko bez przesadnej jatki)
najlepiej takich, które mają to "coś", co podobało mi się w filmach,
które wymieniłem.

Weź chłopie, urlop. Niech cię ktoś zamknie na 2-3 tygodnie w jakiejś ciemnej komórce lub garażu, przesiedź ten czas zamknięty w piwnicy. Nie dotykaj filmu ani żadnej rzeczy która jego jest. Jesteś po prostu zatruty zbyt dużą dawką oglądanych filmów i utraciłeś wrażliwość i głód przyswajania fikcji. Po powrocie nawet "M jak mdłość" ci się spodoba ;-)

Polećcie dobre kino grozy