Polećcie dobre kino grozy

Data: 2009-05-28 11:47:54
Autor: Doxent
Polećcie dobre kino grozy

Użytkownik "Bestseller" <best.sellerNO@SPAMop.pl> napisał w wiadomości news:dvgwetswjsmi.1k95gr1lg172i.dlg40tude.net...
Witam. Proszę o polecenie mi jakichś thillerów/horrorów, filmów grozy :)

"Duel" Stevena Spielberga z 1971.
"Jeepers Creepers" czyli Smakosz. Druga część mniej ciekawa ale też dobra.

Data: 2009-05-28 11:49:51
Autor: Doxent
Polećcie dobre kino grozy

Użytkownik "Doxent" <doxent@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gvlmkq$3sn$1inews.gazeta.pl...

[...]

Dorzucę jeszcze "Ziemia obiecana" Wajdy w oryginalnej wersji nieocenzurowanej, szczególnie scena z mięsem. Jest gdzieś może na Youtube ?

Polećcie dobre kino grozy